Heb ik zelf ook nog steeds, hoor, bij sommige dingen. Maar soms moet je niet durven, maar gewoon doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou gewoon willen dat het allemaal wat makkelijker was. Of dat ik wat meer durfde.
Je moet gewoon proberen wat meer ruggengraat krijgen, meer Egoïstisch te worden en minden aan te trekken van wat andere nou vinden. als ze lastige vragen stellen gewoon afwimpelen, kan jou het schelen dat ze het niet weten. laat hun maar lekker met zichzelf bemoeien. En gewoon dooraan met leven zoals je dat al tijden doet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
-latig verhaal-
Het gaat nog steeds niet goed met je vriendje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverdomme.
Met name dat ja. Ik loop achter qua voorbereiding voor Slovenië, ik moet meer wassen dan gedacht, ik reken mijnzelf vast te rijk qua geld voor volgende week, m'n telefoon is overleden en afgesloten en de ruzie met m'n vriendje verslechtert by the minute dat we elkaar zien. Ben net pissig weggelopen terwijl hij aan het werk was en ik iets met vrienden aan het drinken was daar. Meneer geeft nergens blijk van dat hij ook maar enigzins snapt dat ik me ook kut voel en dingen wil (zoals wat gaan drinken met vrienden).quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds niet goed met je vriendje?
Dat zuigt ja. Lijkt me ook niet fijn weggaan straks (wanneer precies?). Hopelijk kun je er toch wel van genieten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met name dat ja. Ik loop achter qua voorbereiding voor Slovenië, ik moet meer wassen dan gedacht, ik reken mijnzelf vast te rijk qua geld voor volgende week, m'n telefoon is overleden en afgesloten en de ruzie met m'n vriendje verslechtert by the minute dat we elkaar zien. Ben net pissig weggelopen terwijl hij aan het werk was en ik iets met vrienden aan het drinken was daar. Meneer geeft nergens blijk van dat hij ook maar enigzins snapt dat ik me ook kut voel en dingen wil (zoals wat gaan drinken met vrienden).
Op kamers in een verre vreemde stad helpt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou gewoon willen dat het allemaal wat makkelijker was. Of dat ik wat meer durfde.
Niet zeiken, je bent om de 5 minuten dol op iemand anders...quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:06 schreef samjustme het volgende:
ben ik eens dol op iemand
Eens?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:06 schreef samjustme het volgende:
Pff ik haat het, ben ik eens dol op iemand en hij negeert me volkomen.
I'm so sorry.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:06 schreef samjustme het volgende:
Pff ik haat het, ben ik eens dol op iemand en hij negeert me volkomen.
Pfff, mietje!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met mezelf, en zou het liefst willen op dit moment dat ik niet op jongens viel, alleen al om gewoon niet op te vallen, niet de vanzelfsprekendheden te hoeven doorbreken, geen vragen te hoeven ontwijken en van mezelf te kunnen houden.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef superhero87 het volgende:
Kan dit topic niet beter naar de General Chat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |