tuurlijk..wat dacht je nouquote:Op maandag 18 juni 2007 21:41 schreef Burakius het volgende:
als er maar adana kebab is of tatli
Rotterdam neem ik aan?quote:
ja!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef zarGon het volgende:
Zal ik hier ook een leuke OP voor maken?
als mijn extremistische saudi plaatje erin komt:P ?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef zarGon het volgende:
Met de bijbehorende taalfouten?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef zarGon het volgende:
of Den Haag, Amsterdam, Utrecht, Leiden..quote:
en dan gaat u? hehhe nereye?quote:
Ik ben bezig zarGon.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef zarGon het volgende:
ADAM!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef Emel het volgende:
[..]
of Den Haag, Amsterdam, Utrecht, Leiden..
dus met fotosoep ofzo.. allemaal gifjes erin ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef zarGon het volgende:
Als jullie een lapje tekst kunnen schijven, kijk ik wat ik kan doen met de OP.
Iets in de richting van [AA SC] :') #42 Enter door de vuurzee ?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
dus met fotosoep ofzo.. allemaal gifjes erin ofzo?
Ok, binnenkort dan.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef zarGon het volgende:
Als jullie een lapje tekst kunnen schijven, kijk ik wat ik kan doen met de OP.
Fakking vet. Weet jij nou of je daar makkelijk aan Ottomaanse vlaggen kunt komen?quote:
Selim is creatief..quote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
dus met fotosoep ofzo.. allemaal gifjes erin ofzo?
wat meer kleurquote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iets in de richting van [AA SC] :') #42 Enter door de vuurzee ?
Ik stel groen voor met roodquote:
Waarschijnlijk wel he..Ik bedoel..wat heb je niet in Istanbul?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Fakking vet. Weet jij nou of je daar makkelijk aan Ottomaanse vlaggen kunt komen?
aiiiiii bettAhhhh recognizeeeequote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef Emel het volgende:
laten we een persoonlijk stukje van maken
primaquote:
Groen voor de Islam Rood voor de Mohac vlagquote:
quote:
kort stukje over de users die hier regelmatig komen.quote:
Ik ook Natuurkunde.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:53 schreef Devrim_ het volgende:
Naja mensen..Ik ga leren
Economie en Scheikunde
Ja ik mag Finnen. Zijn blijkbaar taalsgewijs ook verbonden met Turken had ik gehoord?quote:
Correct...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ik mag Finnen. Zijn blijkbaar taalsgewijs ook verbonden met Turken had ik gehoord?
Kweenie ik ken een gozer ( Mateus Börg) via een online spelleke al 6 jaar ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
Finnen zijn toch die gasten die altijd alles kapodtmaken?
Dat staat op Geenstijl in ieder geval.
Geenstijl moet kapot..quote:Op maandag 18 juni 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
Dat staat op Geenstijl in ieder geval.
Vertel verder?quote:
Wat vinden jullie hiervan??quote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Emel het volgende:
[..]
kort stukje over de users die hier regelmatig komen.
Nu staan er op het lijstje in de OP zoveel namen, waarvan driekwart nooit hier komt![]()
Lijk mij vet. geef zelf even een voorbeeld hoe lang en wat er in staat ofzo?quote:
Dat je moet leren quotenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:57 schreef Emel het volgende:
Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Emel het volgende:
[..]
kort stukje over de users die hier regelmatig komen.
Nu staan er op het lijstje in de OP zoveel namen, waarvan driekwart nooit hier komt![]()
Wat vinden jullie hiervan??
Is goed. Ik wil iig dat lijstje met al die mensen die nooit meer komen weg hebben.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Lijk mij vet. geef zelf even een voorbeeld hoe lang en wat er in staat ofzo?
jajaquote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat je moet leren quoten
en nu ben ik echt leren![]()
Moet ik er nu uit?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef Emel het volgende:
[..]
Is goed. Ik wil iig dat lijstje met al die mensen die nooit meer komen weg hebben.
geef es antwoord wat weet je over de verbanden tussen Finnnen en Turken?quote:
yep, je komt nooit hierquote:
Er is enkel een taalkundig verband, verder niet..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
geef es antwoord wat weet je over de verbanden tussen Finnnen en Turken?
ik zou wat meer komen, als ik jou was, als je hier nog binnen wilquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef IHVK het volgende:
Ik kan niet weggaan blijkbaar.![]()
Zo begon het : Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?![]()
Je begon heel aso met. Turken die ik kenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef IHVK het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef IHVK het volgende:
Jawel. Werkt.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
MENSEN (TURKEN) - VRAAG: Werken de bovenste 2 plaatjes in de OP bij jullie? Die bewegende Turkse vlag enzo... Bij Emel namelijk niet. Ik vroeg me af of het bij jullie wel werkt.
kikkertjesquote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
MENSEN (TURKEN) - VRAAG: Werken de bovenste 2 plaatjes in de OP bij jullie? Die bewegende Turkse vlag enzo... Bij Emel namelijk niet. Ik vroeg me af of het bij jullie wel werkt.
Werktquote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik weet wel dat ze taalsgewijs verbonden zijn aan de Koreanen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ik mag Finnen. Zijn blijkbaar taalsgewijs ook verbonden met Turken had ik gehoord?
Regel jij dat met Selim.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef Emel het volgende:
Selim, mag ik zeggen wat in de OP moet komen?
dat lijst moet weg
wow wow vertel meerquote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze taalsgewijs verbonden zijn aan de Koreanen.
(heeft geloof ik te maken met de Mongolen enzo)
voeg me even op msn, als je wil, Selim.quote:
bij mij ook nietquote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef Da.Rock het volgende:
iskender mmmm
maar de pics werken bij mij nog steeds niet..
Nu, dit hebben ze iig goed verkeerd gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef Emel het volgende:
[..]
voeg me even op msn, als je wil, Selim.
TheMagnificent, zet ze even op www.tinypic.comquote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef Da.Rock het volgende:
iskender mmmm
maar de pics werken bij mij nog steeds niet..
Sorry, da's alles wat ik weet (van verschillende bronnen)quote:
je mag weer weghalenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
TheMagnificent, zet ze even op www.tinypic.com
Ze zijn op een gegeven moment gesplits voor zover ik weet. De ene noorden de andere zuiden.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry, da's alles wat ik weet (van verschillende bronnen)
De rest zal ik gewoon moeten opzoeken...
-edit- maar ik neem aan dat je wel weet dat de Mongolen het grootste gedeelte van het Eurazie continent hebben veroverd onder leiding van Djengis en Koebilai Kahn, tijdens de late middeleeuwen?
De Hunnen zijn trouwens zo'n beetje dezelfde stammen als de Mongolen. De Hunnen hebben ook ja voor de hele volksverhuizingen in Europe gezorgd. Hongarije dankt ook diens naam aan de hunnen.
Trouwens, de Vikingen zijn ook wel over de Bosporus gekomen.
Je zou de avatars van alle posters hier verkleind in een T kunnen zetten, net als in het [Lesbeau] topic.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef Emel het volgende:
wat willen jullie allemaal in de OP?
link van dat topic?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je zou de avatars van alle posters hier verkleind in een T kunnen zetten, net als in het [Lesbeau] topic.
yess... Ik zie zelfs me eigen Tataristan erbij zitten. Maar die vlag is btw verouderdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
MENSEN KIJK NAAR DE OP: ZIEN JULLIE ALLE PLAATJES?
Yepz. Zowel in Firefox als in Opera kan ik 't allemaal zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1040344quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Emel het volgende:
[..]
link van dat topic?
ik zat ook te denken aan verkleinde avatars in de OP
zoiets wil ik ook ja..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[lesbeau] #131 Het regent het regent....
Kazachstanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Alweer Finnen. Het moet eens afgelopen zijn met die lui.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef Burakius het volgende:
Nederlander doodgestoken in Finland
Gepost door Brendon (Surveillance-Fiets) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: maandag 18 juni 2007 @ 22:38
Een dronken Fin heeft vandaag in Finland zonder enige reden een 76-jarige Nederlandse toerist doodgestoken. Dat meldt de Finse politie.
hadden we het net over finland hehe
Over 1 kam scherenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alweer Finnen. Het moet eens afgelopen zijn met die lui.![]()
Jep veel moslims. Zijn Turken. Sterk verwant met de Nogai ( ik ben zelf 25% nogai). Die leven boven Tjetjenië.quote:
idd not done hehehe.quote:
Terwijl iedereen weet dat het de MArokkanen altijd zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen worden hier in Nederland ook over een halve kam geschoren.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat het de MArokkanen altijd zijnhahaha ( kon het niet laten sorry
)
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
tvp
vond nog ergens een oude foto van Baris Manco op mn pc (met kort haar)
[afbeelding]
Dankje.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef Burakius het volgende:
Die man is echt.. ne diyim... echt super goed. Zijn muziek zijn leefstijl echt wauw.
quote:
Hij was ook Nurcu.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef Burakius het volgende:
Die man is echt.. ne diyim... echt super goed. Zijn muziek zijn leefstijl echt wauw.
quote:
komiksinquote:
Dacht je dat ik dat niet wistquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij was ook Nurcu.![]()
En Hakan Sükür ook trouwens...
Iyi geceler.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef Emel het volgende:
Ik ga slapen, lieve mensen. Size hayirli geceler. Allah rahatlik versin.
Weltrusten![]()
Hij waardeert me.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Emel het volgende:
[..]
komiksin
durdun durdun, birden tesekkur ediyorsun![]()
nu verklaart hetquote:
Het enige wat ik aan jou waarder.. .. ..quote:
o resim deki sensin??quote:
vertelquote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan jou waarder.. .. ..
hmmm... heey ik moet bidden... tot zo
hoezo? lees anders dit Emel.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef Emel het volgende:
[..]
nu verklaart het![]()
ik zat op eente wachten eigenlijk
![]()
ben baska Benjamin taniyorumquote:
ik ken Said Nursiquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
hoezo? lees anders dit Emel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Said_Nursi
Ik heb wel foto gezien van Benjamin. Stond ooit in zijn fotoboek d8 ik. Knappe gozert hoor hehehe( in a non-gay way)quote:
komt uit het cd boekje van v.a. - hava narghile (turkish rock music 1966-1975)quote:
... wtf.. hoezo wist je niet wat nurcu was danquote:
leuk voor hemquote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb wel foto gezien van Benjamin. Stond ooit in zijn fotoboek d8 ik. Knappe gozert hoor hehehe( in a non-gay way)
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb wel foto gezien van Benjamin. Stond ooit in zijn fotoboek d8 ik. Knappe gozert hoor hehehe( in a non-gay way)
ben mi?????quote:
Wie?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef Burakius het volgende:
De man schijnt een vrouwenmagnaat te zijn.![]()
hahahaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef Burakius het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Tvsi2ghrZz0quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Baris Manço - Gülpembe
http://www.youtube.com/watch?v=HMakfcor4y4
Baris Manço - Unutamadim
http://www.youtube.com/watch?v=3eoiUcJnYus&mode=related&search=
Sagol... O sizin güzeliginiz...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef Burakius het volgende:
inatciquote:
Jij man. Met zo een kop hehehequote:
oke jongés 'één keer was grappig , maar het is toch overduidelijk dat ik het over mezelf heb?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sagol... O sizin güzeliginiz...![]()
tis wat met jouquote:
Burak zegt dat je knap bent en dat je een vrouwenmagneet bent..quote:
Trigger de knappe moslim. Buyurun dostlar buyurun Halil Ibrahim sofrasinaquote:
Ja, dat had ik door, maar waarom ineens?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Burak zegt dat je knap bent en dat je een vrouwenmagneet bent..![]()
Güzel babam... (Süleyman tegen Yavuz Selim)...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
oke jongés 'één keer was grappig , maar het is toch overduidelijk dat ik het over mezelf heb?
geen idee..spontaanquote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat had ik door, maar waarom ineens?
geen idee moet ik helemaal terug gaan en op de vorige pagina zoekenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat had ik door, maar waarom ineens?
Saban is mooiquote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Trigger de knappe moslim. Buyurun dostlar buyurun Halil Ibrahim sofrasina
hehhee Yavuz Sultan Selimquote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Güzel babam... (Süleyman tegen Yavuz Selim)...
![]()
![]()
En?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
geen idee moet ik helemaal terug gaan en op de vorige pagina zoeken![]()
Hey, Yavuz Selim burda. Wat mot jequote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Güzel babam... (Süleyman tegen Yavuz Selim)...
![]()
![]()
die is inderdaad tofquote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Tvsi2ghrZz0
Halil Ibrahim sofrasi
Helaas geen aantrekkelijk vrouwenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:08 schreef Emel het volgende:
genoeg aantrekkelijke mannen hier
Ook jij hoort erbijquote:Op maandag 18 juni 2007 23:08 schreef Emel het volgende:
jammer hequote:
Jawelquote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
zoiets wil ik ook ja..
wil jij ook in de OP?![]()
ik hoef me niet te bewijzenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
HILARISCH: HZ. SABAN
http://www.youtube.com/watch?v=BryewuABTgA
Ken je al, weet ik.
![]()
ik blijf mysterieusquote:
waarwaarwaarwaarquote:Op maandag 18 juni 2007 23:08 schreef Emel het volgende:
alle mannen hierquote:
ga je weerquote:
benji toch..quote:
Moet jij zo nodig zeggen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trigger nu jij een foto van jezelf...![]()
5x ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef Emel het volgende:
hoe vaak heb je die foto gepost?????????
VAAAAAAAK
nee hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Niet angstig om alleen te zijn met een hoop Turkse delikanlilar?
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Niet angstig om alleen te zijn met een hoop Turkse delikanlilar?
quote:
sagolquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding] Emel is goed bevonden door het Selim partey testpennel.
Even better.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Emel het volgende:
ik ben leuker dan dat meisje zeg
quote:
nee..ik ben dat meisje nietquote:
Is Emel.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef Emel het volgende:
[..]
nee..ik ben dat meisje niet
ik ben leuker
Emel heeft gelijk...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Burakius het volgende:
als we toch posten dan maar ik ook.
[afbeelding]
wtf, je hebt een jalaba aanquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Burakius het volgende:
als we toch posten dan maar ik ook.
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef Emel het volgende:
[..]
nee..ik ben dat meisje niet
ik ben leuker
Daar ga jij niet overquote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef Burakius het volgende:
Ik besef me net dat de foto van mezelf niet echt aantrekkelijk is..
Ff kijke.. WTF OMG .. ik ben een moslim! (alhamdurillahquote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
wtf, je hebt een jalaba aanweet je zeker dat je geen Marrokaan bent?
Oké, krijgen we jou foto te zien als ik een foto van mij post?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uhuh, ook nooit foto gehad op je pc?
surequote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, krijgen we jou foto te zien als ik een foto van mij post?
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Emel het volgende:
slapen, jongens![]()
En ik ben dat meisje niet!!!!!!!
wil je kennismaken met mijn broers?quote:
Ik ook elhamdulillah, maar ik heb geen jalaba aan..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ff kijke.. WTF OMG .. ik ben een moslim! (alhamdurillah)
dus?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik ook elhamdulillah, maar ik heb geen jalaba aan..
Loop in Mekka maar eens met spijkerbroek. Dan wil ik je horen spreken. Je gaat kapot in dat kloteding. Jalaba is ideaal en tevens versterkt het mijn idealen tot het volgen van de Sunnah.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik ook elhamdulillah, maar ik heb geen jalaba aan..
pestkopquote:
Dan mis jij de connectie.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
connectie jalaba --> islam zie ik niet... dat dus..
ah dat is Mekka, dan kun je mijn opmerking als niet gemaakt beschouwen..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Loop in Mekka maar eens met spijkerbroek. Dan wil ik je horen spreken. Je gaat kapot in dat kloteding. Jalaba is ideaal en tevens versterkt het mijn idealen tot het volgen van de Sunnah.
.nlquote:
nee nee.. ook voor het volgen van de Sunnah van de profeet dus he. Daar kan het. Hier in NL is een spijkerbroek te doen en het land is nou eenmaal zo.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ah dat is Mekka, dan kun je mijn opmerking als niet gemaakt beschouwen..
Gewoon Turks, met nadruk op gewoon..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Burakius het volgende:
Ben je trouwens echt moslim? vet.. maar ben je Turks of ..? Fins?![]()
wat is een Marrokaan?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen Marrokaan of Arabier..
Hoe ging die hadith nou. Een Arabier is niet beter dan een niet-arabier etc.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen Marrokaan of Arabier..
idd... een Marokkaan is voor zover ik weet ook een Arabierquote:
Ik heb het ook niet over beter, alleen over anders.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoe ging die hadith nou. Een Arabier is niet beter dan een niet-arabier etc.
Moet je niet tegen een berber zeggen, zal die niet leuk vinden..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
idd... een Marokkaan is voor zover ik weet ook een Arabier![]()
Kweenie sommige dingen zijn hetzelfde. Of je nou in Pakistan woont of in Marokko. Jalaba's zijn er.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over beter, alleen over anders.
Een Berber is dan ook een Berber?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Moet je niet tegen een berber zeggen, zal die niet leuk vinden..
Had je dit al gezien Burakius?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoe ging die hadith nou. Een Arabier is niet beter dan een niet-arabier etc.
Nee, ik vroeg wat volgens jou een Marokkaan is?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat elke Marokkaan een Arbier is?
ja neef cok güzelquote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je dit al gezien Burakius?
http://www.youtube.com/watch?v=KI8r6ZdloL0
Heh, ik ben hier zelf op Fok om mijn idealen te verzwakkenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
en tevens versterkt het mijn idealen tot het volgen van de Sunnah.
Een bewoner van het land Marokko..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg wat volgens jou een Marokkaan is?
... ik had het dus over een jalaba.. waarom ik die draag enzo.. (nu in me kamertje ook hehehe )quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, ik ben hier zelf op Fok om mijn idealen te verzwakken
('k Ben zelf zo links als je maar zijn kan) maar totnogtoe heeft het het tegenovergestelde tot effect gehad vanwege het (extreem) lage niveau van de politieke discussies.
Ik weet niet wat je er mee wilt bereiken..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Negeer je de vraag of weet je het antwoord niet?
?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voorbeeld van het fenomeen Marokkaan...
[afbeelding]
Ali Bey
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, ik ben hier zelf op Fok om mijn idealen te verzwakken
('k Ben zelf zo links als je maar zijn kan) maar totnogtoe heeft het het tegenovergestelde tot effect gehad vanwege het (extreem) lage niveau van de politieke discussies.
Ja, dat leek me al duidelijk ja, helaas.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er mee wilt bereiken..
Jah, niet iedereen is zo wijs als jij..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat leek me al duidelijk ja, helaas.
Zargon, wil je in een nieuwe OP ook de ronddraaiende Turkse vlag gebruiken? En de vlaggen van al die Turkse landen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Wat vinden jullie hiervan?
Ik ben dom.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jah, niet iedereen is zo wijs als jij..
Dat ik uitgedaagd wilde worden, hier op fok. Je kunt niet uitgedaagd worden als je je laat omringen door mensen met wie je het eens bent. En alleen door uitgedaagd te worden kan je zeker zijn van je idealen.quote:
Ik bevestig deze uitspraak omtrent Trigger. De man weet niets van cumulatieve frequenties nochtans iets over imaginaire getallen.quote:
Waarom?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zargon, wil je in een nieuwe OP ook de ronddraaiende Turkse vlag gebruiken? En de vlaggen van al die Turkse landen?
Pls...
![]()
Das inderdaad een mooi ideaal.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat ik uitgedaagd wilde worden, hier op fok. Je kunt niet uitgedaagd worden als je je laat omringen door mensen met wie je het eens bent. En alleen door uitgedaagd te worden kan je zeker zijn van je idealen.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik bevestig deze uitspraak omtrent Trigger. De man weet niets van cumulatieve frequenties nochtans iets over imaginaire getallen.
ziet er imho wel goed uitquote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik vind het idee leuk maar die kleuren vloeken gewoon te erg..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Mooi ideaal, alleen je zult zien dat je als je teveel in POL rondhangt vanzelf een beetje rechts wordt.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat ik uitgedaagd wilde worden, hier op fok. Je kunt niet uitgedaagd worden als je je laat omringen door mensen met wie je het eens bent. En alleen door uitgedaagd te worden kan je zeker zijn van je idealen.
Die kleuren zijn ganz geil neefquote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik vind het idee leuk maar die kleuren vloeken gewoon te erg..
De linkerkant is leeg. Ook die onderste bar:quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom?
Hou het lekker simpel, is mooi zo.
Deze OP is gemaakt door mij, maar ze willen bij een volgende OP de door zarGon gemaakte dingen gebruiken... Ik wil de ronddraaiende Turkse vlag behouden...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom?
Hou het lekker simpel, is mooi zo.
K vind dat rondraaiende ding niet zoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze OP is gemaakt door mij, maar ze willen bij een volgende OP de door zarGon gemaakte dingen gebruiken... Ik wil de ronddraaiende Turkse vlag behouden...
óf Burak is de Khan zoietsquote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
De linkerkant is leeg. Ook die onderste bar:
[afbeelding]
is even als voorbeeld genomen...
Enig idee hoe ik links kan vullen? Dacht persoonlijk aan de vlaggen, maar ik weet niet of dat er mooi uti gaat zien.. Of misschien een groene vlag oid?
die kan hij toch ergens links in het hoekje zetten?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze OP is gemaakt door mij, maar ze willen bij een volgende OP de door zarGon gemaakte dingen gebruiken... Ik wil de ronddraaiende Turkse vlag behouden...
Waarom al die vlaggen van al die verre landen, waar je eigenlijk niets mee hebt?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
De linkerkant is leeg. Ook die onderste bar:
[afbeelding]
is even als voorbeeld genomen...
Enig idee hoe ik links kan vullen? Dacht persoonlijk aan de vlaggen, maar ik weet niet of dat er mooi uti gaat zien.. Of misschien een groene vlag oid?
Kom op adas, beni destekleyicegin yere kötülüyorsun...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
K vind dat rondraaiende ding niet zo![]()
Haha, zijn jullie ook adas? Saban en ik ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom op adas, beni destekleyicegin yere kötülüyorsun...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |