Gewoon Turks, met nadruk op gewoon..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Burakius het volgende:
Ben je trouwens echt moslim? vet.. maar ben je Turks of ..? Fins?![]()
wat is een Marrokaan?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen Marrokaan of Arabier..
Hoe ging die hadith nou. Een Arabier is niet beter dan een niet-arabier etc.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen Marrokaan of Arabier..
idd... een Marokkaan is voor zover ik weet ook een Arabierquote:
Ik heb het ook niet over beter, alleen over anders.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoe ging die hadith nou. Een Arabier is niet beter dan een niet-arabier etc.
Moet je niet tegen een berber zeggen, zal die niet leuk vinden..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
idd... een Marokkaan is voor zover ik weet ook een Arabier![]()
Kweenie sommige dingen zijn hetzelfde. Of je nou in Pakistan woont of in Marokko. Jalaba's zijn er.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over beter, alleen over anders.
Een Berber is dan ook een Berber?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Moet je niet tegen een berber zeggen, zal die niet leuk vinden..
Had je dit al gezien Burakius?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoe ging die hadith nou. Een Arabier is niet beter dan een niet-arabier etc.
Nee, ik vroeg wat volgens jou een Marokkaan is?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat elke Marokkaan een Arbier is?
ja neef cok güzelquote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je dit al gezien Burakius?
http://www.youtube.com/watch?v=KI8r6ZdloL0
Heh, ik ben hier zelf op Fok om mijn idealen te verzwakkenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
en tevens versterkt het mijn idealen tot het volgen van de Sunnah.
Een bewoner van het land Marokko..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg wat volgens jou een Marokkaan is?
... ik had het dus over een jalaba.. waarom ik die draag enzo.. (nu in me kamertje ook hehehe )quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, ik ben hier zelf op Fok om mijn idealen te verzwakken
('k Ben zelf zo links als je maar zijn kan) maar totnogtoe heeft het het tegenovergestelde tot effect gehad vanwege het (extreem) lage niveau van de politieke discussies.
Ik weet niet wat je er mee wilt bereiken..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Negeer je de vraag of weet je het antwoord niet?
?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voorbeeld van het fenomeen Marokkaan...
[afbeelding]
Ali Bey
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, ik ben hier zelf op Fok om mijn idealen te verzwakken
('k Ben zelf zo links als je maar zijn kan) maar totnogtoe heeft het het tegenovergestelde tot effect gehad vanwege het (extreem) lage niveau van de politieke discussies.
Ja, dat leek me al duidelijk ja, helaas.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er mee wilt bereiken..
Jah, niet iedereen is zo wijs als jij..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat leek me al duidelijk ja, helaas.
Zargon, wil je in een nieuwe OP ook de ronddraaiende Turkse vlag gebruiken? En de vlaggen van al die Turkse landen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Wat vinden jullie hiervan?
Ik ben dom.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jah, niet iedereen is zo wijs als jij..
Dat ik uitgedaagd wilde worden, hier op fok. Je kunt niet uitgedaagd worden als je je laat omringen door mensen met wie je het eens bent. En alleen door uitgedaagd te worden kan je zeker zijn van je idealen.quote:
Ik bevestig deze uitspraak omtrent Trigger. De man weet niets van cumulatieve frequenties nochtans iets over imaginaire getallen.quote:
Waarom?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zargon, wil je in een nieuwe OP ook de ronddraaiende Turkse vlag gebruiken? En de vlaggen van al die Turkse landen?
Pls...
![]()
Das inderdaad een mooi ideaal.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat ik uitgedaagd wilde worden, hier op fok. Je kunt niet uitgedaagd worden als je je laat omringen door mensen met wie je het eens bent. En alleen door uitgedaagd te worden kan je zeker zijn van je idealen.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik bevestig deze uitspraak omtrent Trigger. De man weet niets van cumulatieve frequenties nochtans iets over imaginaire getallen.
ziet er imho wel goed uitquote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik vind het idee leuk maar die kleuren vloeken gewoon te erg..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Mooi ideaal, alleen je zult zien dat je als je teveel in POL rondhangt vanzelf een beetje rechts wordt.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat ik uitgedaagd wilde worden, hier op fok. Je kunt niet uitgedaagd worden als je je laat omringen door mensen met wie je het eens bent. En alleen door uitgedaagd te worden kan je zeker zijn van je idealen.
Die kleuren zijn ganz geil neefquote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik vind het idee leuk maar die kleuren vloeken gewoon te erg..
De linkerkant is leeg. Ook die onderste bar:quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom?
Hou het lekker simpel, is mooi zo.
Deze OP is gemaakt door mij, maar ze willen bij een volgende OP de door zarGon gemaakte dingen gebruiken... Ik wil de ronddraaiende Turkse vlag behouden...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom?
Hou het lekker simpel, is mooi zo.
K vind dat rondraaiende ding niet zoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze OP is gemaakt door mij, maar ze willen bij een volgende OP de door zarGon gemaakte dingen gebruiken... Ik wil de ronddraaiende Turkse vlag behouden...
óf Burak is de Khan zoietsquote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
De linkerkant is leeg. Ook die onderste bar:
[afbeelding]
is even als voorbeeld genomen...
Enig idee hoe ik links kan vullen? Dacht persoonlijk aan de vlaggen, maar ik weet niet of dat er mooi uti gaat zien.. Of misschien een groene vlag oid?
die kan hij toch ergens links in het hoekje zetten?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze OP is gemaakt door mij, maar ze willen bij een volgende OP de door zarGon gemaakte dingen gebruiken... Ik wil de ronddraaiende Turkse vlag behouden...
Waarom al die vlaggen van al die verre landen, waar je eigenlijk niets mee hebt?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
De linkerkant is leeg. Ook die onderste bar:
[afbeelding]
is even als voorbeeld genomen...
Enig idee hoe ik links kan vullen? Dacht persoonlijk aan de vlaggen, maar ik weet niet of dat er mooi uti gaat zien.. Of misschien een groene vlag oid?
Kom op adas, beni destekleyicegin yere kötülüyorsun...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
K vind dat rondraaiende ding niet zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |