pestkopquote:
Dan mis jij de connectie.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
connectie jalaba --> islam zie ik niet... dat dus..
ah dat is Mekka, dan kun je mijn opmerking als niet gemaakt beschouwen..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Loop in Mekka maar eens met spijkerbroek. Dan wil ik je horen spreken. Je gaat kapot in dat kloteding. Jalaba is ideaal en tevens versterkt het mijn idealen tot het volgen van de Sunnah.
.nlquote:
nee nee.. ook voor het volgen van de Sunnah van de profeet dus he. Daar kan het. Hier in NL is een spijkerbroek te doen en het land is nou eenmaal zo.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ah dat is Mekka, dan kun je mijn opmerking als niet gemaakt beschouwen..
Gewoon Turks, met nadruk op gewoon..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Burakius het volgende:
Ben je trouwens echt moslim? vet.. maar ben je Turks of ..? Fins?![]()
wat is een Marrokaan?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen Marrokaan of Arabier..
Hoe ging die hadith nou. Een Arabier is niet beter dan een niet-arabier etc.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen Marrokaan of Arabier..
idd... een Marokkaan is voor zover ik weet ook een Arabierquote:
Ik heb het ook niet over beter, alleen over anders.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoe ging die hadith nou. Een Arabier is niet beter dan een niet-arabier etc.
Moet je niet tegen een berber zeggen, zal die niet leuk vinden..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
idd... een Marokkaan is voor zover ik weet ook een Arabier![]()
Kweenie sommige dingen zijn hetzelfde. Of je nou in Pakistan woont of in Marokko. Jalaba's zijn er.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over beter, alleen over anders.
Een Berber is dan ook een Berber?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Moet je niet tegen een berber zeggen, zal die niet leuk vinden..
Had je dit al gezien Burakius?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoe ging die hadith nou. Een Arabier is niet beter dan een niet-arabier etc.
Nee, ik vroeg wat volgens jou een Marokkaan is?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat elke Marokkaan een Arbier is?
ja neef cok güzelquote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je dit al gezien Burakius?
http://www.youtube.com/watch?v=KI8r6ZdloL0
Heh, ik ben hier zelf op Fok om mijn idealen te verzwakkenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
en tevens versterkt het mijn idealen tot het volgen van de Sunnah.
Een bewoner van het land Marokko..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg wat volgens jou een Marokkaan is?
... ik had het dus over een jalaba.. waarom ik die draag enzo.. (nu in me kamertje ook hehehe )quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, ik ben hier zelf op Fok om mijn idealen te verzwakken
('k Ben zelf zo links als je maar zijn kan) maar totnogtoe heeft het het tegenovergestelde tot effect gehad vanwege het (extreem) lage niveau van de politieke discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |