Yepz. Zowel in Firefox als in Opera kan ik 't allemaal zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
MENSEN KIJK NAAR DE OP: ZIEN JULLIE ALLE PLAATJES?
http://forum.fok.nl/topic/1040344quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Emel het volgende:
[..]
link van dat topic?
ik zat ook te denken aan verkleinde avatars in de OP
zoiets wil ik ook ja..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[lesbeau] #131 Het regent het regent....
Kazachstanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
MENSEN KIJK NAAR DE OP: ZIEN JULLIE ALLE PLAATJES?
Alweer Finnen. Het moet eens afgelopen zijn met die lui.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef Burakius het volgende:
Nederlander doodgestoken in Finland
Gepost door Brendon (Surveillance-Fiets) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: maandag 18 juni 2007 @ 22:38
Een dronken Fin heeft vandaag in Finland zonder enige reden een 76-jarige Nederlandse toerist doodgestoken. Dat meldt de Finse politie.
hadden we het net over finland hehe
Over 1 kam scherenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alweer Finnen. Het moet eens afgelopen zijn met die lui.![]()
Jep veel moslims. Zijn Turken. Sterk verwant met de Nogai ( ik ben zelf 25% nogai). Die leven boven Tjetjenië.quote:
idd not done hehehe.quote:
Terwijl iedereen weet dat het de MArokkanen altijd zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen worden hier in Nederland ook over een halve kam geschoren.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat het de MArokkanen altijd zijnhahaha ( kon het niet laten sorry
)
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
tvp
vond nog ergens een oude foto van Baris Manco op mn pc (met kort haar)
[afbeelding]
Dankje.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef Burakius het volgende:
Die man is echt.. ne diyim... echt super goed. Zijn muziek zijn leefstijl echt wauw.
quote:
Hij was ook Nurcu.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef Burakius het volgende:
Die man is echt.. ne diyim... echt super goed. Zijn muziek zijn leefstijl echt wauw.
quote:
komiksinquote:
Dacht je dat ik dat niet wistquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij was ook Nurcu.![]()
En Hakan Sükür ook trouwens...
Iyi geceler.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef Emel het volgende:
Ik ga slapen, lieve mensen. Size hayirli geceler. Allah rahatlik versin.
Weltrusten![]()
Hij waardeert me.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Emel het volgende:
[..]
komiksin
durdun durdun, birden tesekkur ediyorsun![]()
nu verklaart hetquote:
Het enige wat ik aan jou waarder.. .. ..quote:
o resim deki sensin??quote:
vertelquote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan jou waarder.. .. ..
hmmm... heey ik moet bidden... tot zo
hoezo? lees anders dit Emel.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef Emel het volgende:
[..]
nu verklaart het![]()
ik zat op eente wachten eigenlijk
![]()
ben baska Benjamin taniyorumquote:
ik ken Said Nursiquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
hoezo? lees anders dit Emel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Said_Nursi
Ik heb wel foto gezien van Benjamin. Stond ooit in zijn fotoboek d8 ik. Knappe gozert hoor hehehe( in a non-gay way)quote:
komt uit het cd boekje van v.a. - hava narghile (turkish rock music 1966-1975)quote:
... wtf.. hoezo wist je niet wat nurcu was danquote:
leuk voor hemquote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb wel foto gezien van Benjamin. Stond ooit in zijn fotoboek d8 ik. Knappe gozert hoor hehehe( in a non-gay way)
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb wel foto gezien van Benjamin. Stond ooit in zijn fotoboek d8 ik. Knappe gozert hoor hehehe( in a non-gay way)
ben mi?????quote:
Wie?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef Burakius het volgende:
De man schijnt een vrouwenmagnaat te zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |