houdt de flauwe grap over het niet doorgaan van de cursus rietdekken voor zichquote:Op maandag 18 juni 2007 11:24 schreef maedel het volgende:
ja, en zoek maar eens een fatsoenlijke dakdekker die je dak wil komen maken.
Hebben wij 3 weken over gedaan![]()
-breek me de bek niet open-
Punt is dat we nog garantie hebben bij een bedrijf hier in de buurt. Dus zij moeten het ook komen doen. Blah. En ondertussen zitten we met de lekplekken #(&*@)(Q@()*$ en morgen hebben we kijkersquote:Op maandag 18 juni 2007 11:24 schreef maedel het volgende:
ja, en zoek maar eens een fatsoenlijke dakdekker die je dak wil komen maken.
Hebben wij 3 weken over gedaan![]()
-breek me de bek niet open-
Enige geluk is dus dat er voor morgen dus geen buien voorspeld zijn, dus je geen emmers of zo hoeft uit te stallenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:37 schreef Faithz het volgende:
[..]
Punt is dat we nog garantie hebben bij een bedrijf hier in de buurt. Dus zij moeten het ook komen doen. Blah. En ondertussen zitten we met de lekplekken #(&*@)(Q@()*$ en morgen hebben we kijkers![]()
![]()
en die zit natuurlijk op een plaats die je niet kan verdoezelen door er een schilderij, gordijn of poster voor te plakken ?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:41 schreef Faithz het volgende:
Dat is ook weer waarIk zag het al op knmi.nl.
Dat is dan weer een geluk inderdaad. Ik hoop alleen dat die vochtplek niet meteen opvalt.. dat is echt zo'n "maar" aan het huis wat we nu niet willen en kunnen hebben. Ik hoop ook dat het nog onder de garantie valt.
We laten eerst het probleem vast stellen en daarna overhandigen we het garantiebewijsLaat me geen loer draaien
![]()
Ja, dat kan voor kopers echt een afknapper zijn, er zijn er zat die dan zullen denken: Nou, dan zal er nog wel meer mankeren...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef Faithz het volgende:
Verdoezelen zullen we zeker niet. Het is iets wat we ook gewoon zeker nog laten maken.
Maar het is uiterst vervelend om zoiets tijdens een bezichting te moeten zeggen.
quote:
Ik kijk wel eens naar de BBC, zo'n programma waarin mensen een huis willen verkopen en dat dan mensen komen kijken terwijl het een grote puinzooi is(dat je struikelt over de ongewassen kleren enzo) die krijgen dan de tip om het huis eerst een beetje op te ruimen, dat verkoopt beterquote:Dat bedoel ik inderdaad. Dat zou ik wel hebben als koper, weet ik uit ervaring. Gewoon geen fijn idee.
Niet waar, je zit in een andere tijdzonequote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik kijk wel eens naar de BBC, zo'n programma waarin mensen een huis willen verkopen en dat dan mensen komen kijken terwijl het een grote puinzooi is(dat je struikelt over de ongewassen kleren enzo) die krijgen dan de tip om het huis eerst een beetje op te ruimen, dat verkoopt beter![]()
Ja, half negen! Normaal gesproken lig ik nog te pitten om deze tijdquote:Op maandag 18 juni 2007 14:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Niet waar, je zit in een andere tijdzone
Kennelijk is dat nog het beste ja, maar ik geloof niet dat ik zo ver zou gaan...Van mij mogen ze nu boven komen kijken, daar is het helemaal spik en span!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Karin is nu bezig en ik vanavond. Morgen voordat ze komen nog een keer met de staubzauger erdoor. Heel klinisch opgeruimd. Geen handdoekje, niks.
Hoop dat het deze keer wat wordt.
Waarom, was je vervelend?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef wonderer het volgende:
Ik kan trouwens geen PB versturen want Danny heeft mijn PB mogelijkheid geblokkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |