quote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef Emel het volgende:
[..]
voeg me even op msn, als je wil, Selim.
TheMagnificent, zet ze even op www.tinypic.comquote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef Da.Rock het volgende:
iskender mmmm
maar de pics werken bij mij nog steeds niet..
Sorry, da's alles wat ik weet (van verschillende bronnen)quote:
je mag weer weghalenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
TheMagnificent, zet ze even op www.tinypic.com
Ze zijn op een gegeven moment gesplits voor zover ik weet. De ene noorden de andere zuiden.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry, da's alles wat ik weet (van verschillende bronnen)
De rest zal ik gewoon moeten opzoeken...
-edit- maar ik neem aan dat je wel weet dat de Mongolen het grootste gedeelte van het Eurazie continent hebben veroverd onder leiding van Djengis en Koebilai Kahn, tijdens de late middeleeuwen?
De Hunnen zijn trouwens zo'n beetje dezelfde stammen als de Mongolen. De Hunnen hebben ook ja voor de hele volksverhuizingen in Europe gezorgd. Hongarije dankt ook diens naam aan de hunnen.
Trouwens, de Vikingen zijn ook wel over de Bosporus gekomen.
Je zou de avatars van alle posters hier verkleind in een T kunnen zetten, net als in het [Lesbeau] topic.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef Emel het volgende:
wat willen jullie allemaal in de OP?
link van dat topic?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je zou de avatars van alle posters hier verkleind in een T kunnen zetten, net als in het [Lesbeau] topic.
yess... Ik zie zelfs me eigen Tataristan erbij zitten. Maar die vlag is btw verouderdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
MENSEN KIJK NAAR DE OP: ZIEN JULLIE ALLE PLAATJES?
Yepz. Zowel in Firefox als in Opera kan ik 't allemaal zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1040344quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Emel het volgende:
[..]
link van dat topic?
ik zat ook te denken aan verkleinde avatars in de OP
zoiets wil ik ook ja..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[lesbeau] #131 Het regent het regent....
Kazachstanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Alweer Finnen. Het moet eens afgelopen zijn met die lui.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef Burakius het volgende:
Nederlander doodgestoken in Finland
Gepost door Brendon (Surveillance-Fiets) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: maandag 18 juni 2007 @ 22:38
Een dronken Fin heeft vandaag in Finland zonder enige reden een 76-jarige Nederlandse toerist doodgestoken. Dat meldt de Finse politie.
hadden we het net over finland hehe
Over 1 kam scherenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alweer Finnen. Het moet eens afgelopen zijn met die lui.![]()
Jep veel moslims. Zijn Turken. Sterk verwant met de Nogai ( ik ben zelf 25% nogai). Die leven boven Tjetjenië.quote:
idd not done hehehe.quote:
Terwijl iedereen weet dat het de MArokkanen altijd zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen worden hier in Nederland ook over een halve kam geschoren.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat het de MArokkanen altijd zijnhahaha ( kon het niet laten sorry
)
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
tvp
vond nog ergens een oude foto van Baris Manco op mn pc (met kort haar)
[afbeelding]
Dankje.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef Burakius het volgende:
Die man is echt.. ne diyim... echt super goed. Zijn muziek zijn leefstijl echt wauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |