Ik stel groen voor met roodquote:
Waarschijnlijk wel he..Ik bedoel..wat heb je niet in Istanbul?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Fakking vet. Weet jij nou of je daar makkelijk aan Ottomaanse vlaggen kunt komen?
aiiiiii bettAhhhh recognizeeeequote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef Emel het volgende:
laten we een persoonlijk stukje van maken
primaquote:
Groen voor de Islam Rood voor de Mohac vlagquote:
quote:
kort stukje over de users die hier regelmatig komen.quote:
Ik ook Natuurkunde.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:53 schreef Devrim_ het volgende:
Naja mensen..Ik ga leren
Economie en Scheikunde
Ja ik mag Finnen. Zijn blijkbaar taalsgewijs ook verbonden met Turken had ik gehoord?quote:
Correct...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ik mag Finnen. Zijn blijkbaar taalsgewijs ook verbonden met Turken had ik gehoord?
Kweenie ik ken een gozer ( Mateus Börg) via een online spelleke al 6 jaar ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
Finnen zijn toch die gasten die altijd alles kapodtmaken?
Dat staat op Geenstijl in ieder geval.
Geenstijl moet kapot..quote:Op maandag 18 juni 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
Finnen zijn toch die gasten die altijd alles kapodtmaken?
Dat staat op Geenstijl in ieder geval.
Vertel verder?quote:
Wat vinden jullie hiervan??quote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Emel het volgende:
[..]
kort stukje over de users die hier regelmatig komen.
Nu staan er op het lijstje in de OP zoveel namen, waarvan driekwart nooit hier komt![]()
Lijk mij vet. geef zelf even een voorbeeld hoe lang en wat er in staat ofzo?quote:
Dat je moet leren quotenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:57 schreef Emel het volgende:
Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Emel het volgende:
[..]
kort stukje over de users die hier regelmatig komen.
Nu staan er op het lijstje in de OP zoveel namen, waarvan driekwart nooit hier komt![]()
Wat vinden jullie hiervan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |