Ik kijk in MyAt en zag dat ie dicht was met als laatste een vrij 'onbekende'. Dacht al wel dat iemand anders het moest doenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef don-diablo het volgende:
hahaha maak ik er ook net een aan aangezien niemand het deed
quote:Ook maar m'n eerste nudie gekocht![]()
HIj is alleen iets te lang. Hoeveel krimpt ie nog in de was (Average Joe dry)? Ik twijfel of ik 'm nu al korter moet laten maken... aan de andere kant heb ik ook niet veel zin om een veel te lange broek een aantal maanden te dragen![]()
AJ, hoor ik zelf niet zo veel over. Wat voor een model is dat, staat niet in dat overzichtje in de OP.quote:
ga ik even mee prutsenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef don-diablo het volgende:
Maar dat van de OP in een wiki vind ik een goed idee Gordon.
Mooie broekquote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Hij staat op Mynudie omschreven als:
A Regular Ralf/Alf top with a slimmer leg
HIer een maat te klein (niet mijn foto)
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe lang heb je ze niet gewassen? En ik neem aan dat je het op 40 graden hebt gewassen aangezien ze nog best donker zijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:04 schreef sarlo het volgende:
crosspost
blegh had an accident at work yesterday with my japans.. there was vinegar and feta cheese all over my jeans and it smelled like a wet dog.. so i had to wash them
sorry for the moved pics but i have no tripod or something like that :lol:
(sharpenthen because of the blur i created)
post wash:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb ze sinds vorig jaar juli.. 1 cold soak en 1 was @ 60cquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ze niet gewassen? En ik neem aan dat je het op 40 graden hebt gewassen aangezien ze nog best donker zijn?
bijna een jaar dus.. Nie slecht.. Mijn ES voelt vettig aan op de benen, alsin ik veeg mn handen er vaak aan afquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef sarlo het volgende:
[..]
ik heb ze sinds vorig jaar juli.. 1 cold soak en 1 was @ 60c
gast, thin finn drys liggen bij de rode winkel in voorraadquote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef jovink het volgende:
ow ow ow wat een feestnee grapje tvp fo sho morgen die thinn finn maar fixen dan maar geen dry
gast, zal best maar daar woon ik weete ik veel hoeveel km vandaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
gast, thin finn drys liggen bij de rode winkel in voorraad
Amersfoort of Utrecht is denk ik het dichste bij voor jou. Heb je wel een dry gehaald dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:39 schreef jovink het volgende:
[..]
gast, zal best maar daar woon ik weete ik veel hoeveel km vandaanheb m vdnaag gehaald.
goeie vraagquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:06 schreef jovink het volgende:
nee heb gewoon een normale gehaald bij de m@w ik red me wel//
maar wat ik nou niet snap dit is een gewoon normale broek maar nou staat er net boven het labeltje dry waarom dat dan?
foto maken gaat op t moment lastig want mn tefloon is vandag nar de kloten gegaan maar zal kijekn wat ik kan doen . ik vind m dr echt vet uitzien iig. vooral icm met mn shoes. trustenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
goeie vraag
Maar maak wel ff een foto hoe die staat, ben wel benieuwd namelijk
Die liggen bij de rode winkelquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef mercurial3 het volgende:
ga denk k binnekort slim jim dry jap halen,
leuke zomer kleur
Zie jij er nog wat van terug als FOK!kers door jou bij de Rode Winkel kopenquote:
Daar zie ik niks van terug eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zie jij er nog wat van terug als FOK!kers door jou bij de Rode Winkel kopen. Vraagje over de Rode Winkel: Is het in Tiel een beetje hetzelfde aanbod (vooral qua Nudie) als in Utrecht?
Goed bezig. We hebben wat avarega joe's slim jim's en thinn finns en we hebben ook nog wel wat even steven selvage liggen. En er is natuurlijk sale dus goedkope nudieblousjes en tshirtjes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:36 schreef don-diablo het volgende:
Ik ga deze zaterdag miss nog ff naar Utrecht om te shoppen en als het doorgaat iig dan ga ik zeker nog ff langs de rode winkel
Hmmm, Tiel is voor mij wat makkelijker. Ongeveer even ver als Utrecht, maar ik kom wat vaker in Tiel. Ga er binnenkort toch maar eens kijken. Hoelang duurt die sale nog? De acties van de Rode Winkel zijn namelijk zwaar ok.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar zie ik niks van terug eigenlijk.
Utrecht is gewoon wel de grootste dus daar heb je het meeste kans. Maar er gaat ook wel nudie naar Tiel. Het is niet zoals Atelier la durance dat gaat alleen naar Utrecht.
[..]
Laat het nou net zomer worden. Bedanktquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:15 schreef Stansfield het volgende:
Nog wel wat weken denk ik. Maar dan alleen op de zomercollectie.
toen ik er laatst was,quote:
Die zijn vorige week binnen gekomen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:40 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
toen ik er laatst was,
waren qua dry alleen regular ralf grey cast en thin finn dry?![]()
Denk het niet. Heb al een slim jim dry greycast. En die zijn toch wel redelijk gelijk. Dus koop liever een anderen. Ze zijn 100 euro.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:27 schreef mercurial3 het volgende:
joepiej
ga je er ook eentje purchasen?
nooi genoeg denim gvd! he 14 broeken en blifj ok bijkopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb al een slim jim dry greycast. En die zijn toch wel redelijk gelijk. Dus koop liever een anderen. Ze zijn 100 euro.
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef berent het volgende:
Uhm, misschien had je'm beter wat kleiner kunnen kopen of wellicht een ander model?
Waarom zou die?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef berent het volgende:
Uhm, misschien had je'm beter wat kleiner kunnen kopen of wellicht een ander model?
Ik heb em toevallig laatst gezien hier in de lokale MAW en ik ben 1,82 en ik heb beetje sprint benen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
Waarom zou die?
ik heb ook vrij gespierde boven benen door sport, maar bij mij stretcht het wel hor don diablo.
waar heb je hem gekogt en hoe lang ben je als ik vragen mag?
Ik begrijp je ook volkomen en ben het ook met je eens, maar bij mij staat ie vrij normaal. Ik vind mn SS strakker dan deze. Ik vind deze wel erg relaxo om eerlijk te zijn. Beetje baggy, maar toch niet met te grote broekspijpen. Zal binnenkort evt nog wel een foto maken. In mn fobo zie je me met mn SS en deze zit soortgelijk alleen lager op de heupen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:04 schreef berent het volgende:
Ik ben gewoon van mening dat sommige lichaamsbouwen minder geschikt zijn voor slim jeans. Dat slim jeans nu hip zijn betekend niet dat iedereen ze dan ook meteen moet gaan dragen.
vind em veel op de straight sven lijken om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef mercurial3 het volgende:
slim jim is gewoon straight ish
grappig ik vind het juist andersom hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef Sleepto het volgende:
Dat vind ik helemaal nietStraight Sven zijn de pijpen veel meer bootcut voor mijn gevoel.
Ligt misschien ook aan de maat.. Mijn SS is me eigelijk iets te groot.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
grappig ik vind het juist andersom haha
Da's een mooie collectiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:35 schreef don-diablo het volgende:
Die van mij is dus de goede maat en mn sj is een maatje groter
mercurial3:
[afbeelding]
[afbeelding]
zal morgen ff 2 nieuwe foto's maken van al mn Nudies, mn RR heeft inmiddels ook een aardig gat bij het kruis
Wat is die meest linkse broek van de 1e foto ? Een Even Steven Dry Organic toch? Zo ja, de kleur is anders dan ik had verwacht, maar wel mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:42 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb steeds 2 foto's gemaakt, een met flits en de ander zonder zodat je het contrast beter ziet. Maar dat waren ze. Ik heb geen flauw idee wat mn volgende broek wordt. iig een Nudie, maar weet nog niet welk model. Ik heb voor elke ocassion wel een Nudie nu zo'n beetje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:42 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb steeds 2 foto's gemaakt, een met flits en de ander zonder zodat je het contrast beter ziet. Maar dat waren ze. Ik heb geen flauw idee wat mn volgende broek wordt. iig een Nudie, maar weet nog niet welk model. Ik heb voor elke ocassion wel een Nudie nu zo'n beetje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
60 euro vragen voor iets dat je gratis gekregen hebtquote:
dit is niet de mijnequote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
60 euro vragen voor iets dat je gratis gekregen hebt![]()
Aah okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef sarlo het volgende:
[..]
dit is niet de mijnedeze is van een klasgenoot maar of hij hem heb gehad dno..aangezine hij wel in een kleidngzaak werkt.. maarja daar hebben ze weer gene nudie dusja
jupz die heb ik gehad van matthias van nudie.. maj niet netjes he.. dingen die je krijgt verkopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aah okik dacht dat dit je eigen wallet was, die had je gratis toch?
Vandaar m'n reactie, maar is dus niet zoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef sarlo het volgende:
[..]
jupz die heb ik gehad van matthias van nudie.. maj niet netjes he.. dingen die je krijgt verkopenen ik wil hem ook niet kwijt.. kweet dat hij hem weg doet omdat hij een redmoon gaan halen
ik heb mn ES ook bijna elke dag gedragen in de afgelopen 3,5 maand. En ze hadden de dry japan hier liggen dus die kon ik niet laten liggen. Mn eerstvolgende wordt weer een 'skinny' model iigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:10 schreef revolutionx het volgende:
hmmm zou et zonde vinden om 2 dry tegelijk te nemen. ik draag men sdjd echt elke dag. lekker leven die broek
knal m gewoon aan de waslijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:44 schreef melvjehz het volgende:
mag een nudie in de droger na 1e keer washing? Zoja welke instellinge?
ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:58 schreef mercurial3 het volgende:
wie zegt dat hij niet te halen is?
of zoovillagequote:Op zondag 24 juni 2007 13:01 schreef jovink het volgende:
[..]
en als rev x dat zegt dan weet je het wel!
zoovillage bied uitkomst
check de Bendorff die hebben em misschienquote:Op maandag 25 juni 2007 22:14 schreef kookie_monster het volgende:
helemaal zwarte slim jim/thin finn, waar te krijgen in amsterdam?
Je moet nog wel een foto maken van je TF jovinkquote:Op maandag 25 juni 2007 23:13 schreef jovink het volgende:
zon zwarte thinn finn is ook vet idd dit model bevalt me best iig
jaweet ik maar mn mobiel is nar de reparateurquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je moet nog wel een foto maken van je TF jovink
Maar ik zag iemand in de MAW hier in Emmen die ook een SJ black aanhad en die was wel erg stoer jah.
SJDJ is vet, die van mij is al uberbaggy, miss koop ik nog een SJ erbij en dan geen dry en een maatje kleiner om een 'slimmer' model te hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef D.zire het volgende:
slim jim dry japan besteld bij zoovillage olé. Bus verbinding naar emmen is ruk;p ook direct een windbreaker van volcom erbij besteld
Waar heb jij hem gekocht? M@W? Want misschien dat ik dan een SJ doe, en dan gewoon baggy draag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
SJDJ is vet, die van mij is al uberbaggy, miss koop ik nog een SJ erbij en dan geen dry en een maatje kleiner om een 'slimmer' model te hebben![]()
Jep zag em liggen bij de MAWquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gekocht? M@W? Want misschien dat ik dan een SJ doe, en dan gewoon baggy draag.
Dus in Nederland is ie sowieso te krijgen. Maar deze vakantie naar Denemarken, ik wil daar kijken of daar wat meer Nudie te krijgen is, dus iig wachten tot ik daar geweest ben. Dan moet er toch weleens een dry worden aangeschaftquote:
Daarom wil ik er nog eentje bij hebben, maar ik had geen baggy broek meer dus vandaar mn keusquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef D.zire het volgende:
uhm ik heb heb express wat kleiner gekocht dan mn andere broeken omdat ik hem niet "uber" baggy wil hebben
Die M@W in Utrecht is zooo klein he, echt irritant. Image vind ik wel een toffe winkel eigenlijk. Best wel veel jeans en de merken zijn wel ok.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef De_Brandweer het volgende:
Bij M@W en Image in Utrecht hebben ze ook Nudies.
dan vraag ik mn meid wel ff na waar de Image zit en ga ik dr ook langs, zal ik iig ff onthoudenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef De_Brandweer het volgende:
Bij M@W en Image in Utrecht hebben ze ook Nudies.
Ik ben dus heel benieuwd naar welk model van G star dat was, ik zie steeds allemaal maar baggy modellen van dit merk.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef don-diablo het volgende:
joah jeweetz beetje stil hier...
Ga toch misschien van het weekend de AJ en TF proberen. Heb laatst ook een nieuwe slim model van G-Star gepast en die was ook relaxten niet zo commercieel iig. Alleen zijn Nudies toffer.
je hebt pmquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik ben dus heel benieuwd naar welk model van G star dat was, ik zie steeds allemaal maar baggy modellen van dit merk.
Ik ga vanmiddag ook even een dry Japan passen![]()
Het gaat er toch niet altijd om hoe origineel je bent. En met een dry ben je altijd origineel of niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:12 schreef revolutionx het volgende:
jammer dat de sjdj nu opeens overal in de winkels ligt...ik d8; koop een sj dj, niet overal te krijgen dus vrij origineel. zie ik em vandaag in de maw in alkmaar liggen
Een dry is altijd origineel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet altijd om hoe origineel je bent. En met een dry ben je altijd origineel of niet.
niet altijd nee, maar in dit geval welquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet altijd om hoe origineel je bent. En met een dry ben je altijd origineel of niet.
Die schoenen zijn tof, de broek is tof, maar samen minder geslaagd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef jovink het volgende:
zepziaal voor don diablo mn fockin geile riem komt dr net niet mooi op mja je kunt niet alles hebben
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07265/jewaiaaadsseins.jpg]afbeelding][/url]
oh nee dat is een kut combiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:38 schreef De_Brandweer het volgende:
ik vind die schoenen er wel goed bij staan. maar ik zie een blauw shirt volgens mij. en dat is dan weer minder. een wit of zwart shirt zou er wel goed bij staan denk ik.
In Utrecht ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef D.zire het volgende:
die medewerkers in de meeste maws zijn ook debielen, iig dat is zo in groningen
In Haarlem ook. Alsof je dat winkel niet mag verlaten zonder iets te kopen zeg, strontvervelend. Zeg je drie keer dat je er nog even over nadenkt, loop je naar buiten en dan is het weer "Deze wordt het he? "quote:
daarom heet ie ook thinn finn en geen bootcut olaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:25 schreef mercurial3 het volgende:
kvind hem iets te strak aan de onderkant.
Ook dry? Achja ik heb er toch niets aan, zo ver weg.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:49 schreef Huppelei het volgende:
LET OP!
In de Bendorff in Den Haag hebben ze nog Even Stevens liggen, maar wel in de aanbieding. Dus snel zijn!
Ok, bedanktquote:Op zondag 1 juli 2007 17:01 schreef Huppelei het volgende:
Nee, alleen de Even Steven ecru black jea.
das zeker vette shitquote:Op zondag 1 juli 2007 20:22 schreef Wiilcoo het volgende:
Het is echt dikkere stof. Zoals ze in het Jeanspaleis zeiden 'dit is heavy shit'.
De Masa is 14.5 oz en m'n Ralf toch wel iets minder volgens mij. Precies weet ik het niet![]()
200 euroquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef bear87 het volgende:
Wat kost een Masa?
Mijn probleem; ik vind die Dry Japan erg mooi maar vooral zoals hij is als je hem koopt. Ik vind al die "fading" en andere zaken juist niet mooi, ik vind die blauwe kleur zo prachtig en wil hem zo houden als ik hem koop.
Onmogelijk? Meteen wassen blijft hij dan zo mooi? Prewashed in die kleur?
Ik ben wat nudie n00b, ik lees al een tijdje mee hier en die fotos van die Dry Japan vind ik toch mooi steeds.
Ja maar ik heb net een dry japan gekocht en nieuwe sneakers etc etcquote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Dan moet je erg snel zijn, bij Jeanspaleis (= DTYD.nl) hadden ze er niet meer veel![]()
die hebben net (deels) mn nieuwe air force 1's betaaltquote:
Handigquote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
die hebben net (deels) mn nieuwe air force 1's betaaltdus die kan ik nie vragen hahah
donequote:Op zondag 1 juli 2007 22:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Handig![]()
kijk eens in lacrosse topic![]()
quote:
Waar zit die winkel?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Dan moet je erg snel zijn, bij Jeanspaleis (= DTYD.nl) hadden ze er niet meer veel![]()
Ziet er goed uit, Average Joe toch?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, Average Joe toch?
Ok bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef Xaverius1337 het volgende:
Anders was je de kleuren vast.. en slijt ie nog amper.. Als je hem nu vaak draagt zal die slijten en heb je een unieke broekdus als je hem wast zet je de kleuren zeg maar vast
geen idee, maar ik ga er niet van uit aangezien het merk eig uit Zweden komt. broeken worden wel in Italie gemaakt maar daar is alles ook mee gezegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:08 schreef Huppelei het volgende:
Kan het zijn dat Nudie Jeans in Italië goedkoper zijn?![]()
Ik hoop dat het in heel Scandinavie wat goedkoper is, dan neem ik wel wat meequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
geen idee, maar ik ga er niet van uit aangezien het merk eig uit Zweden komt. broeken worden wel in Italie gemaakt maar daar is alles ook mee gezegd.
dan mag je ook wat voor mij meenemenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in heel Scandinavie wat goedkoper is, dan neem ik wel wat mee![]()
Haha, nou ik wil vooral kijken of ze daar wat meer shirts/vesten hebben van Nudie, hier in NL zie je vooral de broeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dan mag je ook wat voor mij meenemengheheh
Zag laatst een gozer in de trein die had een TF dry en die was mooi gefade maar daarnaast had ie een shirtje en tof vestje van Nudie aan. Jammer idd dat je weinig van de rest van de collectie ziet. Maar als je naar Scandinavie gaat gimme a hollaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Haha, nou ik wil vooral kijken of ze daar wat meer shirts/vesten hebben van Nudie, hier in NL zie je vooral de broeken.
Vertrek vrijdagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zag laatst een gozer in de trein die had een TF dry en die was mooi gefade maar daarnaast had ie een shirtje en tof vestje van Nudie aan. Jammer idd dat je weinig van de rest van de collectie ziet. Maar als je naar Scandinavie gaat gimme a holla
Denemarken is leuk ik heb er famillie wonen alleen ben er zooo lang nie meer geweest. Alleen ik neem aan dat Nudie daar wel wat goedkoper is als hier of zit ik er dan naast?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vertrek vrijdagNaar Denemarken. Vorige keer dat ik daar was hadden ze trouwens niet zo heel veel meer Nudie
Volgens mij wel ja, maar het zal niet zoveel schelen. Heb er de vorige keer ook niet zo heel erg op gelet, toen vooral de Deense merken (Junk bv.)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Denemarken is leuk ik heb er famillie wonen alleen ben er zooo lang nie meer geweest. Alleen ik neem aan dat Nudie daar wel wat goedkoper is als hier of zit ik er dan naast?
Junk de Luxe is ook zeker relaxoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar het zal niet zoveel schelen. Heb er de vorige keer ook niet zo heel erg op gelet, toen vooral de Deense merken (Junk bv.)
Ja, blijft het Nudie topic natuurlijk. Ik wil gewoon ff kijken of het daar wat goedkoper is en of ik meer keus heb qua dry. Hier in NL heb je overal wel een RR, nu SJ ook wel dan, maar de ES dry is hier bijvoorbeeld niet meer te krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Junk de Luxe is ook zeker relaxo![]()
Maarre Nudie is toffer om ontopic te blijven
Nee idd, raar is dat.. de ESOD was maar heel kort te koop.. Gelukkig zie ik nu ook wat meer SJ liggen, bijna niemand die ze hier koopt maar goed (emmen hehquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, blijft het Nudie topic natuurlijk. Ik wil gewoon ff kijken of het daar wat goedkoper is en of ik meer keus heb qua dry. Hier in NL heb je overal wel een RR, nu SJ ook wel dan, maar de ES dry is hier bijvoorbeeld niet meer te krijgen.
Nee gek, ik doe gewoon afwisselen ik draag een broek max 3 dagenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef revolutionx het volgende:
junk is zoals gstar. komt bij de maw vandaan. (in mijn ogen dan).
broek shirtje en vestje van nudie, dikke overkill man.
maikull, gewoon elke dag aan trekken. overal naartoe. bij mij zitten er nu mooie moddervlekken op van het raven^^
Maar ik wil ook helemaal niet dat hij veel fadequote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef revolutionx het volgende:
ik ben niet gek en ik wens ook niet zo genoemd te worden. aangezien je hem maar weinig draagt moet je ook niet zeuren dat hij weinig fade.
Mooie moddervlekken? Toen er modder op mijn Blue Blood zat ging die meteen de wasmachine in hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef revolutionx het volgende:
junk is zoals gstar. komt bij de maw vandaan. (in mijn ogen dan).
broek shirtje en vestje van nudie, dikke overkill man.
maikull, gewoon elke dag aan trekken. overal naartoe. bij mij zitten er nu mooie moddervlekken op van het raven^^
Zal ik de eerste dan maar zijn die om foto's vraagt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef Stansfield het volgende:
Zaterdag ga ik denk ik mijn even steven wassen. Na 8 maanden.
2nd!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zal ik de eerste dan maar zijn die om foto's vraagt?![]()
zijkwijfquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef revolutionx het volgende:
ik ben niet gek en ik wens ook niet zo genoemd te worden.
Die jas die ik had was al 90 euro in bij de perry sport maar niet in mijn maat. Hij was 80 + 30 invoerrechten. Dat was een beetje balen maar ja heb wel een hele vette jas en heb al zoveel via internet besteld uit de vs dat die 30 euro er ook wel een keer afkonden en als je het over alles verdeeld wat ik uit de vs heb besteld valt het best mee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef revolutionx het volgende:
stansfield, wat had je nou uiteindelijk voor die north face jas betaald? vorige week waren ze in de aanbieding in amsterdam. 100 euro.
mja de brandweer, aan de ene kant heb je ook wel gelijk maar het is dermate weinig dat het me echt geen reet boeid. er wordt nu tenminste geleefd in die broek. en ik ga men dry niet na een maand al wasse, dat zou nog veel erger zijn dan een paar vlekken.
jahaaa beetje hypocriet zelf over anderen zeuren en stone island op de achtergrond hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:20 schreef sarlo het volgende:
als iedereen nou eens stopt met mauwen over andere merken en gewoon bij nudie blijft..
als iedereen nou eens stopt met mauwen van hoelang hij hem moet dragen etc
als iedereen nou eens stopt met mauwen en begint met het dragen van zijn nudies onder alle omstandigheden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat best vet uitzien die afdruk zo van die telefoon ofzoiets bij die zakquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:20 schreef sarlo het volgende:
als iedereen nou eens stopt met mauwen over andere merken en gewoon bij nudie blijft..
als iedereen nou eens stopt met mauwen en begint met het dragen van zijn nudies onder alle omstandigheden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb ik ook heel erg bij mijn nudie dry'squote:Op woensdag 4 juli 2007 14:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind dat best vet uitzien die afdruk zo van die telefoon ofzoiets bij die zak
supervet gastquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:20 schreef sarlo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
geosphere jacketquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:48 schreef don-diablo het volgende:
Ben net thuis gekomen uit het centrum in de stromende regen...
Zo ff mn ESOD omwisselen die helemaal doorweekt is voor mn SJDJ..
@Stansfield:
Die jas kon je ook kopen in de Perry of niet? Want ik neem aan dat ik zelf een maatje M moet hebben want dat is mn standaardmaat.. En Hoe heet het model ook alweer? (had het opgeschreven maar ben papiertje kwijt)
wasda ken ik nie??quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:09 schreef BillGates het volgende:
Vroeger noemden we zon broek een spijkerbroek, en als ie vaal werd en er kwamen gaten in binnen een jaar, dan was het gewoon een kutbroek, en kon iedereen zien dat je hem gewoon bij de Zeeman had gekocht. Daarnaast wasten we onze broeken gewoon minimaal 1 x per week.
Grappig dat je voor zon kutbroek tegenwoordig bijna 400 gulden moet betalen, en wordt niet wassen verward met 'stijl' en 'mooi'
Heb het idee dat er mensen nu nog meer in de maling worden genomen dan vroeger.![]()
We horen het hier nog wel wanneer ze binnen komen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
geosphere jacket
@Jovink: er zijn er ook maar 36 besteld over 8 winkels valt dat dus wel mee.
Ik zie dan wel weer hoe het met de bankrekening staat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef jovink het volgende:
kvind het vies veel 70 eurie voor n portemonnee
ja ok maar meeen, 8 maanden je kleren niet wassenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:52 schreef jovink het volgende:
@billgates nog ff alles draait om marketing en reclame c;est ça
Lees gewoon lekker de andere topics door, dan zie je de reacties wel. Ieder topic komen er wel een paar rellen, die vinden het vies blablabla. Stomerij zegt ze niks ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:06 schreef BillGates het volgende:
[..]
ja ok maar meeen, 8 maanden je kleren niet wassen![]()
![]()
![]()
![]()
das toch gewoon vet ranzig!
als eerste gedachte klinkt het smerig, maar als je je broek gewoon goed verzorgd, door bijvoorbeeld: een keer naar de stomerij te brengen, of een cold soak te geven, of zelf stomen in de badkamer. Zijn genoeg mogelijkheden hoor en hij is dan echt nie meer smerig ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:06 schreef BillGates het volgende:
[..]
ja ok maar meeen, 8 maanden je kleren niet wassen![]()
![]()
![]()
![]()
das toch gewoon vet ranzig!
ahahaha die van mij ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:52 schreef jovink het volgende:
mn witte allstars zijn nu ook helemaal blauw na het fijne weertje hier. emo emo emo.gif
@billgates nog ff alles draait om marketing en reclame c;est ça
Ik weet niet voor hoeveel ze verkocht worden. Zal ik maandag eens vragen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef jovink het volgende:
64,95 gaat die kosten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef jovink het volgende:
omdat ze dun zijn en ze zijn in 1+1=2quote:Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef Cahir het volgende:
Waarom draagt iedereen hier alleen maar all-stars onder NJ?
Enne, gaat een broek nie stinken als je hem 8 maanden niet wast?
roflquote:Op zondag 8 juli 2007 21:04 schreef Xaverius1337 het volgende:
extreme emil is echt een photosoep dat kan neit anders
beter de thin finn sjdj heeft elke tjap man/quote:Op maandag 9 juli 2007 21:38 schreef revolutionx het volgende:
:S beter de sjdj, rr heeft elke tjap man.
mijn sjdj is 29/32quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:31 schreef jovink het volgende:
i kdenk dat we de enige zijn
aj op nudie forum ook kijkt ventjes met maar 28 32 das troch ook nie gezond
dus een maatje kleiner ook nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:24 schreef jusdOrange het volgende:
Heb een thin finn gekocht (een pre-wash, sorrrryyyy)
Maatje 30/34 terwijl mijn SJ 31/34 is.
Inkorten zie je heel vaak dat het gedaan is en pijpen omslaan, neequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef bear87 het volgende:
Mooie broek, ik weet niet hoe je hem wil dragen maar ik denk dat hij nog mooier staat als je de pijpen omslaat of hem inkort!
Als ik em in de juiste maat pas zit ie toch strakker om mn benen heen itt de jouwe, die zit wat losser merk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:27 schreef D.zire het volgende:
mja ik ben erg tevreden over de fithij zit perfect
Die broek heb ik ook 2 weken terug gekocht, zit perfectquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:28 schreef D.zire het volgende:
slim jim dry japan vandaag gekocht bij de EB18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |