Neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef berent het volgende:
Uhm, misschien had je'm beter wat kleiner kunnen kopen of wellicht een ander model?
Waarom zou die?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef berent het volgende:
Uhm, misschien had je'm beter wat kleiner kunnen kopen of wellicht een ander model?
Ik heb em toevallig laatst gezien hier in de lokale MAW en ik ben 1,82 en ik heb beetje sprint benen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
Waarom zou die?
ik heb ook vrij gespierde boven benen door sport, maar bij mij stretcht het wel hor don diablo.
waar heb je hem gekogt en hoe lang ben je als ik vragen mag?
Ik begrijp je ook volkomen en ben het ook met je eens, maar bij mij staat ie vrij normaal. Ik vind mn SS strakker dan deze. Ik vind deze wel erg relaxo om eerlijk te zijn. Beetje baggy, maar toch niet met te grote broekspijpen. Zal binnenkort evt nog wel een foto maken. In mn fobo zie je me met mn SS en deze zit soortgelijk alleen lager op de heupen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:04 schreef berent het volgende:
Ik ben gewoon van mening dat sommige lichaamsbouwen minder geschikt zijn voor slim jeans. Dat slim jeans nu hip zijn betekend niet dat iedereen ze dan ook meteen moet gaan dragen.
vind em veel op de straight sven lijken om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef mercurial3 het volgende:
slim jim is gewoon straight ish
grappig ik vind het juist andersom hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef Sleepto het volgende:
Dat vind ik helemaal nietStraight Sven zijn de pijpen veel meer bootcut voor mijn gevoel.
Ligt misschien ook aan de maat.. Mijn SS is me eigelijk iets te groot.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
grappig ik vind het juist andersom haha
Da's een mooie collectiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:35 schreef don-diablo het volgende:
Die van mij is dus de goede maat en mn sj is een maatje groter
mercurial3:
[afbeelding]
[afbeelding]
zal morgen ff 2 nieuwe foto's maken van al mn Nudies, mn RR heeft inmiddels ook een aardig gat bij het kruis
Wat is die meest linkse broek van de 1e foto ? Een Even Steven Dry Organic toch? Zo ja, de kleur is anders dan ik had verwacht, maar wel mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:42 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb steeds 2 foto's gemaakt, een met flits en de ander zonder zodat je het contrast beter ziet. Maar dat waren ze. Ik heb geen flauw idee wat mn volgende broek wordt. iig een Nudie, maar weet nog niet welk model. Ik heb voor elke ocassion wel een Nudie nu zo'n beetje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:42 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb steeds 2 foto's gemaakt, een met flits en de ander zonder zodat je het contrast beter ziet. Maar dat waren ze. Ik heb geen flauw idee wat mn volgende broek wordt. iig een Nudie, maar weet nog niet welk model. Ik heb voor elke ocassion wel een Nudie nu zo'n beetje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
60 euro vragen voor iets dat je gratis gekregen hebtquote:
dit is niet de mijnequote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
60 euro vragen voor iets dat je gratis gekregen hebt![]()
Aah okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef sarlo het volgende:
[..]
dit is niet de mijnedeze is van een klasgenoot maar of hij hem heb gehad dno..aangezine hij wel in een kleidngzaak werkt.. maarja daar hebben ze weer gene nudie dusja
jupz die heb ik gehad van matthias van nudie.. maj niet netjes he.. dingen die je krijgt verkopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aah okik dacht dat dit je eigen wallet was, die had je gratis toch?
Vandaar m'n reactie, maar is dus niet zoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef sarlo het volgende:
[..]
jupz die heb ik gehad van matthias van nudie.. maj niet netjes he.. dingen die je krijgt verkopenen ik wil hem ook niet kwijt.. kweet dat hij hem weg doet omdat hij een redmoon gaan halen
ik heb mn ES ook bijna elke dag gedragen in de afgelopen 3,5 maand. En ze hadden de dry japan hier liggen dus die kon ik niet laten liggen. Mn eerstvolgende wordt weer een 'skinny' model iigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:10 schreef revolutionx het volgende:
hmmm zou et zonde vinden om 2 dry tegelijk te nemen. ik draag men sdjd echt elke dag. lekker leven die broek
knal m gewoon aan de waslijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:44 schreef melvjehz het volgende:
mag een nudie in de droger na 1e keer washing? Zoja welke instellinge?
ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:58 schreef mercurial3 het volgende:
wie zegt dat hij niet te halen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |