Ja, blijft het Nudie topic natuurlijk. Ik wil gewoon ff kijken of het daar wat goedkoper is en of ik meer keus heb qua dry. Hier in NL heb je overal wel een RR, nu SJ ook wel dan, maar de ES dry is hier bijvoorbeeld niet meer te krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Junk de Luxe is ook zeker relaxo![]()
Maarre Nudie is toffer om ontopic te blijven
Nee idd, raar is dat.. de ESOD was maar heel kort te koop.. Gelukkig zie ik nu ook wat meer SJ liggen, bijna niemand die ze hier koopt maar goed (emmen hehquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, blijft het Nudie topic natuurlijk. Ik wil gewoon ff kijken of het daar wat goedkoper is en of ik meer keus heb qua dry. Hier in NL heb je overal wel een RR, nu SJ ook wel dan, maar de ES dry is hier bijvoorbeeld niet meer te krijgen.
Nee gek, ik doe gewoon afwisselen ik draag een broek max 3 dagenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef revolutionx het volgende:
junk is zoals gstar. komt bij de maw vandaan. (in mijn ogen dan).
broek shirtje en vestje van nudie, dikke overkill man.
maikull, gewoon elke dag aan trekken. overal naartoe. bij mij zitten er nu mooie moddervlekken op van het raven^^
Maar ik wil ook helemaal niet dat hij veel fadequote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef revolutionx het volgende:
ik ben niet gek en ik wens ook niet zo genoemd te worden. aangezien je hem maar weinig draagt moet je ook niet zeuren dat hij weinig fade.
Mooie moddervlekken? Toen er modder op mijn Blue Blood zat ging die meteen de wasmachine in hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef revolutionx het volgende:
junk is zoals gstar. komt bij de maw vandaan. (in mijn ogen dan).
broek shirtje en vestje van nudie, dikke overkill man.
maikull, gewoon elke dag aan trekken. overal naartoe. bij mij zitten er nu mooie moddervlekken op van het raven^^
Zal ik de eerste dan maar zijn die om foto's vraagt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef Stansfield het volgende:
Zaterdag ga ik denk ik mijn even steven wassen. Na 8 maanden.
2nd!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zal ik de eerste dan maar zijn die om foto's vraagt?![]()
zijkwijfquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef revolutionx het volgende:
ik ben niet gek en ik wens ook niet zo genoemd te worden.
Die jas die ik had was al 90 euro in bij de perry sport maar niet in mijn maat. Hij was 80 + 30 invoerrechten. Dat was een beetje balen maar ja heb wel een hele vette jas en heb al zoveel via internet besteld uit de vs dat die 30 euro er ook wel een keer afkonden en als je het over alles verdeeld wat ik uit de vs heb besteld valt het best mee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef revolutionx het volgende:
stansfield, wat had je nou uiteindelijk voor die north face jas betaald? vorige week waren ze in de aanbieding in amsterdam. 100 euro.
mja de brandweer, aan de ene kant heb je ook wel gelijk maar het is dermate weinig dat het me echt geen reet boeid. er wordt nu tenminste geleefd in die broek. en ik ga men dry niet na een maand al wasse, dat zou nog veel erger zijn dan een paar vlekken.
jahaaa beetje hypocriet zelf over anderen zeuren en stone island op de achtergrond hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:20 schreef sarlo het volgende:
als iedereen nou eens stopt met mauwen over andere merken en gewoon bij nudie blijft..
als iedereen nou eens stopt met mauwen van hoelang hij hem moet dragen etc
als iedereen nou eens stopt met mauwen en begint met het dragen van zijn nudies onder alle omstandigheden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat best vet uitzien die afdruk zo van die telefoon ofzoiets bij die zakquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:20 schreef sarlo het volgende:
als iedereen nou eens stopt met mauwen over andere merken en gewoon bij nudie blijft..
als iedereen nou eens stopt met mauwen en begint met het dragen van zijn nudies onder alle omstandigheden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb ik ook heel erg bij mijn nudie dry'squote:Op woensdag 4 juli 2007 14:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind dat best vet uitzien die afdruk zo van die telefoon ofzoiets bij die zak
supervet gastquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:20 schreef sarlo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
geosphere jacketquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:48 schreef don-diablo het volgende:
Ben net thuis gekomen uit het centrum in de stromende regen...
Zo ff mn ESOD omwisselen die helemaal doorweekt is voor mn SJDJ..
@Stansfield:
Die jas kon je ook kopen in de Perry of niet? Want ik neem aan dat ik zelf een maatje M moet hebben want dat is mn standaardmaat.. En Hoe heet het model ook alweer? (had het opgeschreven maar ben papiertje kwijt)
wasda ken ik nie??quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:09 schreef BillGates het volgende:
Vroeger noemden we zon broek een spijkerbroek, en als ie vaal werd en er kwamen gaten in binnen een jaar, dan was het gewoon een kutbroek, en kon iedereen zien dat je hem gewoon bij de Zeeman had gekocht. Daarnaast wasten we onze broeken gewoon minimaal 1 x per week.
Grappig dat je voor zon kutbroek tegenwoordig bijna 400 gulden moet betalen, en wordt niet wassen verward met 'stijl' en 'mooi'
Heb het idee dat er mensen nu nog meer in de maling worden genomen dan vroeger.![]()
We horen het hier nog wel wanneer ze binnen komen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
geosphere jacket
@Jovink: er zijn er ook maar 36 besteld over 8 winkels valt dat dus wel mee.
Ik zie dan wel weer hoe het met de bankrekening staat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef jovink het volgende:
kvind het vies veel 70 eurie voor n portemonnee
ja ok maar meeen, 8 maanden je kleren niet wassenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:52 schreef jovink het volgende:
@billgates nog ff alles draait om marketing en reclame c;est ça
Lees gewoon lekker de andere topics door, dan zie je de reacties wel. Ieder topic komen er wel een paar rellen, die vinden het vies blablabla. Stomerij zegt ze niks ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:06 schreef BillGates het volgende:
[..]
ja ok maar meeen, 8 maanden je kleren niet wassen![]()
![]()
![]()
![]()
das toch gewoon vet ranzig!
als eerste gedachte klinkt het smerig, maar als je je broek gewoon goed verzorgd, door bijvoorbeeld: een keer naar de stomerij te brengen, of een cold soak te geven, of zelf stomen in de badkamer. Zijn genoeg mogelijkheden hoor en hij is dan echt nie meer smerig ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:06 schreef BillGates het volgende:
[..]
ja ok maar meeen, 8 maanden je kleren niet wassen![]()
![]()
![]()
![]()
das toch gewoon vet ranzig!
ahahaha die van mij ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:52 schreef jovink het volgende:
mn witte allstars zijn nu ook helemaal blauw na het fijne weertje hier. emo emo emo.gif
@billgates nog ff alles draait om marketing en reclame c;est ça
Ik weet niet voor hoeveel ze verkocht worden. Zal ik maandag eens vragen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef jovink het volgende:
64,95 gaat die kosten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef jovink het volgende:
omdat ze dun zijn en ze zijn in 1+1=2quote:Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef Cahir het volgende:
Waarom draagt iedereen hier alleen maar all-stars onder NJ?
Enne, gaat een broek nie stinken als je hem 8 maanden niet wast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |