Die M@W in Utrecht is zooo klein he, echt irritant. Image vind ik wel een toffe winkel eigenlijk. Best wel veel jeans en de merken zijn wel ok.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef De_Brandweer het volgende:
Bij M@W en Image in Utrecht hebben ze ook Nudies.
dan vraag ik mn meid wel ff na waar de Image zit en ga ik dr ook langs, zal ik iig ff onthoudenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef De_Brandweer het volgende:
Bij M@W en Image in Utrecht hebben ze ook Nudies.
Ik ben dus heel benieuwd naar welk model van G star dat was, ik zie steeds allemaal maar baggy modellen van dit merk.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef don-diablo het volgende:
joah jeweetz beetje stil hier...
Ga toch misschien van het weekend de AJ en TF proberen. Heb laatst ook een nieuwe slim model van G-Star gepast en die was ook relaxten niet zo commercieel iig. Alleen zijn Nudies toffer.
je hebt pmquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik ben dus heel benieuwd naar welk model van G star dat was, ik zie steeds allemaal maar baggy modellen van dit merk.
Ik ga vanmiddag ook even een dry Japan passen![]()
Het gaat er toch niet altijd om hoe origineel je bent. En met een dry ben je altijd origineel of niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:12 schreef revolutionx het volgende:
jammer dat de sjdj nu opeens overal in de winkels ligt...ik d8; koop een sj dj, niet overal te krijgen dus vrij origineel. zie ik em vandaag in de maw in alkmaar liggen
Een dry is altijd origineel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet altijd om hoe origineel je bent. En met een dry ben je altijd origineel of niet.
niet altijd nee, maar in dit geval welquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet altijd om hoe origineel je bent. En met een dry ben je altijd origineel of niet.
Die schoenen zijn tof, de broek is tof, maar samen minder geslaagd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef jovink het volgende:
zepziaal voor don diablo mn fockin geile riem komt dr net niet mooi op mja je kunt niet alles hebben
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07265/jewaiaaadsseins.jpg]afbeelding][/url]
oh nee dat is een kut combiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:38 schreef De_Brandweer het volgende:
ik vind die schoenen er wel goed bij staan. maar ik zie een blauw shirt volgens mij. en dat is dan weer minder. een wit of zwart shirt zou er wel goed bij staan denk ik.
In Utrecht ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef D.zire het volgende:
die medewerkers in de meeste maws zijn ook debielen, iig dat is zo in groningen
In Haarlem ook. Alsof je dat winkel niet mag verlaten zonder iets te kopen zeg, strontvervelend. Zeg je drie keer dat je er nog even over nadenkt, loop je naar buiten en dan is het weer "Deze wordt het he? "quote:
daarom heet ie ook thinn finn en geen bootcut olaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:25 schreef mercurial3 het volgende:
kvind hem iets te strak aan de onderkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |