Ook dry? Achja ik heb er toch niets aan, zo ver weg.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:49 schreef Huppelei het volgende:
LET OP!
In de Bendorff in Den Haag hebben ze nog Even Stevens liggen, maar wel in de aanbieding. Dus snel zijn!
Ok, bedanktquote:Op zondag 1 juli 2007 17:01 schreef Huppelei het volgende:
Nee, alleen de Even Steven ecru black jea.
das zeker vette shitquote:Op zondag 1 juli 2007 20:22 schreef Wiilcoo het volgende:
Het is echt dikkere stof. Zoals ze in het Jeanspaleis zeiden 'dit is heavy shit'.
De Masa is 14.5 oz en m'n Ralf toch wel iets minder volgens mij. Precies weet ik het niet![]()
200 euroquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef bear87 het volgende:
Wat kost een Masa?
Mijn probleem; ik vind die Dry Japan erg mooi maar vooral zoals hij is als je hem koopt. Ik vind al die "fading" en andere zaken juist niet mooi, ik vind die blauwe kleur zo prachtig en wil hem zo houden als ik hem koop.
Onmogelijk? Meteen wassen blijft hij dan zo mooi? Prewashed in die kleur?
Ik ben wat nudie n00b, ik lees al een tijdje mee hier en die fotos van die Dry Japan vind ik toch mooi steeds.
Ja maar ik heb net een dry japan gekocht en nieuwe sneakers etc etcquote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Dan moet je erg snel zijn, bij Jeanspaleis (= DTYD.nl) hadden ze er niet meer veel![]()
die hebben net (deels) mn nieuwe air force 1's betaaltquote:
Handigquote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
die hebben net (deels) mn nieuwe air force 1's betaaltdus die kan ik nie vragen hahah
donequote:Op zondag 1 juli 2007 22:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Handig![]()
kijk eens in lacrosse topic![]()
quote:
Waar zit die winkel?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Dan moet je erg snel zijn, bij Jeanspaleis (= DTYD.nl) hadden ze er niet meer veel![]()
Ziet er goed uit, Average Joe toch?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, Average Joe toch?
Ok bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef Xaverius1337 het volgende:
Anders was je de kleuren vast.. en slijt ie nog amper.. Als je hem nu vaak draagt zal die slijten en heb je een unieke broekdus als je hem wast zet je de kleuren zeg maar vast
geen idee, maar ik ga er niet van uit aangezien het merk eig uit Zweden komt. broeken worden wel in Italie gemaakt maar daar is alles ook mee gezegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:08 schreef Huppelei het volgende:
Kan het zijn dat Nudie Jeans in Italië goedkoper zijn?![]()
Ik hoop dat het in heel Scandinavie wat goedkoper is, dan neem ik wel wat meequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
geen idee, maar ik ga er niet van uit aangezien het merk eig uit Zweden komt. broeken worden wel in Italie gemaakt maar daar is alles ook mee gezegd.
dan mag je ook wat voor mij meenemenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in heel Scandinavie wat goedkoper is, dan neem ik wel wat mee![]()
Haha, nou ik wil vooral kijken of ze daar wat meer shirts/vesten hebben van Nudie, hier in NL zie je vooral de broeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dan mag je ook wat voor mij meenemengheheh
Zag laatst een gozer in de trein die had een TF dry en die was mooi gefade maar daarnaast had ie een shirtje en tof vestje van Nudie aan. Jammer idd dat je weinig van de rest van de collectie ziet. Maar als je naar Scandinavie gaat gimme a hollaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Haha, nou ik wil vooral kijken of ze daar wat meer shirts/vesten hebben van Nudie, hier in NL zie je vooral de broeken.
Vertrek vrijdagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zag laatst een gozer in de trein die had een TF dry en die was mooi gefade maar daarnaast had ie een shirtje en tof vestje van Nudie aan. Jammer idd dat je weinig van de rest van de collectie ziet. Maar als je naar Scandinavie gaat gimme a holla
Denemarken is leuk ik heb er famillie wonen alleen ben er zooo lang nie meer geweest. Alleen ik neem aan dat Nudie daar wel wat goedkoper is als hier of zit ik er dan naast?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vertrek vrijdagNaar Denemarken. Vorige keer dat ik daar was hadden ze trouwens niet zo heel veel meer Nudie
Volgens mij wel ja, maar het zal niet zoveel schelen. Heb er de vorige keer ook niet zo heel erg op gelet, toen vooral de Deense merken (Junk bv.)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Denemarken is leuk ik heb er famillie wonen alleen ben er zooo lang nie meer geweest. Alleen ik neem aan dat Nudie daar wel wat goedkoper is als hier of zit ik er dan naast?
Junk de Luxe is ook zeker relaxoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar het zal niet zoveel schelen. Heb er de vorige keer ook niet zo heel erg op gelet, toen vooral de Deense merken (Junk bv.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |