WTF wat?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
wtf!?
Ik ben gewoon lekker ombescheidenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigen naamtopic openen!
Ik ben altijd bang dat als ik eentje open, er twee open zijn maar eigenlijk duurt het nog best wel langquote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lekker ombescheiden![]()
Bovendien hoe kunnen jullie nu 10 minuten zonder SC![]()
Ik moest speciaal me eigen afreageer rel onderbreken om hem te openen![]()
Het duurt tegewoordig echt vet lang.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ben altijd bang dat als ik eentje open, er twee open zijn maar eigenlijk duurt het nog best wel lang.
Weet niet? Ik heb 10 nog niet echt gevonden op de tv moet ik bekennen.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:38 schreef TherAngelina het volgende:
'De Gouden Kooi' komt zeker vanavond weer niet op teevee?
Niet? Moet het wel ergens staan dan of heb je een ander pakket? Of volg je de uitzendingen sowieso niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet niet? Ik heb 10 nog niet echt gevonden op de tv moet ik bekennen.
Ik had niet eens meer verwacht dat er 1 zou komenquote:
Nou dan zal deze post het einde zijn van deze SC. Als ik iets post vlucht iedereen weg (naar VOL)quote:Op maandag 18 juni 2007 18:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had niet eens meer verwacht dat er 1 zou komen![]()
Waarom moet je het dan weer verpestenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan zal deze post het einde zijn van deze SC. Als ik iets post vlucht iedereen weg (naar VOL)
![]()
Neeh hoor ik zou niet durfen.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:44 schreef Soury het volgende:
Nou dan zal deze post het einde zijn van deze SC. Als ik iets post vlucht iedereen weg (naar VOL)
![]()
Het staat wel ergens (op 11 om precies te zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 18:41 schreef TherAngelina het volgende:
Niet? Moet het wel ergens staan dan of heb je een ander pakket? Of volg je de uitzendingen sowieso niet?
Aard van het beestjequote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom moet je het dan weer verpesten![]()
![]()
![]()
De streams deden het bij jou toch nietquote:Op maandag 18 juni 2007 18:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het staat wel ergens (op 11 om precies te zijn).
Maar ik kijk er eigenlijk nooit naar. ALs ik tv uitzendingen wil zien kijk ik op talpa site.
Dit zijn me laatste stream uurtjes....Om tien uur ga ik op zwart, denk dat ik het er daar maar bij houquote:Op maandag 18 juni 2007 18:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
De streams deden het bij jou toch niet
De uitzendingen kan je wel zien
Je bent er nog wel. Ik ben VOL vertrouwenquote:
Ik kijk ook al een tijdje niet, terwijl iemand me nog wel uit de brand hielpquote:Op maandag 18 juni 2007 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit zijn me laatste stream uurtjes....Om tien uur ga ik op zwart, denk dat ik het er daar maar bij hou![]()
Jaap, Natasia en Palma bij Jensen!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Alweer?!!
Wie nu dan?![]()
Natasia en Eric?
He lieve eend lange tid niet gezien, hoe gaat het, gut heb je gemist enzoquote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kijk ook al een tijdje niet, terwijl iemand me nog wel uit de brand hielp![]()
Zal ik jou ook ff helpen?![]()
Jensen! zal wel ineens heul veel kijkcijfers hebben dat 'ie ze steeds uitnodigd?quote:
Oh die zie ik nu pas...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kijk ook al een tijdje niet, terwijl iemand me nog wel uit de brand hielp![]()
Zal ik jou ook ff helpen?![]()
Die uitzending met Jaap had goeie kijkcijfersquote:Op maandag 18 juni 2007 18:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jensen! zal wel ineens heul veel kijkcijfers hebben dat 'ie ze steeds uitnodigd?
Palma.
Je reageert er anders al voor de 2e keer opquote:
Shit das stom van me !!!! Heterdaad betraptquote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je reageert er anders al voor de 2e keer op
Heb je problemen dan met je PCquote:Op maandag 18 juni 2007 18:57 schreef Polonium-120 het volgende:
ik chat tegenwoordig met dell
Ik met Slouryquote:Op maandag 18 juni 2007 18:57 schreef Polonium-120 het volgende:
ik chat tegenwoordig met dell
nou nee maar ik wil een ander virusprogramma, maar ze verkopen niet wat ik wil hebben...quote:
Dit heb ik zelfs nog zelf aangericht (L) das het ergstequote:
Ik ben keihard hoorquote:
OHquote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben keihard hoor
*Veegt tranen en snot van toetsenbord
Nou ik zie inderdaad een beetje groen nuquote:Op maandag 18 juni 2007 19:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
OHben jij zoiets als een muizige hulk?
Hahahahaaa dat zijn eendjes brilliantquote:Op maandag 18 juni 2007 19:10 schreef PC eend het volgende:
Ik moest trouwens weer even aan mijn reddende engel denken[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:10 schreef PC eend het volgende:
Ik moest trouwens weer even aan mijn reddende engel denken[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
gaat wel weer over, maar bedenk wel dat je die gescheurde kleren weg kan gooien...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie inderdaad een beetje groen nu![]()
Ben naaktquote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gaat wel weer over, maar bedenk wel dat je die gescheurde kleren weg kan gooien...
Naakt en groenquote:
zo mag ik het graag zien... ga maar vast liggen ik kom er zo aanquote:
Nu heb ik een gescheurde lies... en bedankt hequote:
Lullig... nou jij valt dus afquote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu heb ik een gescheurde lies... en bedankt he
Neem je wel je volle vuilniszak meequote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zo mag ik het graag zien... ga maar vast liggen ik kom er zo aan [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
je moest het ook eerst in bad proberen... amateur...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu heb ik een gescheurde lies... en bedankt he
ik heb een hele emmel...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem je wel je volle vuilniszak mee![]()
Oei klinkt beetje dubbel
Riep je me?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Naakt en groen![]()
Is er iets wat ik voor je kan doen![]()
Wrom?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:50 schreef Polonium-120 het volgende:
had ik al gezegd dat ik in de pannen ga roeren![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb een hele emmel...
[afbeelding]
Je word gescandeert in de COSquote:
Brian de kikkerfluisteraarquote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je word gescandeert in de COS
Froggie , froggie , froggie.![]()
Ik krijg ineens trek in kikkerbilletjesquote:
Je word wel een beetje truttig hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg ineens trek in kikkerbilletjes![]()
Ik ga ook maar even in pannen roeren![]()
Zeg truus, ga jij es ff iemand anders lastig vallenquote:
Keine Ahnung, ik zou zeggen, gewoon er inproppen!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef Mike1964 het volgende:
Heren, dames, even een newbie vraagje. Hoe kan je een link in je onderschrift maken? En dan wel zo dat ik (bijvoorbeeld) KLIK in mijn onderschrift heb staan en dat dat dan verwijst naar een internet adres.
Iemand?
Copy paste selecteren en klik op dat x/2 dingquote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef Mike1964 het volgende:
Heren, dames, even een newbie vraagje. Hoe kan je een link in je onderschrift maken? En dan wel zo dat ik (bijvoorbeeld) KLIK in mijn onderschrift heb staan en dat dat dan verwijst naar een internet adres.
Iemand?
Oei nu ben je echt boos. Kutquote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg truus, ga jij es ff iemand anders lastig vallen![]()
Ik bedoelde in mijn onderschrift, dus in mijn profiel...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Copy paste selecteren en klik op dat x/2 ding
Je signature?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in mijn onderschrift, dus in mijn profiel...
Jawel, maar ik (of eigenlijk iemand anders) wil een linkje maken naar een internetadres in mijn profiel. Hoe doe ik dat? Gewoon een adres intypen gaat niet toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je signature?
Ga naar wijzig profiel. Daar vind je Signature:
Maximaal 4 regels
Maar die heb je toch al?
Gewoon een adres intikken kan wel, maar jij wilt toch dat je niet de link ziet maar een woordje of zo?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik (of eigenlijk iemand anders) wil een linkje maken naar een internetadres in mijn profiel. Hoe doe ik dat? Gewoon een adres intypen gaat niet toch?
Dat doe je net zoals je dat hier zou doen...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik (of eigenlijk iemand anders) wil een linkje maken naar een internetadres in mijn profiel. Hoe doe ik dat? Gewoon een adres intypen gaat niet toch?
Je gaat naar de desbetreffende site en selecteer de link in je browser.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus....quote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gewoon een adres intikken kan wel, maar jij wilt toch dat je niet de link ziet maar een woordje of zo?
Zo had ik het toch in 1 keer uitgelegdquote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus....
Vrouwen begrijpen mij nooit in 1 keer....![]()
Maar ik begreep je toch in één keer?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus....
Vrouwen begrijpen mij nooit in 1 keer....![]()
Mwah, leuker wil ik niet zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef TherAngelina het volgende:
Wordt het leven leuker als je ouder bent?
Echt wel !!!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef TherAngelina het volgende:
Wordt het leven leuker als je ouder bent?
Ouder dan TherAng iig ... Wijzer denk ik nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
Hoe oud zijn jullie dan wel niet![]()
Ik wacht rustig af![]()
Ik heb eend gezien, ik kan wel een wilde gok wagenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
Hoe oud zijn jullie dan wel niet![]()
Ik wacht rustig af![]()
Daar ging het niet omquote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb eend gezien, ik kan wel een wilde gok wagen![]()
Niet zo zuigen na 20 word het pijnlijk omdat je dan richting 30 gaat. Laat ons met al ons al het verdried...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar ging het niet om![]()
Maar doe es
En waag het niet te hoog te zitten![]()
Volgens mij is hij al boven de 30... en een aardig eind richting de 40quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo zuigen na 20 word het pijnlijk omdat je dan richting 30 gaat. Laat ons met al ons al het verdried...![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al boven de 30... en een aardig eind richting de 40
Ik gok 37
Jij mag niet meedoenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al boven de 30... en een aardig eind richting de 40
Ik gok 37
Godverquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar ging het niet om![]()
Maar doe es
En waag het niet te hoog te zitten![]()
En dan te bedenken dat ik nog nooit een foto van je gezien hebquote:
Je had zelf gezegd dat je de 35 al een stuk voorbij wasquote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Godver![]()
En iedereen die zegt dat ik jonger lijkt loopt dan zeker te liegen
Wel lekkerquote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk net zo oud als een Friese Nagelkaas 40+ [afbeelding]
Lieverd, ik word ook jonger geschat dan ik ben........ maar dat neemt niet weg dat ik wel 40 benquote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Godver![]()
En iedereen die zegt dat ik jonger lijkt loopt dan zeker te liegen
Ze deed het op basis wat ze zag zei zequote:Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, ik word ook jonger geschat dan ik ben........ maar dat neemt niet weg dat ik wel 40 ben![]()
Oh nog maar 40..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, ik word ook jonger geschat dan ik ben........ maar dat neemt niet weg dat ik wel 40 ben![]()
Ze gokte nog helemaal niets, ze bevestigde alleen mijn gok....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze deed het op basis wat ze zag zei ze
Ik ben zwaar depri nu
Je hebt geen grote gok hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gokte nog helemaal niets, ze bevestigde alleen mijn gok....
Ach ja... maar zondagochtend wel een stuk of 5 SMSjes nodig gehad om een knulletje van 26 duidelijk te maken dat ik het echt geen goed idee vond dat hij op de koffie zou komenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nog maar 40..
*Soury neemt weer een vluchtroute
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... maar zondagochtend wel een stuk of 5 SMSjes nodig gehad om een knulletje van 26 duidelijk te maken dat ik het echt geen goed idee vond dat hij op de koffie zou komen
Het laatste meisje dat notabene mij versierde was een 21 (en nog knap ook)quote:Op maandag 18 juni 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... maar zondagochtend wel een stuk of 5 SMSjes nodig gehad om een knulletje van 26 duidelijk te maken dat ik het echt geen goed idee vond dat hij op de koffie zou komen
21 jaar (lid van)op fokquote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het laatste meisje dat notabene mij versierde was een 21 (en nog knap ook)![]()
Ik moest zo lachen... een vriend van hem (zit ik wel vaker ff mee te ouwehoeren) moest mijn nummer hebben... dus ik geef m'n 06, en hij voert het ook gelijk in in zijn mobieltje....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
There Ya go !!! Cijfertjes zeggen niks... Jong hart is belangrijker
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen... een vriend van hem (zit ik wel vaker ff mee te ouwehoeren) moest mijn nummer hebben... dus ik geef m'n 06, en hij voert het ook gelijk in in zijn mobieltje....
Ik m'n foon natuurlijk niet meegenomen naar de kroeg, toen vond ie al dat we bij mij nog een afzakkertje moesten nemen.... dat vond ik eigenlijk niet, daarbij mocht ik van de barkeepster niet weg (ik zou tot sluit blijven, dan stond ze niet alleen)
Anyway, die jongens ook weg, deur op slot gedraaid... zitten na te babbelen met z'n 2en, gaat de telefoon... was het dat knulletje dus voor mij......
Kom ik thuis, blijk ik 3 gemiste gesprekken te hebben... ik ga m'n bed in (zet m'n mobieltje op stil) word wakker... 2 SMSjes en 3 gemiste gesprekken (om half 10 's morgens ofzo al... achterlijke tijd)
Tegen half 1 eens teruggeSMSt.... zal hij zichzelf gewoon uitnodigen voor de koffie
Toen vond ik het na 3 SMSjes toch wel tijd om heel strak duidelijk te maken dat koffie dan ook werkelijk alleen koffie zou zijn....... en toen was het verder stil![]()
een beetje de mannen gek maken en daarna alleen een kopje koffie aanbiedenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen... een vriend van hem (zit ik wel vaker ff mee te ouwehoeren) moest mijn nummer hebben... dus ik geef m'n 06, en hij voert het ook gelijk in in zijn mobieltje....
Ik m'n foon natuurlijk niet meegenomen naar de kroeg, toen vond ie al dat we bij mij nog een afzakkertje moesten nemen.... dat vond ik eigenlijk niet, daarbij mocht ik van de barkeepster niet weg (ik zou tot sluit blijven, dan stond ze niet alleen)
Anyway, die jongens ook weg, deur op slot gedraaid... zitten na te babbelen met z'n 2en, gaat de telefoon... was het dat knulletje dus voor mij......
Kom ik thuis, blijk ik 3 gemiste gesprekken te hebben... ik ga m'n bed in (zet m'n mobieltje op stil) word wakker... 2 SMSjes en 3 gemiste gesprekken (om half 10 's morgens ofzo al... achterlijke tijd)
Tegen half 1 eens teruggeSMSt.... zal hij zichzelf gewoon uitnodigen voor de koffie
Toen vond ik het na 3 SMSjes toch wel tijd om heel strak duidelijk te maken dat koffie dan ook werkelijk alleen koffie zou zijn....... en toen was het verder stil![]()
De koffie zelfs weigerenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een beetje de mannen gek maken en daarna alleen een kopje koffie aanbieden![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die weet hoe ik IRL ben
Ik wel en je bent nr.1quote:
quote:
En nu nr.3quote:
Door scripts altijd toe te staan in 'Internet'quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
Ik weet ook al waar het probleem zit trouwens....
Ik had FOK bij de vertrouwde websites gezet omdat ik die scriptvensterrand aan de bovenkant van de pagina helemaal zat was iedere keer dat ik een plaatje of url wilde invoegen....... en nu vraagt hij dus iedere keer als ik vernieuw of jouw pagina (die niet in de vertrouwde websites staat) toestemming krijgt om deze pagina te openen
Hoe kom ik van die scriptrand af zonder fok in de vetrouwde websites te zetten???
Het is een probleem sinds ik IE 7.0 heb, ik heb FOK nu toegestaan bij de pop-up sites... en nog vraagt ie toestemming voor die popupquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Door scripts altijd toe te staan in 'Internet'
Maar dat staat volgens mij standaard aan??
Het is dus geen scriptbalk, maar een popupbalk?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een probleem sinds ik IE 7.0 heb, ik heb FOK nu toegestaan bij de pop-up sites... en nog vraagt ie toestemming voor die popup
Vreemdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit popt er up... en die scriptvensters staan idd ingeschakeld
[afbeelding]
Ik heb wel een cookie voor jequote:
gebruik opera... da's veiliger of fox...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een probleem sinds ik IE 7.0 heb, ik heb FOK nu toegestaan bij de pop-up sites... en nog vraagt ie toestemming voor die popup
IE 7 geeft diverse problemen. Ik durf het niet aan. Het geeft diverse conflicten als ik vanuit thuis wil werken.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
ie 7 werkt hier perfect... ik gebruik het alleen niet....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
IE 7 geeft diverse problemen. Ik durf het niet aan. Het geeft diverse conflicten als ik vanuit thuis wil werken.
Downgraden die handel
quote:
There you goquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ie 7 werkt hier perfect... ik gebruik het alleen niet....![]()
Maar het lijkt erop dat 'Scripts uitvoeren' op vragen staat.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En ik heb ook alleen maar de mogelijkheid de scriptvensters tijdelijk toe te staan... als het nou gewoon met 1 klik permanent kon![]()
quote:
Senceo 7.5quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*doet een wolkje melk in de koffie
Hello world ?quote:
Neuh, dat is alleen voor (indirecte)cookies.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik er bij staan... maar... ook een oogje met een verbodsbordje ervoor...
[afbeelding]
ff standaard documentjes maken in wordquote:
Hoe oud ben je als je en paard wordquote:
Dat had ik inmiddels ook doorquote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neuh, dat is alleen voor (indirecte)cookies.![]()
Als je van het Chinese sterrenbeeld paard bent, dan ben je van 1990, 1978, 1966, 1954, 1942, 1930 of 1918 (of van 1906 natuurlijk)quote:
paardevlees gaat altijd goed met rijstquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je van het Chinese sterrenbeeld paard bent, dan ben je van 1990, 1978, 1966, 1954, 1942, 1930 of 1918 (of van 1906 natuurlijk)
Scripts inschakelen voor fok alleen gaat niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels ook door
Maar waar schakel ik dat scriptverhaal voor FOK uit en voor de rest niet?
En dan zonder FOK in de veilige websites te zetten, want dan krijg je dus dat soort grappen als het vragen of jouw pagina z'n avatar hier mag openen![]()
Ik was 14 toen ik voor het eerst die nick op internet had. Ben er inmiddels gewoon heel erg aan gehecht.quote:
Toch wel boven de 40 schat ik zoquote:
Ik ben van 1984 wat is dan mijn chinese sterrenbeeld? En wat betekend dat eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
Als je van het Chinese sterrenbeeld paard bent, dan ben je van 1990, 1978, 1966, 1954, 1942, 1930 of 1918 (of van 1906 natuurlijk)
wil je erover pratenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was 14 toen ik voor het eerst die nick op internet had. Ben er inmiddels gewoon heel erg aan gehecht.
Wel is geprobeerd maar hou het toch bij Dark roast.quote:
Ik heb er niet zoveel verstand van, anders had ik hier vast een goede grap over kunnen makenquote:
Neeh hoor, ik heb besloten gewoon nooit volwassen te wordenquote:
Ja WTF verleden week waren ze de zelfde avond op TVquote:
lust je rijstquote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp.
Jij bent toch niet zo'n nerd die opgewonden raakt zodra een vrouw iets over computers zegt hequote:
Druk op Enterquote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n nerd die opgewonden raakt zodra een vrouw iets over computers zegt he![]()
Deze stond op uitschakelen... staat nu op inschakelen en idd, het probleem is opgelostquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Scripts inschakelen voor fok alleen gaat niet.
Maar script horen gewoon standaar te werken in de 'Internet zone', anders krijg je dit op heel veel sites te zien, en een script kan nooit kwaad.
Vandaag ookquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja WTF verleden week waren ze de zelfde avond op TV![]()
Dat hebben ze er vast tussen gepropt toen ze zagen hoe goed die aflevering met jaap liep. Tenminste dat gok ikquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
Ja WTF verleden week waren ze de zelfde avond op TV![]()
je zit nog steeds aan de breezahsquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh hoor, ik heb besloten gewoon nooit volwassen te worden![]()
Sjonge jonge de tv stond aan zag wel andere dozen. Waren ze in het begin dan ?quote:
Maxthonquote:
maak me gek maak me gek...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n nerd die opgewonden raakt zodra een vrouw iets over computers zegt he![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Avond...
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjonge jonge de tv stond aan zag wel andere dozen. Waren ze in het begin dan ?
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze stond op uitschakelen... staat nu op inschakelen en idd, het probleem is opgelost
[afbeelding]
maxton is een ie wannabequote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maxthonmaar dat is me browser
XP Pro is mijn OS![]()
Ik wilde laatst toch eens vista naast XP zetten, maar dat ging niet helemaal goedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maxthonmaar dat is me browser
XP Pro is mijn OS![]()
je tette zijn weer prominent aanwezigquote:
andersom, ie is een maxton wannabequote:
Eend zocht een naakt, groen ding.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je tette zijn weer prominent aanwezig![]()
Zal ik danmaar: "en tieten" zeggenquote:
asta la vista babyquote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wilde laatst toch eens vista naast XP zetten, maar dat ging niet helemaal goed![]()
Moet kunnen toch?
Kan ookquote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wilde laatst toch eens vista naast XP zetten, maar dat ging niet helemaal goed![]()
Moet kunnen toch?
Gewoon afblijven als het allemaal goed werkt, en pas later de boel installeren. Als alle anderen die graag het nieuwste van het nieuwste willen hebben de fouten hebben ondervondenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?
Tegenwoordig niet meer, vroeger kon het je browser nog wel eens op hol brengen/crashen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had er ook niet aangezeten![]()
Maar goed, ik begrijp dat het geen kwaad kan??
Ik heb een heerlijke rel gehad net irl. Daar knap een mens echt van op van een goeie schreeuwpartijquote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoezo?
Maak eens een kikkert?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Is het slachtoffer nog in leven?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke rel gehad net irl. Daar knap een mens echt van op van een goeie schreeuwpartij![]()
Wat nou weer godverdomme.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:
Schamen jullie je niet?! Stelletje Josti's!![]()
Gewoon toch eens kijkenquote:
Vanwaar deze post?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch??
"Bier en tieten" wordt al sinds for ever op FOK! gebruikt en nu wordt het hier ineens een hit??
Het leukste is dan dat mensen denken dat ze het zelf geïntroduceerd hebben
Van die "FOK is DGK types" die KLB en ONZ niet weten te vinden![]()
Waarvoor?? Ik gedraag me nog keurigquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:
Schamen jullie je niet?! Stelletje Josti's!![]()
Die heeft ie toch helemaal niet zelf gemaakt? Volgens mij kan ie dat nietquote:
Te laatquote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon afblijven als het allemaal goed werkt, en pas later de boel installeren. Als alle anderen die graag het nieuwste van het nieuwste willen hebben de fouten hebben ondervonden![]()
Tot over een paar weken danquote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon toch eens kijken
Heb er dan wel niet helemaal het systeem voor![]()
Zelf mijn gloednieuwe 'vista ready' (op de doos dan) videokaart met 512 mb, kreeg een 1
![]()
![]()
Wel hoor, maar hij zal de eerst komende paar weken wel geen jointjes meer roken onder me slaapkamer raam. Dat of hij komt morgen terug met een kudde vriendenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die heeft ie toch helemaal niet zelf gemaakt? Volgens mij kan ie dat niet![]()
Mwah, ik meende vandaag in de COS te lezen dat het hier steeds vaker gebruikt werd...quote:
Ik kreeg helemaal geen melding dat er al een windows gevonden werd, ik dacht als ik hem gewoon op een andere partitie gooi dat het dan goed zou zijn, maar kwam mijn XP niet meer inquote:
De meeste mensen hier zijn niet van die grote lichten op het gebied van foraquote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik meende vandaag in de COS te lezen dat het hier steeds vaker gebruikt werd...
Alsof het een noviteit was
Emmer ecoline eroverheen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel hoor, maar hij zal de eerst komende paar weken wel geen jointjes meer roken onder me slaapkamer raam. Dat of hij komt morgen terug met een kudde vrienden![]()
Kutn00bsquote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik meende vandaag in de COS te lezen dat het hier steeds vaker gebruikt werd...
Alsof het een noviteit was
En dus ga je op mij lopen schelden!?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het barst hier van de smilies! Niet normaal meer gewoon!![]()
Als Jaap het zegt is het goedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch??
"Bier en tieten" wordt al sinds for ever op FOK! gebruikt en nu wordt het hier ineens een hit??
Het leukste is dan dat mensen denken dat ze het zelf geïntroduceerd hebben
Van die "FOK = DGK types" die KLB en ONZ niet weten te vinden![]()
Op wie anders.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dus ga je op mij lopen schelden!?
Wat is het probleem?!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het barst hier van de smilies! Niet normaal meer gewoon!![]()
videokaart met 512 mbquote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon toch eens kijken
Heb er dan wel niet helemaal het systeem voor![]()
Zelf mijn gloednieuwe 'vista ready' (op de doos dan) videokaart met 512 mb, kreeg een 1
![]()
![]()
Dat heb ik ook echt in huis he. Bovendien is dat half zo bevredigend niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Emmer ecoline eroverheen.
Het liefst roze/rood
Hoe weet jij datquote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die heeft ie toch helemaal niet zelf gemaakt? Volgens mij kan ie dat niet![]()
Aanranden.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt in huis he. Bovendien is dat half zo bevredigend niet.
Het ruikt hier echt alsof je achter het cs staat.![]()
Je geeft niet echt blijk van groot talent schatquote:
It wasn't me....quote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik las iets over jonge knulletjes versieren?
Dan moet je maar niet de hele tijd uit het raam hangenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel hoor, maar hij zal de eerst komende paar weken wel geen jointjes meer roken onder me slaapkamer raam. Dat of hij komt morgen terug met een kudde vrienden![]()
Schelden, met de hond dreigen helpt. Plus dat de buurjongen me kwam helpenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Aanranden.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
Dan moet je maar niet de hele tijd uit het raam hangen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Polonium-120 het volgende:
ik hoor net dat de politie hier mee 'luistert'![]()
hee die middelste ben ikquote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen de politie maar? Niet eens de FBI ofzo...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Polonium-120 het volgende:
ik hoor net dat de politie hier mee 'luistert'![]()
Je trekt kennelijk publiek, het was als een compliment bedoeltquote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij geeft ook overal een draai aan he.
kijken of het baggeren wel legaal isquote:Op maandag 18 juni 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen de politie maar? Niet eens de FBI ofzo...![]()
Toch niet vaak genoeg terreur en bom geroepen.
hoezo?
En wat hield je dan tegen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
It wasn't me....![]()
Ik gedroeg me iig keurig.... als het aan hem had gelegen had ik me minder netjes gedragen
[SC # 154] IAN FOR MODquote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
Ik meld vast even dat de volgende niet voor mij is![]()
Ik ben door me titels heen![]()
Doe dat maar, volgende keer stuur ik echt de hond er op uit om je te leren zwemmenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
Je trekt kennelijk publiek, het was als een compliment bedoelt
Ik rook ze wel weer gewoon bij mijn thuis hoor![]()
Hardstikke legaal. Ik doe alleen maar dingen die legaal zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Polonium-120 het volgende:
kijken of het baggeren wel legaal is![]()
Ik stond vanavond nog bijna op een kikker of eigenlijk een padje.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
Ik ben heul geen schildpadautootje......
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC # 154] Oh Ian, Bedrijf De Liefde Met Me, Alsjeblieft... Je Bent Zo Woest Aantrekkelijk!
Owh? Vertel?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder andere zijn leeftijd
En ehm.. ik vind iemand anders erg leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |