gaat wel weer over, maar bedenk wel dat je die gescheurde kleren weg kan gooien...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie inderdaad een beetje groen nu![]()
Ben naaktquote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gaat wel weer over, maar bedenk wel dat je die gescheurde kleren weg kan gooien...
Naakt en groenquote:
zo mag ik het graag zien... ga maar vast liggen ik kom er zo aanquote:
Nu heb ik een gescheurde lies... en bedankt hequote:
Lullig... nou jij valt dus afquote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu heb ik een gescheurde lies... en bedankt he
Neem je wel je volle vuilniszak meequote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zo mag ik het graag zien... ga maar vast liggen ik kom er zo aan [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
je moest het ook eerst in bad proberen... amateur...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu heb ik een gescheurde lies... en bedankt he
ik heb een hele emmel...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem je wel je volle vuilniszak mee![]()
Oei klinkt beetje dubbel
Riep je me?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Naakt en groen![]()
Is er iets wat ik voor je kan doen![]()
Wrom?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:50 schreef Polonium-120 het volgende:
had ik al gezegd dat ik in de pannen ga roeren![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb een hele emmel...
[afbeelding]
Je word gescandeert in de COSquote:
Brian de kikkerfluisteraarquote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je word gescandeert in de COS
Froggie , froggie , froggie.![]()
Ik krijg ineens trek in kikkerbilletjesquote:
Je word wel een beetje truttig hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg ineens trek in kikkerbilletjes![]()
Ik ga ook maar even in pannen roeren![]()
Zeg truus, ga jij es ff iemand anders lastig vallenquote:
Keine Ahnung, ik zou zeggen, gewoon er inproppen!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef Mike1964 het volgende:
Heren, dames, even een newbie vraagje. Hoe kan je een link in je onderschrift maken? En dan wel zo dat ik (bijvoorbeeld) KLIK in mijn onderschrift heb staan en dat dat dan verwijst naar een internet adres.
Iemand?
Copy paste selecteren en klik op dat x/2 dingquote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef Mike1964 het volgende:
Heren, dames, even een newbie vraagje. Hoe kan je een link in je onderschrift maken? En dan wel zo dat ik (bijvoorbeeld) KLIK in mijn onderschrift heb staan en dat dat dan verwijst naar een internet adres.
Iemand?
Oei nu ben je echt boos. Kutquote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg truus, ga jij es ff iemand anders lastig vallen![]()
Ik bedoelde in mijn onderschrift, dus in mijn profiel...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Copy paste selecteren en klik op dat x/2 ding
Je signature?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in mijn onderschrift, dus in mijn profiel...
Jawel, maar ik (of eigenlijk iemand anders) wil een linkje maken naar een internetadres in mijn profiel. Hoe doe ik dat? Gewoon een adres intypen gaat niet toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je signature?
Ga naar wijzig profiel. Daar vind je Signature:
Maximaal 4 regels
Maar die heb je toch al?
Gewoon een adres intikken kan wel, maar jij wilt toch dat je niet de link ziet maar een woordje of zo?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik (of eigenlijk iemand anders) wil een linkje maken naar een internetadres in mijn profiel. Hoe doe ik dat? Gewoon een adres intypen gaat niet toch?
Dat doe je net zoals je dat hier zou doen...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik (of eigenlijk iemand anders) wil een linkje maken naar een internetadres in mijn profiel. Hoe doe ik dat? Gewoon een adres intypen gaat niet toch?
Je gaat naar de desbetreffende site en selecteer de link in je browser.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus....quote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gewoon een adres intikken kan wel, maar jij wilt toch dat je niet de link ziet maar een woordje of zo?
Zo had ik het toch in 1 keer uitgelegdquote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus....
Vrouwen begrijpen mij nooit in 1 keer....![]()
Maar ik begreep je toch in één keer?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus....
Vrouwen begrijpen mij nooit in 1 keer....![]()
Mwah, leuker wil ik niet zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef TherAngelina het volgende:
Wordt het leven leuker als je ouder bent?
Echt wel !!!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef TherAngelina het volgende:
Wordt het leven leuker als je ouder bent?
Ouder dan TherAng iig ... Wijzer denk ik nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
Hoe oud zijn jullie dan wel niet![]()
Ik wacht rustig af![]()
Ik heb eend gezien, ik kan wel een wilde gok wagenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
Hoe oud zijn jullie dan wel niet![]()
Ik wacht rustig af![]()
Daar ging het niet omquote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb eend gezien, ik kan wel een wilde gok wagen![]()
Niet zo zuigen na 20 word het pijnlijk omdat je dan richting 30 gaat. Laat ons met al ons al het verdried...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar ging het niet om![]()
Maar doe es
En waag het niet te hoog te zitten![]()
Volgens mij is hij al boven de 30... en een aardig eind richting de 40quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo zuigen na 20 word het pijnlijk omdat je dan richting 30 gaat. Laat ons met al ons al het verdried...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |