WTF wat?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
wtf!?
Ik ben gewoon lekker ombescheidenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigen naamtopic openen!
Ik ben altijd bang dat als ik eentje open, er twee open zijn maar eigenlijk duurt het nog best wel langquote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lekker ombescheiden![]()
Bovendien hoe kunnen jullie nu 10 minuten zonder SC![]()
Ik moest speciaal me eigen afreageer rel onderbreken om hem te openen![]()
Het duurt tegewoordig echt vet lang.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ben altijd bang dat als ik eentje open, er twee open zijn maar eigenlijk duurt het nog best wel lang.
Weet niet? Ik heb 10 nog niet echt gevonden op de tv moet ik bekennen.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:38 schreef TherAngelina het volgende:
'De Gouden Kooi' komt zeker vanavond weer niet op teevee?
Niet? Moet het wel ergens staan dan of heb je een ander pakket? Of volg je de uitzendingen sowieso niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet niet? Ik heb 10 nog niet echt gevonden op de tv moet ik bekennen.
Ik had niet eens meer verwacht dat er 1 zou komenquote:
Nou dan zal deze post het einde zijn van deze SC. Als ik iets post vlucht iedereen weg (naar VOL)quote:Op maandag 18 juni 2007 18:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had niet eens meer verwacht dat er 1 zou komen![]()
Waarom moet je het dan weer verpestenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan zal deze post het einde zijn van deze SC. Als ik iets post vlucht iedereen weg (naar VOL)
![]()
Neeh hoor ik zou niet durfen.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:44 schreef Soury het volgende:
Nou dan zal deze post het einde zijn van deze SC. Als ik iets post vlucht iedereen weg (naar VOL)
![]()
Het staat wel ergens (op 11 om precies te zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 18:41 schreef TherAngelina het volgende:
Niet? Moet het wel ergens staan dan of heb je een ander pakket? Of volg je de uitzendingen sowieso niet?
Aard van het beestjequote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom moet je het dan weer verpesten![]()
![]()
![]()
De streams deden het bij jou toch nietquote:Op maandag 18 juni 2007 18:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het staat wel ergens (op 11 om precies te zijn).
Maar ik kijk er eigenlijk nooit naar. ALs ik tv uitzendingen wil zien kijk ik op talpa site.
Dit zijn me laatste stream uurtjes....Om tien uur ga ik op zwart, denk dat ik het er daar maar bij houquote:Op maandag 18 juni 2007 18:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
De streams deden het bij jou toch niet
De uitzendingen kan je wel zien
Je bent er nog wel. Ik ben VOL vertrouwenquote:
Ik kijk ook al een tijdje niet, terwijl iemand me nog wel uit de brand hielpquote:Op maandag 18 juni 2007 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit zijn me laatste stream uurtjes....Om tien uur ga ik op zwart, denk dat ik het er daar maar bij hou![]()
Jaap, Natasia en Palma bij Jensen!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Alweer?!!
Wie nu dan?![]()
Natasia en Eric?
He lieve eend lange tid niet gezien, hoe gaat het, gut heb je gemist enzoquote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kijk ook al een tijdje niet, terwijl iemand me nog wel uit de brand hielp![]()
Zal ik jou ook ff helpen?![]()
Jensen! zal wel ineens heul veel kijkcijfers hebben dat 'ie ze steeds uitnodigd?quote:
Oh die zie ik nu pas...quote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kijk ook al een tijdje niet, terwijl iemand me nog wel uit de brand hielp![]()
Zal ik jou ook ff helpen?![]()
Die uitzending met Jaap had goeie kijkcijfersquote:Op maandag 18 juni 2007 18:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jensen! zal wel ineens heul veel kijkcijfers hebben dat 'ie ze steeds uitnodigd?
Palma.
Je reageert er anders al voor de 2e keer opquote:
Shit das stom van me !!!! Heterdaad betraptquote:Op maandag 18 juni 2007 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je reageert er anders al voor de 2e keer op
Heb je problemen dan met je PCquote:Op maandag 18 juni 2007 18:57 schreef Polonium-120 het volgende:
ik chat tegenwoordig met dell
Ik met Slouryquote:Op maandag 18 juni 2007 18:57 schreef Polonium-120 het volgende:
ik chat tegenwoordig met dell
nou nee maar ik wil een ander virusprogramma, maar ze verkopen niet wat ik wil hebben...quote:
Dit heb ik zelfs nog zelf aangericht (L) das het ergstequote:
Ik ben keihard hoorquote:
OHquote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben keihard hoor
*Veegt tranen en snot van toetsenbord
Nou ik zie inderdaad een beetje groen nuquote:Op maandag 18 juni 2007 19:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
OHben jij zoiets als een muizige hulk?
Hahahahaaa dat zijn eendjes brilliantquote:Op maandag 18 juni 2007 19:10 schreef PC eend het volgende:
Ik moest trouwens weer even aan mijn reddende engel denken[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:10 schreef PC eend het volgende:
Ik moest trouwens weer even aan mijn reddende engel denken[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |