21 jaar (lid van)op fokquote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het laatste meisje dat notabene mij versierde was een 21 (en nog knap ook)![]()
Ik moest zo lachen... een vriend van hem (zit ik wel vaker ff mee te ouwehoeren) moest mijn nummer hebben... dus ik geef m'n 06, en hij voert het ook gelijk in in zijn mobieltje....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
There Ya go !!! Cijfertjes zeggen niks... Jong hart is belangrijker
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen... een vriend van hem (zit ik wel vaker ff mee te ouwehoeren) moest mijn nummer hebben... dus ik geef m'n 06, en hij voert het ook gelijk in in zijn mobieltje....
Ik m'n foon natuurlijk niet meegenomen naar de kroeg, toen vond ie al dat we bij mij nog een afzakkertje moesten nemen.... dat vond ik eigenlijk niet, daarbij mocht ik van de barkeepster niet weg (ik zou tot sluit blijven, dan stond ze niet alleen)
Anyway, die jongens ook weg, deur op slot gedraaid... zitten na te babbelen met z'n 2en, gaat de telefoon... was het dat knulletje dus voor mij......
Kom ik thuis, blijk ik 3 gemiste gesprekken te hebben... ik ga m'n bed in (zet m'n mobieltje op stil) word wakker... 2 SMSjes en 3 gemiste gesprekken (om half 10 's morgens ofzo al... achterlijke tijd)
Tegen half 1 eens teruggeSMSt.... zal hij zichzelf gewoon uitnodigen voor de koffie
Toen vond ik het na 3 SMSjes toch wel tijd om heel strak duidelijk te maken dat koffie dan ook werkelijk alleen koffie zou zijn....... en toen was het verder stil![]()
een beetje de mannen gek maken en daarna alleen een kopje koffie aanbiedenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen... een vriend van hem (zit ik wel vaker ff mee te ouwehoeren) moest mijn nummer hebben... dus ik geef m'n 06, en hij voert het ook gelijk in in zijn mobieltje....
Ik m'n foon natuurlijk niet meegenomen naar de kroeg, toen vond ie al dat we bij mij nog een afzakkertje moesten nemen.... dat vond ik eigenlijk niet, daarbij mocht ik van de barkeepster niet weg (ik zou tot sluit blijven, dan stond ze niet alleen)
Anyway, die jongens ook weg, deur op slot gedraaid... zitten na te babbelen met z'n 2en, gaat de telefoon... was het dat knulletje dus voor mij......
Kom ik thuis, blijk ik 3 gemiste gesprekken te hebben... ik ga m'n bed in (zet m'n mobieltje op stil) word wakker... 2 SMSjes en 3 gemiste gesprekken (om half 10 's morgens ofzo al... achterlijke tijd)
Tegen half 1 eens teruggeSMSt.... zal hij zichzelf gewoon uitnodigen voor de koffie
Toen vond ik het na 3 SMSjes toch wel tijd om heel strak duidelijk te maken dat koffie dan ook werkelijk alleen koffie zou zijn....... en toen was het verder stil![]()
De koffie zelfs weigerenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een beetje de mannen gek maken en daarna alleen een kopje koffie aanbieden![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die weet hoe ik IRL ben
Ik wel en je bent nr.1quote:
quote:
En nu nr.3quote:
Door scripts altijd toe te staan in 'Internet'quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
Ik weet ook al waar het probleem zit trouwens....
Ik had FOK bij de vertrouwde websites gezet omdat ik die scriptvensterrand aan de bovenkant van de pagina helemaal zat was iedere keer dat ik een plaatje of url wilde invoegen....... en nu vraagt hij dus iedere keer als ik vernieuw of jouw pagina (die niet in de vertrouwde websites staat) toestemming krijgt om deze pagina te openen
Hoe kom ik van die scriptrand af zonder fok in de vetrouwde websites te zetten???
Het is een probleem sinds ik IE 7.0 heb, ik heb FOK nu toegestaan bij de pop-up sites... en nog vraagt ie toestemming voor die popupquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Door scripts altijd toe te staan in 'Internet'
Maar dat staat volgens mij standaard aan??
Het is dus geen scriptbalk, maar een popupbalk?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een probleem sinds ik IE 7.0 heb, ik heb FOK nu toegestaan bij de pop-up sites... en nog vraagt ie toestemming voor die popup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |