Wat is het probleem?!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het barst hier van de smilies! Niet normaal meer gewoon!![]()
videokaart met 512 mbquote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon toch eens kijken
Heb er dan wel niet helemaal het systeem voor![]()
Zelf mijn gloednieuwe 'vista ready' (op de doos dan) videokaart met 512 mb, kreeg een 1
![]()
![]()
Dat heb ik ook echt in huis he. Bovendien is dat half zo bevredigend niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Emmer ecoline eroverheen.
Het liefst roze/rood
Hoe weet jij datquote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die heeft ie toch helemaal niet zelf gemaakt? Volgens mij kan ie dat niet![]()
Aanranden.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt in huis he. Bovendien is dat half zo bevredigend niet.
Het ruikt hier echt alsof je achter het cs staat.![]()
Je geeft niet echt blijk van groot talent schatquote:
It wasn't me....quote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik las iets over jonge knulletjes versieren?
Dan moet je maar niet de hele tijd uit het raam hangenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel hoor, maar hij zal de eerst komende paar weken wel geen jointjes meer roken onder me slaapkamer raam. Dat of hij komt morgen terug met een kudde vrienden![]()
Schelden, met de hond dreigen helpt. Plus dat de buurjongen me kwam helpenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Aanranden.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
Dan moet je maar niet de hele tijd uit het raam hangen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Polonium-120 het volgende:
ik hoor net dat de politie hier mee 'luistert'![]()
hee die middelste ben ikquote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen de politie maar? Niet eens de FBI ofzo...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Polonium-120 het volgende:
ik hoor net dat de politie hier mee 'luistert'![]()
Je trekt kennelijk publiek, het was als een compliment bedoeltquote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij geeft ook overal een draai aan he.
kijken of het baggeren wel legaal isquote:Op maandag 18 juni 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen de politie maar? Niet eens de FBI ofzo...![]()
Toch niet vaak genoeg terreur en bom geroepen.
hoezo?
En wat hield je dan tegen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
It wasn't me....![]()
Ik gedroeg me iig keurig.... als het aan hem had gelegen had ik me minder netjes gedragen
[SC # 154] IAN FOR MODquote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
Ik meld vast even dat de volgende niet voor mij is![]()
Ik ben door me titels heen![]()
Doe dat maar, volgende keer stuur ik echt de hond er op uit om je te leren zwemmenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
Je trekt kennelijk publiek, het was als een compliment bedoelt
Ik rook ze wel weer gewoon bij mijn thuis hoor![]()
Hardstikke legaal. Ik doe alleen maar dingen die legaal zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Polonium-120 het volgende:
kijken of het baggeren wel legaal is![]()
Ik stond vanavond nog bijna op een kikker of eigenlijk een padje.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
Ik ben heul geen schildpadautootje......
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC # 154] Oh Ian, Bedrijf De Liefde Met Me, Alsjeblieft... Je Bent Zo Woest Aantrekkelijk!
Owh? Vertel?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder andere zijn leeftijd
En ehm.. ik vind iemand anders erg leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |