Maxthonquote:
maak me gek maak me gek...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n nerd die opgewonden raakt zodra een vrouw iets over computers zegt he![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Avond...
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjonge jonge de tv stond aan zag wel andere dozen. Waren ze in het begin dan ?
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze stond op uitschakelen... staat nu op inschakelen en idd, het probleem is opgelost
[afbeelding]
maxton is een ie wannabequote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maxthonmaar dat is me browser
XP Pro is mijn OS![]()
Ik wilde laatst toch eens vista naast XP zetten, maar dat ging niet helemaal goedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maxthonmaar dat is me browser
XP Pro is mijn OS![]()
je tette zijn weer prominent aanwezigquote:
andersom, ie is een maxton wannabequote:
Eend zocht een naakt, groen ding.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je tette zijn weer prominent aanwezig![]()
Zal ik danmaar: "en tieten" zeggenquote:
asta la vista babyquote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wilde laatst toch eens vista naast XP zetten, maar dat ging niet helemaal goed![]()
Moet kunnen toch?
Kan ookquote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wilde laatst toch eens vista naast XP zetten, maar dat ging niet helemaal goed![]()
Moet kunnen toch?
Gewoon afblijven als het allemaal goed werkt, en pas later de boel installeren. Als alle anderen die graag het nieuwste van het nieuwste willen hebben de fouten hebben ondervondenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?
Tegenwoordig niet meer, vroeger kon het je browser nog wel eens op hol brengen/crashen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had er ook niet aangezeten![]()
Maar goed, ik begrijp dat het geen kwaad kan??
Ik heb een heerlijke rel gehad net irl. Daar knap een mens echt van op van een goeie schreeuwpartijquote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoezo?
Maak eens een kikkert?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Is het slachtoffer nog in leven?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke rel gehad net irl. Daar knap een mens echt van op van een goeie schreeuwpartij![]()
Wat nou weer godverdomme.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:
Schamen jullie je niet?! Stelletje Josti's!![]()
Gewoon toch eens kijkenquote:
Vanwaar deze post?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch??
"Bier en tieten" wordt al sinds for ever op FOK! gebruikt en nu wordt het hier ineens een hit??
Het leukste is dan dat mensen denken dat ze het zelf geïntroduceerd hebben
Van die "FOK is DGK types" die KLB en ONZ niet weten te vinden![]()
Waarvoor?? Ik gedraag me nog keurigquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Talitha het volgende:
Schamen jullie je niet?! Stelletje Josti's!![]()
Die heeft ie toch helemaal niet zelf gemaakt? Volgens mij kan ie dat nietquote:
Te laatquote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon afblijven als het allemaal goed werkt, en pas later de boel installeren. Als alle anderen die graag het nieuwste van het nieuwste willen hebben de fouten hebben ondervonden![]()
Tot over een paar weken danquote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon toch eens kijken
Heb er dan wel niet helemaal het systeem voor![]()
Zelf mijn gloednieuwe 'vista ready' (op de doos dan) videokaart met 512 mb, kreeg een 1
![]()
![]()
Wel hoor, maar hij zal de eerst komende paar weken wel geen jointjes meer roken onder me slaapkamer raam. Dat of hij komt morgen terug met een kudde vriendenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die heeft ie toch helemaal niet zelf gemaakt? Volgens mij kan ie dat niet![]()
Mwah, ik meende vandaag in de COS te lezen dat het hier steeds vaker gebruikt werd...quote:
Ik kreeg helemaal geen melding dat er al een windows gevonden werd, ik dacht als ik hem gewoon op een andere partitie gooi dat het dan goed zou zijn, maar kwam mijn XP niet meer inquote:
De meeste mensen hier zijn niet van die grote lichten op het gebied van foraquote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik meende vandaag in de COS te lezen dat het hier steeds vaker gebruikt werd...
Alsof het een noviteit was
Emmer ecoline eroverheen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel hoor, maar hij zal de eerst komende paar weken wel geen jointjes meer roken onder me slaapkamer raam. Dat of hij komt morgen terug met een kudde vrienden![]()
Kutn00bsquote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik meende vandaag in de COS te lezen dat het hier steeds vaker gebruikt werd...
Alsof het een noviteit was
En dus ga je op mij lopen schelden!?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het barst hier van de smilies! Niet normaal meer gewoon!![]()
Als Jaap het zegt is het goedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch??
"Bier en tieten" wordt al sinds for ever op FOK! gebruikt en nu wordt het hier ineens een hit??
Het leukste is dan dat mensen denken dat ze het zelf geïntroduceerd hebben
Van die "FOK = DGK types" die KLB en ONZ niet weten te vinden![]()
Op wie anders.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dus ga je op mij lopen schelden!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |