Vreemdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit popt er up... en die scriptvensters staan idd ingeschakeld
[afbeelding]
Ik heb wel een cookie voor jequote:
gebruik opera... da's veiliger of fox...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een probleem sinds ik IE 7.0 heb, ik heb FOK nu toegestaan bij de pop-up sites... en nog vraagt ie toestemming voor die popup
IE 7 geeft diverse problemen. Ik durf het niet aan. Het geeft diverse conflicten als ik vanuit thuis wil werken.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een probleem sinds ik IE 7.0 heb, ik heb FOK nu toegestaan bij de pop-up sites... en nog vraagt ie toestemming voor die popup
ie 7 werkt hier perfect... ik gebruik het alleen niet....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
IE 7 geeft diverse problemen. Ik durf het niet aan. Het geeft diverse conflicten als ik vanuit thuis wil werken.
Downgraden die handel
quote:
There you goquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ie 7 werkt hier perfect... ik gebruik het alleen niet....![]()
Maar het lijkt erop dat 'Scripts uitvoeren' op vragen staat.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En ik heb ook alleen maar de mogelijkheid de scriptvensters tijdelijk toe te staan... als het nou gewoon met 1 klik permanent kon![]()
quote:
Senceo 7.5quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*doet een wolkje melk in de koffie
Hello world ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |