quote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Til: Aman, heb je dit expres gedaan?
A: Ik doe nooit iets expres.
Ook al is het heel slim, ik zou het nooit expres doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
toevoeging;quote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Wat is 'dit'?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Nope, keurig op tijd en de enige (vooralsnog)quote:Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
te laat ?
Ze heeft tenslotte al een vaste relatie he!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft geen zin meer in feestvakanties, dat heeft ze nu wel gezien.
Wederom een puinhoop gemaakt van haar nagelspullen, sorry.quote:
k tnxquote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wederom een puinhoop gemaakt van haar nagelspullen, sorry.
Plus kekke TT = goede COS.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, keurig op tijd en de enige (vooralsnog)
Komt omdat ze geen losse woorden zegt, het is 1 lange zin.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Af en toe is Amanda echt niet te verstaan.![]()
Teveel info over die rollenspellenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
A: Ik wou ook heel graag naar Hongkong dit jaar, omdat ik die mensen zo leuk vind. Brian en ik doen ook al die thaise mensen na met zo'n accent en dan doe ik en thaise massage gahahghahghahghagahh
Eul! Ms! Je ava!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Daar gaan we weerik wil ook die live streams
Wat is het toch ook een debiele trut.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
A: Ik wou ook heel graag naar Hongkong dit jaar, omdat ik die mensen zo leuk vind. Brian en ik doen ook al die thaise mensen na met zo'n accent en dan doe ik en thaise massage gahahghahghahghagahh
Laat Robert je maar niet horenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een debiele trut.![]()
"De mensen in Hongkong zijn zo leuk"
Alle tigmiljoen leuk!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een debiele trut.![]()
"De mensen in Hongkong zijn zo leuk"
Amanda's woorden: Ik doe meer met me haar!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef johngrisham het volgende:
heeft amanda de pruik gevonden van erik in de vijver
dat lijkt jah nergens op
dat van lieke zit er een stuk beter uit
fokking hell ze heeft zeker net zon nagel als Don Vito van Jackassquote:Op maandag 18 juni 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
P: Ik heb ook een kalknagel op me grote teen, hij is er bijna af, ik heb dat soort dingen nog nooit gehard.
Hij is weer geweldigquote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef kleinzusje het volgende:
OP aangepast
Mooie cap van die nagels.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef kleinzusje het volgende:
OP aangepast
Die ranzige vetklep van een Jensen kan een puntje scoren als hij Palma weet duidelijk te maken dat zij niét een van degenen is die kans maakt op een villa en een miljoen. En dat zij dus een, tja, bijrol vervult, snif snif.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Ohhh ze is zo blij dat ze naar Jensen mag, vooral omdat Huub heeft gezegd alleen de miljonairs zijn hier belangrijk.
I hope so, hij heeft het in zich, dus het zou moeten kunnen, maar ja hangt van zijn dag af.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die ranzige vetklep van een Jensen kan een puntje scoren als hij Palma weet duidelijk te maken dat zij niét een van degenen is die kans maakt op een villa en een miljoen. En dat zij dus een, tja, bijrol vervult, snif snif.![]()
ik vrees die opdracht te moeilijk voor die simpele ziel is. hij zal haar wel de ruimte geven om Lieke te bashen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die ranzige vetklep van een Jensen kan een puntje scoren als hij Palma weet duidelijk te maken dat zij niét een van degenen is die kans maakt op een villa en een miljoen. En dat zij dus een, tja, bijrol vervult, snif snif.![]()
Wat zal de klap hard aankomen. Want met haar gaat binnenkort hetzelfde gebeuren als met Yvonne. Het Palma-truukje is wel zo' n beetje uitgewerkt nu.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef petraa het volgende:
P: Ik heb al zoveel handtekeningen moet zetten en er zijn al zoveel foto's van me gemaakt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
Er zijn echt mensen die roepen: Ik hoop dat jij de villa wint. Aldus Palma.
Ach maakt niet uit toch, heb jij haar ooit wel eens zien werken.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:33 schreef mootie het volgende:
Als Palma nu haar nagels lakt betekent dat natuurlijk wel dat ze minstens een half uur tot een uur niet echt heftig kan poetsen.
Wanneer wordt Palma eigenlijk besneden?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Die stem van Palma is vooral te wijten aan jarenlang meegalmen en lallen, maar dan op een verkeerde manier.
Een stemband lijkt op een vagina, aldus Palma.
Heeft ze een nagel ingeslikt?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer wordt Palma eigenlijk besneden?
Nee ik denk het kniptangetjequote:
ik zit al de hele ochtend achter de pc te werken en heb de streams op de achtergrond aanstaan.........ik hoor constant zo n raar onheilspellend gerochel dat iets weg heeft van een blatende vagina met vochtblaasjes van 4 speldepuntjes bij elkaarquote:Op maandag 18 juni 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk rustig, alles MUTE hier. Ik lees wel mee, al blijft het tenenkrommend wat er uit die bek van opperzwabber komt, zelfs als ik het lees.![]()
quote:
VOL heeft ongetwijfeld wat in zijn filmtopic staanquote:Op maandag 18 juni 2007 13:44 schreef soares het volgende:
jullie weten vast wel waar ik dat filmpje kan zien... waar ze het over hebben
top ochtendquote:
Van die promo bedoel je? Die staat op de site van Tien.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh, geef mijn effe so'n linkieajb lieve fokkertjes
![]()
http://www.kingjaap.nl/2007/06/13/de_gouden_kooi_promo.htmlquote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh, geef mijn effe so'n linkieajb lieve fokkertjes
![]()
Topquote:Op maandag 18 juni 2007 13:55 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
http://www.kingjaap.nl/2007/06/13/de_gouden_kooi_promo.html
Kijk maar
En zijn medebewoners gunnen hem zijn 10.000 euro inleg niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:13 schreef Reza-impreza het volgende:
Zo te horen mag Eric zijn studiefinanciering terugbetalen
En dat hij besmeurd met pek en veren op een platte kar de poort wordt uitgereden!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En zijn medebewoners gunnen hem zijn 10.000 euro inleg niet.
Zijn medebewoners gunnen hem zijn propo-dinges niet (eerste studiejaar)
Ze willen dat hij gesloopt, en met een enorme studieschuld terug naar zijn woonplaats moet.
Dat was geen verstoppen!!! Dat was ergens anders neerleggen...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:19 schreef petraa het volgende:
E: Er werden ook dingen verstopt enzo he, kapsalon spullen
K: Ja kinderachtig, blijf van elkaar spullen af
E: Ja he, zooo kinderachtig. (erik begon volgens mij met het verstoppen van spullen)
Ohhhh heet dat zo, dat wist ik niet sorryyyyyy blonTmomentjequote:Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was geen verstoppen!!! Dat was ergens anders neerleggen...![]()
Van die race-kak wél!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
Eric blijft maar hameren op het gedoe dat Lieke iets in het eten heeft gedaan waardoor hij aan de race raakte. Dat is toch helemaal niet waar?
Nee is niet waar!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
Eric blijft maar hameren op het gedoe dat Lieke iets in het eten heeft gedaan waardoor hij aan de race raakte. Dat is toch helemaal niet waar?
Om precies te zijn was het ''in bewaring houden'', o.a. de armband van Liekequote:Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was geen verstoppen!!! Dat was ergens anders neerleggen...![]()
Nee, dat zie je verkeerd. "In bewaring houden" doe je als je gejatte spullen, tegen de afspraak in, niet teruggeeft. "Verstoppelen" doe je als je andermans spullen voor de veiligheid op een andere plek neerlegt!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om precies te zijn was het ''in bewaring houden'', o.a. de armband van Lieke
Ja maar, ja maar, Eric zei het zelfquote:Op maandag 18 juni 2007 14:29 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. "In bewaring houden" doe je als je gejatte spullen, tegen de afspraak in, niet teruggeeft. "Verstoppelen" doe je als je andermans spullen voor de veiligheid op een andere plek neerlegt!
... én een half afgemaakte MBO-opleiding, toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een iq van 148....
Dat ze een schaamhaar-transplantatie heeft gehad op haar hoofd?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
De kapster zegt eindelijk wat de mensen van het haar van Amanda vinden.
Ohhh dus als ik bij me buren naar binnenloopt en hun plasma tv van de muur afhaal en bij mij in huis verstopt, dan ben ik geen dief, maar doe ik het voor de veiligheid van me buren.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:29 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. "In bewaring houden" doe je als je gejatte spullen, tegen de afspraak in, niet teruggeeft. "Verstoppelen" doe je als je andermans spullen voor de veiligheid op een andere plek neerlegt!
Hij is in ieder geval slim genoeg om dat te zeggen...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een iq van 148, aldus Huub.
Waarom denk je dat Eric niet naar Jensen magquote:Op maandag 18 juni 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
En weer trouwens! Zij vroeg waarom er een probleem was eigenlijk. En Eric vertelt over alle beschulidgingen, diefstal etc, maar de aanranding, daar spreekt hij niet over.
Nee dat dan weer niet!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef agter het volgende:
[..]
Dat ze een schaamhaar-transplantatie heeft gehad op haar hoofd?
"De" aanranding... daar heb ik nog een vraagje over. Bij het teruglezen las ik dat Schatje postte dat Huub vannacht heeft gezegd dat hij volledig bij zijn positieven was toen Eric hem pijpte.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
En weer trouwens! Zij vroeg waarom er een probleem was eigenlijk. En Eric vertelt over alle beschulidgingen, diefstal etc, maar de aanranding, daar spreekt hij niet over.
Een believer!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Eric niet naar Jensen mag![]()
Hij zei het op zo'n sarcastische toon, en hij zei erbij er mag niet over gepraat worden. Dus waarschijnlijk door achter ingefluisterd.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"De" aanranding... daar heb ik nog een vraagje over. Bij het teruglezen las ik dat Schatje postte dat Huub vannacht heeft gezegd dat hij volledig bij zijn positieven was toen Eric hem pijpte.
En Schatje is niet bepaald een Eric-fan, integendeel.
Dus, als Huub wilsbekwaam was.. dan is het toch geen aanranding meer?
Dat schijnt hij op een sarcastische manier gezegd te hebben: zo van...... ja hoor........ er is niks gebeurd, bladiebla knipoog enzo.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"De" aanranding... daar heb ik nog een vraagje over. Bij het teruglezen las ik dat Schatje postte dat Huub vannacht heeft gezegd dat hij volledig bij zijn positieven was toen Eric hem pijpte.
Ik weet wel zeker dat hij daarom niet mag en ik weet ook wel zeker dat Huub daardoor weer ingefluisterd heeft gekregen dat hij moet stoppen over de aanranding, want ik denk dat ze verwachten dat Erik snel weg is en ze hem op deze manier e.e.a willen besparen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Een believer!Ik heb hier gister een uur op lopen hameren, dat het zo raar was dat Eric zich niet verdedigte, maar niemand die er in mee wilde gaan.
![]()
OK, thx.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei het op zo'n sarcastische toon, en hij zei erbij er mag niet over gepraat worden. Dus waarschijnlijk door achter ingefluisterd.![]()
Dat heeft ie gezegd na een streamlock en urenlang achter zitten... las ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor mij is het niet tegenspreken van Eric bijna een bewijs van schuld. Elk normaal mens zou van de daken schreeuwen dat het niet waar is.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij daarom niet mag en ik weet ook wel zeker dat Huub daardoor weer ingefluisterd heeft gekregen dat hij moet stoppen over de aanranding, want ik denk dat ze verwachten dat Erik snel weg is en ze hem op deze manier e.e.a willen besparen.
Amanda klinkt al lichtelijk geirriteerd.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
AHA, Eric adviseert Amanda zich kaal te scheren, net als Britney.
En dan gewoon een pruik.
Amanda ligt flink onder vuur wat haar haar betreft, en vraagt nu om een lijstje hoevaak ze alles moet gebruiken.
Dat is waar.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mij is het niet tegenspreken van Eric bijna een bewijs van schuld. Elk normaal mens zou van de daken schreeuwen dat het niet waar is.![]()
Dat zou tijd worden. Het is een wereld van verschil; haar vogelnesthoofd itt de extensions van Natasia en Lieke. Alleen, Amanda kennende, zal ze alle advies naast zich neerleggen en blijven smeren, straighten en vernachelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda ligt flink onder vuur wat haar haar betreft, en vraagt nu om een lijstje hoevaak ze alles moet gebruiken.
Heeft hij ook, maar gister zei hij op sarcastische toon tegen natas, dat hij de aanranding niet nodig had om Erik het huis uit te krijgen en dat het allemaal niet gebeurd was enzo.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat heeft ie gezegd na een streamlock en urenlang achter zitten... las ik.
Edit , dacht dat je het over dezelfde nacht had.
Weer een believer!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is waar.
En het is voor hem dan maar goed ook dat hij niet naar Jensen mag, want die gaat hem daar natuurlijk uitgebreid over doorzagen.
Dit neemt allemaal niet weg dat Huub er aanvankelijk geen problemen mee had en nog uiterst vriendschappelijk met Eric omging.
Stresseter, Jaap 2quote:Op maandag 18 juni 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Lieke spreekt Natasja aan op het eten.
Lieke: Je zegt al dagen dat je alleen maar kip en vis gaat eten, maar je zit dagelijks aan de taart.
Natasja : Ik begin morgen, heb nu last van stress.
Lieke: Dat zeg je iedere dag.
Met de moed der ...quote:
Hoelang en met wie heeft ze die verzonnenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:50 schreef Peter6000 het volgende:
Jeetje, Palma heeft al 1 one-liner.
Ik hoef tenminste niet met Huub in bed te liggen om bij Jensen op de bank te zitten.
Geniaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat eeuwige geplet met die warmtetang...echt de pest voor je haarquote:Op maandag 18 juni 2007 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou tijd worden. Het is een wereld van verschil; haar vogelnesthoofd itt de extensions van Natasia en Lieke. Alleen, Amanda kennende, zal ze alle advies naast zich neerleggen en blijven smeren, straighten en vernachelen.
Hoezo neemt Palma de haarborstel van Lieke mee naar huis om op haar nachtkastje te leggen? Yikes.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber maakt er een punt van dat de borstel van Lieke op haar eigen nachtkastje ligt. Het moet niet gekker worden.
Je doet niet eens je best om me te begrijpen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo neemt Palma de haarborstel van Lieke mee naar huis om op haar nachtkastje te leggen? Yikes.![]()
maar wat heeft zij er aan gedaan om deze rol te krijgen...de hond van JDM uitgelaten?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:50 schreef Peter6000 het volgende:
Jeetje, Palma heeft al 1 one-liner.
Ik hoef tenminste niet met Huub in bed te liggen om bij Jensen op de bank te zitten.
Geniaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedkoop zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Villalux het volgende:
[..]
maar wat heeft zij er aan gedaan om deze rol te krijgen...de hond van JDM uitgelaten?
een betere vraag zou wellicht zijn wat doet zij ervoor om deze rol te houdenquote:
het zal je jensenstress wel zijn ze weet niet goed wat ze kan verwachten. Zij heeft al uitgesproken dat als japio zich misdraagt zij gewoon helemaal gaat staken (gewoon niets meer zeggen)quote:Op maandag 18 juni 2007 15:07 schreef mootie het volgende:
Amanda is chago zo te zien.
Amanda, niet Natasjaquote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het zal je jensenstress wel zijn ze weet niet goed wat ze kan verwachten. Zij heeft al uitgesproken dat als japio zich misdraagt zij gewoon helemaal gaat staken (gewoon niets meer zeggen)
Japio heeft al aangekondigd heel rustig te zijn vandaag ..........we zullen zien.........![]()
quote:
Amanda is al bij Jensen geweest. Vandaag gaan Japio, Natasja en Opperzwabberhoer.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het zal je jensenstress wel zijn ze weet niet goed wat ze kan verwachten. Zij heeft al uitgesproken dat als japio zich misdraagt zij gewoon helemaal gaat staken (gewoon niets meer zeggen)
Japio heeft al aangekondigd heel rustig te zijn vandaag ..........we zullen zien.........![]()
Jaap is er ook al geweest dus dat zegt niets.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is al bij Jensen geweest. Vandaag gaan Japio, Natasja en Opperzwabberhoer.
Dat was mis Brianquote:
Idd, en dan zo lekker op der kopquote:Op maandag 18 juni 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het overigens een vreemde uitgroeibehandeling..... Alleen de voorkant?![]()
Hizimiep heeft wel een poging gedaan, maar er is geen doorkomen aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het overigens een vreemde uitgroeibehandeling..... Alleen de voorkant?![]()
Die kapster moet toch echt wat fermer optreden. Het is toch te gek voor woorden als je niet eens meer paadjes voor verf in het haar kan trekken.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hizimiep heeft wel een poging gedaan, maar er is geen doorkomen aan.
ze heeft het zoooo vaak gezegd maar die amandel is zo eigenwijs als stuk strontquote:Op maandag 18 juni 2007 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kapster moet toch echt wat fermer optreden. Het is toch te gek voor woorden als je niet eens meer paadjes voor verf in het haar kan trekken.![]()
Ze was toch nooit alleen?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
Amanda durft niet alleen te slapen.... gossie.
Dat was grappig!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Hizimiep vindt Natasja's haar wel erg vet. Volgens mij is het ook al een poosje geleden dat het gewassen is.
Dat kan toch ook nooit fris ruiken.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:22 schreef mootie het volgende:
Kutkapper, gaat ze Lieke niet doen, terwijl ze wel het haar van Palma doet en Eric een relaxmassage geven.
Uigroei lijkt mij toch belangrijker.
Ze geeft toch toe en gaat de uitgroei behandelen.
Je kunt alleen mailen met de redactie. Je weet toch dat de bewoners geen mail kunnen ontvangen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:22 schreef lillkiss het volgende:
weet iemand of je ook een email kan sturen naar mesen uit DGK? ben te lui om te posten
kan toch dat ze het uitprinten??quote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt alleen mailen met de redactie. Je weet toch dat de bewoners geen mail kunnen ontvangen.
Het is veel te makkelijk om even een baggermailtje te sturen.quote:
ja dat snap ik wel. Wel jammer ik zou wel iets willen sturen naar amanda dat ze echt dom bezig isquote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is veel te makkelijk om even een baggermailtje te sturen.
En dan moeten ze die onzin allemaal weer gaan lezen.
Mensen die de moeite nemen om een brief te posten, zullen er ook wat meer werk van maken.
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Productiesquote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel. Wel jammer ik zou wel iets willen sturen naar amanda dat ze echt dom bezig is
Knap hè? Tussendoor herlees ik de I Tjing.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:32 schreef FuTilE het volgende:
Damn... Stelletje die-hards. Dag in, dag uit DGK volgen, wie houdt dat in godsnaam vol?
de wat?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knap hè? Tussendoor herlees ik de I Tjing.
Op zich is dat knap.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
Amanda twijfelt aan het IQ van Jaap..
Ze is al dagen op zoek naar een goede smoes, weet jij nog iets?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef demins het volgende:
Zou ik wel mooi vinden als Natasja niet meegaat!!!
Aan de ene kant heeft ze ook wel weer een beetje gelijk.. Niets waaruit op dit moment blijkt dat hij hoogbegaafd isquote:
Lees jij zijn site wel eens? Met name het stuk over Busato. Eat your heart out.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Aan de ene kant heeft ze ook wel weer een beetje gelijk.. Niets waaruit op dit moment blijkt dat hij hoogbegaafd is
Maar Amanda leest die dingen niet zo vaak... Maar haal dat eens weg, wat doet hij binnen de villa waaraan te zien is dat hij hoogbegaafd is?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees jij zijn site wel eens? Met name het stuk over Busato. Eat your heart out.
http://www.kingjaap.nl/20(...)to_red_mij.html#more
Last van BEKkeninstabiliteit en haar tieten?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is al dagen op zoek naar een goede smoes, weet jij nog iets?
Ik heb ook net mn haar geverfd, half uurtje was ik klaar, gedouched en al.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik uhhhhhhhhhhhh, is het normaal dat Amanda nòg steeds bij de kapster zit.
Ze heeft het druk elke maandag jaquote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik uhhhhhhhhhhhh, is het normaal dat Amanda nòg steeds bij de kapster zit.
Bovenbekken?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Last van BEKkeninstabiliteit en haar tieten?
echt he... ze is zoooo dom en ze is er nog trots op ookquote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef SiRojK het volgende:
Mijn God, Amanda hoeft niet 'neergezet' te worden in de kooi, zo is ze gewoon... What the fuck, wat een hoer!
Ja, ze doet echt wat met haar leven, nagelstyliste worden, uren bij de kapster zitten.quote:
Eindelijk iemand van het BAN groepje met zelfkennis.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
Kapster: Wil je wel zo neergezet worden, in die promo?
Amanda: Ik ben gewoon zo.
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Eindelijk iemand van het BAN groepje met zelfkennis.
Hey mootie *knuf*
Maar het is geen wonder... het feit dat een IQ 3-cijferig kan zijn is Amanda al helemaal vreendquote:
Dat is idd moeilijk, maar zijn emo-moment vind ik een van de mooiste, en ik denk dat dat haar volledig ontgaan is.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar Amanda leest die dingen niet zo vaak... Maar haal dat eens weg, wat doet hij binnen de villa waaraan te zien is dat hij hoogbegaafd is?
Je moet eens op kingjaap kijken, daar staan genoeg van zulke quotes.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef Peter6000 het volgende:
"Vuile vieze teringhomo."
Wederom een citaat van Huub.
Typo!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het is geen wonder... het feit dat een IQ 3-cijferig kan zijn is Amanda al helemaal vreend
Ik boycot KingJaap, het heeft teveel het niveau van GeenStijl.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je moet eens op kingjaap kijken, daar staan genoeg van zulke quotes.
Geus is al moeilijk genoeg.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
Stoeipoes is voor Amanda een geuzennaam. Als ze zou weten dat de term geuzennaam bestaat, that is.
Da's toch die vent die in je koelkast komt kijken?quote:
Stoeipoes vond ze eerst niet zo leuk, want ik ben geen dier, ik ben een mens van vlees en borsten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Amanda is gewoon te grappig, die ziet dus wel dat ze als hoer wordt neergezet, er staat zelfs bij 'Amanda stoeipoes', maar ja..... ze is gewoon zo!![]()
Dat meen je toch niet? GS is een topsite.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik boycot KingJaap, het heeft teveel het niveau van GeenStijl.
Want?quote:
Hele dag streams kijken??quote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ze doet echt wat met haar leven, nagelstyliste worden, uren bij de kapster zitten.
Ik ben blij dat ik een zinvoller bestaan heb.
Ik lach me doodquote:Op maandag 18 juni 2007 16:16 schreef mootie het volgende:
Ooooooooooooooooow mijn god wat is dat kind eigenwijs!!!!
Ze doet het nog niet zo lang, dat haar verkrachten........4 maanden?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:16 schreef mootie het volgende:
Ooooooooooooooooow mijn god wat is dat kind eigenwijs!!!!
Kapster is net klaar met het haar van Amanda, doet even voor hoe ze het goed kan borstelen.quote:
Hilarisch hoe gefrustreerd die Jolanda van haar wordt...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit nu echt hardop te lachen hier.
Flikker er maar gewoon 4 flesjes overheen, Amanda luistert toch niet.
Ja, ze noemde Amanda op een gegeven moment zelfs 'mevrouw'.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hilarisch hoe gefrustreerd die Jolanda van haar wordt...![]()
Terecht toch.. Ik zou als ik kapper was dat haar niet eens willen behandelen.. Al die zooi er uit, of geen kapper voor jouquote:Op maandag 18 juni 2007 16:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hilarisch hoe gefrustreerd die Jolanda van haar wordt...![]()
Géén bewoner?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:19 schreef eeff het volgende:
Lieke voelt zich helemaal the lady of the house...
Wat zou ze zijn zonder Huub?
![]()
Eric mag toch ook wel één iemand hebben die 'm een beetje helpt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Jolananda ligt Eric even in over wat ze over hem gezegd hebben.
![]()
Echt waar, dat miste ik net?quote:
Dat vind ik dus ook!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric mag toch ook wel één iemand hebben die 'm een beetje helpt.
-edit- dus hij heeft de telefoon gepakt en 24 uur aangevraagd??
Huub heeft er toch ook meerdere aan lopen vragen!?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit is toch al de 2de keer dat hij 24 uur aanvraagt? Ik dacht dat ze dat maar 1 keer mochten aanvragen, doe je dat 2 keer dan moet je vertrekken zonder je 'borg'
je hebt niks gemist; Hallo met Eric ik wil graag mijn 24 uur aanvragen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb Erics aanvraag gemist, ik had harde geluiden van haardrogers opstaan, en was bezig met deze geniale cap.
[afbeelding]
24-uurs aanvraag mag niet gebruikt worden als spel- of pressiemiddel, bij een oprechte 24-uurs is het echter geen probleem als die meerdere keren aangevraagd wordt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit is toch al de 2de keer dat hij 24 uur aanvraagt? Ik dacht dat ze dat maar 1 keer mochten aanvragen, doe je dat 2 keer dan moet je vertrekken zonder je 'borg'
Dit vragen we ons dus al dágen af. Totaal niet in het belang van de spelers dit. Conclusie: voorgekookt door de Febo. Die willen er een nieuwe bewoner in natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
Stom van Huub, Brian en Jaap. Gaat Eric, komt er tzt weer een nieuwe miljonair. Had dan relaxed gedaan en tijdens de stemming Eric er met zijn allen uitgestemd. Natasia was wel meegegaan als Brian haar wat meer aandacht zou geven.
Ik ook wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit vragen we ons dus al dágen af. Totaal niet in het belang van de spelers dit. Conclusie: voorgekookt door de Febo. Die willen er een nieuwe bewoner in natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |