Ach maakt niet uit toch, heb jij haar ooit wel eens zien werken.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:33 schreef mootie het volgende:
Als Palma nu haar nagels lakt betekent dat natuurlijk wel dat ze minstens een half uur tot een uur niet echt heftig kan poetsen.
Wanneer wordt Palma eigenlijk besneden?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Die stem van Palma is vooral te wijten aan jarenlang meegalmen en lallen, maar dan op een verkeerde manier.
Een stemband lijkt op een vagina, aldus Palma.
Heeft ze een nagel ingeslikt?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer wordt Palma eigenlijk besneden?
Nee ik denk het kniptangetjequote:
ik zit al de hele ochtend achter de pc te werken en heb de streams op de achtergrond aanstaan.........ik hoor constant zo n raar onheilspellend gerochel dat iets weg heeft van een blatende vagina met vochtblaasjes van 4 speldepuntjes bij elkaarquote:Op maandag 18 juni 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk rustig, alles MUTE hier. Ik lees wel mee, al blijft het tenenkrommend wat er uit die bek van opperzwabber komt, zelfs als ik het lees.![]()
quote:
VOL heeft ongetwijfeld wat in zijn filmtopic staanquote:Op maandag 18 juni 2007 13:44 schreef soares het volgende:
jullie weten vast wel waar ik dat filmpje kan zien... waar ze het over hebben
top ochtendquote:
Van die promo bedoel je? Die staat op de site van Tien.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh, geef mijn effe so'n linkieajb lieve fokkertjes
![]()
http://www.kingjaap.nl/2007/06/13/de_gouden_kooi_promo.htmlquote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh, geef mijn effe so'n linkieajb lieve fokkertjes
![]()
Topquote:Op maandag 18 juni 2007 13:55 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
http://www.kingjaap.nl/2007/06/13/de_gouden_kooi_promo.html
Kijk maar
En zijn medebewoners gunnen hem zijn 10.000 euro inleg niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:13 schreef Reza-impreza het volgende:
Zo te horen mag Eric zijn studiefinanciering terugbetalen
En dat hij besmeurd met pek en veren op een platte kar de poort wordt uitgereden!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En zijn medebewoners gunnen hem zijn 10.000 euro inleg niet.
Zijn medebewoners gunnen hem zijn propo-dinges niet (eerste studiejaar)
Ze willen dat hij gesloopt, en met een enorme studieschuld terug naar zijn woonplaats moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |