quote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Til: Aman, heb je dit expres gedaan?
A: Ik doe nooit iets expres.
Ook al is het heel slim, ik zou het nooit expres doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
toevoeging;quote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Wat is 'dit'?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Nope, keurig op tijd en de enige (vooralsnog)quote:Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
te laat ?
Ze heeft tenslotte al een vaste relatie he!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft geen zin meer in feestvakanties, dat heeft ze nu wel gezien.
Wederom een puinhoop gemaakt van haar nagelspullen, sorry.quote:
k tnxquote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wederom een puinhoop gemaakt van haar nagelspullen, sorry.
Plus kekke TT = goede COS.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, keurig op tijd en de enige (vooralsnog)
Komt omdat ze geen losse woorden zegt, het is 1 lange zin.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Af en toe is Amanda echt niet te verstaan.![]()
Teveel info over die rollenspellenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
A: Ik wou ook heel graag naar Hongkong dit jaar, omdat ik die mensen zo leuk vind. Brian en ik doen ook al die thaise mensen na met zo'n accent en dan doe ik en thaise massage gahahghahghahghagahh
Eul! Ms! Je ava!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Daar gaan we weerik wil ook die live streams
Wat is het toch ook een debiele trut.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
A: Ik wou ook heel graag naar Hongkong dit jaar, omdat ik die mensen zo leuk vind. Brian en ik doen ook al die thaise mensen na met zo'n accent en dan doe ik en thaise massage gahahghahghahghagahh
Laat Robert je maar niet horenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een debiele trut.![]()
"De mensen in Hongkong zijn zo leuk"
Alle tigmiljoen leuk!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een debiele trut.![]()
"De mensen in Hongkong zijn zo leuk"
Amanda's woorden: Ik doe meer met me haar!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef johngrisham het volgende:
heeft amanda de pruik gevonden van erik in de vijver
dat lijkt jah nergens op
dat van lieke zit er een stuk beter uit
fokking hell ze heeft zeker net zon nagel als Don Vito van Jackassquote:Op maandag 18 juni 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
P: Ik heb ook een kalknagel op me grote teen, hij is er bijna af, ik heb dat soort dingen nog nooit gehard.
Hij is weer geweldigquote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef kleinzusje het volgende:
OP aangepast
Mooie cap van die nagels.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef kleinzusje het volgende:
OP aangepast
Die ranzige vetklep van een Jensen kan een puntje scoren als hij Palma weet duidelijk te maken dat zij niét een van degenen is die kans maakt op een villa en een miljoen. En dat zij dus een, tja, bijrol vervult, snif snif.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Ohhh ze is zo blij dat ze naar Jensen mag, vooral omdat Huub heeft gezegd alleen de miljonairs zijn hier belangrijk.
I hope so, hij heeft het in zich, dus het zou moeten kunnen, maar ja hangt van zijn dag af.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die ranzige vetklep van een Jensen kan een puntje scoren als hij Palma weet duidelijk te maken dat zij niét een van degenen is die kans maakt op een villa en een miljoen. En dat zij dus een, tja, bijrol vervult, snif snif.![]()
ik vrees die opdracht te moeilijk voor die simpele ziel is. hij zal haar wel de ruimte geven om Lieke te bashen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die ranzige vetklep van een Jensen kan een puntje scoren als hij Palma weet duidelijk te maken dat zij niét een van degenen is die kans maakt op een villa en een miljoen. En dat zij dus een, tja, bijrol vervult, snif snif.![]()
Wat zal de klap hard aankomen. Want met haar gaat binnenkort hetzelfde gebeuren als met Yvonne. Het Palma-truukje is wel zo' n beetje uitgewerkt nu.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef petraa het volgende:
P: Ik heb al zoveel handtekeningen moet zetten en er zijn al zoveel foto's van me gemaakt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
Er zijn echt mensen die roepen: Ik hoop dat jij de villa wint. Aldus Palma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |