Hoelang en met wie heeft ze die verzonnenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:50 schreef Peter6000 het volgende:
Jeetje, Palma heeft al 1 one-liner.
Ik hoef tenminste niet met Huub in bed te liggen om bij Jensen op de bank te zitten.
Geniaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat eeuwige geplet met die warmtetang...echt de pest voor je haarquote:Op maandag 18 juni 2007 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou tijd worden. Het is een wereld van verschil; haar vogelnesthoofd itt de extensions van Natasia en Lieke. Alleen, Amanda kennende, zal ze alle advies naast zich neerleggen en blijven smeren, straighten en vernachelen.
Hoezo neemt Palma de haarborstel van Lieke mee naar huis om op haar nachtkastje te leggen? Yikes.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber maakt er een punt van dat de borstel van Lieke op haar eigen nachtkastje ligt. Het moet niet gekker worden.
Je doet niet eens je best om me te begrijpen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo neemt Palma de haarborstel van Lieke mee naar huis om op haar nachtkastje te leggen? Yikes.![]()
maar wat heeft zij er aan gedaan om deze rol te krijgen...de hond van JDM uitgelaten?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:50 schreef Peter6000 het volgende:
Jeetje, Palma heeft al 1 one-liner.
Ik hoef tenminste niet met Huub in bed te liggen om bij Jensen op de bank te zitten.
Geniaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedkoop zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:03 schreef Villalux het volgende:
[..]
maar wat heeft zij er aan gedaan om deze rol te krijgen...de hond van JDM uitgelaten?
een betere vraag zou wellicht zijn wat doet zij ervoor om deze rol te houdenquote:
het zal je jensenstress wel zijn ze weet niet goed wat ze kan verwachten. Zij heeft al uitgesproken dat als japio zich misdraagt zij gewoon helemaal gaat staken (gewoon niets meer zeggen)quote:Op maandag 18 juni 2007 15:07 schreef mootie het volgende:
Amanda is chago zo te zien.
Amanda, niet Natasjaquote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het zal je jensenstress wel zijn ze weet niet goed wat ze kan verwachten. Zij heeft al uitgesproken dat als japio zich misdraagt zij gewoon helemaal gaat staken (gewoon niets meer zeggen)
Japio heeft al aangekondigd heel rustig te zijn vandaag ..........we zullen zien.........![]()
quote:
Amanda is al bij Jensen geweest. Vandaag gaan Japio, Natasja en Opperzwabberhoer.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het zal je jensenstress wel zijn ze weet niet goed wat ze kan verwachten. Zij heeft al uitgesproken dat als japio zich misdraagt zij gewoon helemaal gaat staken (gewoon niets meer zeggen)
Japio heeft al aangekondigd heel rustig te zijn vandaag ..........we zullen zien.........![]()
Jaap is er ook al geweest dus dat zegt niets.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is al bij Jensen geweest. Vandaag gaan Japio, Natasja en Opperzwabberhoer.
Dat was mis Brianquote:
Idd, en dan zo lekker op der kopquote:Op maandag 18 juni 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het overigens een vreemde uitgroeibehandeling..... Alleen de voorkant?![]()
Hizimiep heeft wel een poging gedaan, maar er is geen doorkomen aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het overigens een vreemde uitgroeibehandeling..... Alleen de voorkant?![]()
Die kapster moet toch echt wat fermer optreden. Het is toch te gek voor woorden als je niet eens meer paadjes voor verf in het haar kan trekken.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hizimiep heeft wel een poging gedaan, maar er is geen doorkomen aan.
ze heeft het zoooo vaak gezegd maar die amandel is zo eigenwijs als stuk strontquote:Op maandag 18 juni 2007 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kapster moet toch echt wat fermer optreden. Het is toch te gek voor woorden als je niet eens meer paadjes voor verf in het haar kan trekken.![]()
Ze was toch nooit alleen?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
Amanda durft niet alleen te slapen.... gossie.
Dat was grappig!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Hizimiep vindt Natasja's haar wel erg vet. Volgens mij is het ook al een poosje geleden dat het gewassen is.
Dat kan toch ook nooit fris ruiken.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:22 schreef mootie het volgende:
Kutkapper, gaat ze Lieke niet doen, terwijl ze wel het haar van Palma doet en Eric een relaxmassage geven.
Uigroei lijkt mij toch belangrijker.
Ze geeft toch toe en gaat de uitgroei behandelen.
Je kunt alleen mailen met de redactie. Je weet toch dat de bewoners geen mail kunnen ontvangen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:22 schreef lillkiss het volgende:
weet iemand of je ook een email kan sturen naar mesen uit DGK? ben te lui om te posten
kan toch dat ze het uitprinten??quote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt alleen mailen met de redactie. Je weet toch dat de bewoners geen mail kunnen ontvangen.
Het is veel te makkelijk om even een baggermailtje te sturen.quote:
ja dat snap ik wel. Wel jammer ik zou wel iets willen sturen naar amanda dat ze echt dom bezig isquote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is veel te makkelijk om even een baggermailtje te sturen.
En dan moeten ze die onzin allemaal weer gaan lezen.
Mensen die de moeite nemen om een brief te posten, zullen er ook wat meer werk van maken.
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Productiesquote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel. Wel jammer ik zou wel iets willen sturen naar amanda dat ze echt dom bezig is
Knap hè? Tussendoor herlees ik de I Tjing.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:32 schreef FuTilE het volgende:
Damn... Stelletje die-hards. Dag in, dag uit DGK volgen, wie houdt dat in godsnaam vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |