de wat?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knap hè? Tussendoor herlees ik de I Tjing.
Op zich is dat knap.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
Amanda twijfelt aan het IQ van Jaap..
Ze is al dagen op zoek naar een goede smoes, weet jij nog iets?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef demins het volgende:
Zou ik wel mooi vinden als Natasja niet meegaat!!!
Aan de ene kant heeft ze ook wel weer een beetje gelijk.. Niets waaruit op dit moment blijkt dat hij hoogbegaafd isquote:
Lees jij zijn site wel eens? Met name het stuk over Busato. Eat your heart out.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Aan de ene kant heeft ze ook wel weer een beetje gelijk.. Niets waaruit op dit moment blijkt dat hij hoogbegaafd is
Maar Amanda leest die dingen niet zo vaak... Maar haal dat eens weg, wat doet hij binnen de villa waaraan te zien is dat hij hoogbegaafd is?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees jij zijn site wel eens? Met name het stuk over Busato. Eat your heart out.
http://www.kingjaap.nl/20(...)to_red_mij.html#more
Last van BEKkeninstabiliteit en haar tieten?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is al dagen op zoek naar een goede smoes, weet jij nog iets?
Ik heb ook net mn haar geverfd, half uurtje was ik klaar, gedouched en al.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik uhhhhhhhhhhhh, is het normaal dat Amanda nòg steeds bij de kapster zit.
Ze heeft het druk elke maandag jaquote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik uhhhhhhhhhhhh, is het normaal dat Amanda nòg steeds bij de kapster zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |