de wat?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knap hè? Tussendoor herlees ik de I Tjing.
Op zich is dat knap.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
Amanda twijfelt aan het IQ van Jaap..
Ze is al dagen op zoek naar een goede smoes, weet jij nog iets?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef demins het volgende:
Zou ik wel mooi vinden als Natasja niet meegaat!!!
Aan de ene kant heeft ze ook wel weer een beetje gelijk.. Niets waaruit op dit moment blijkt dat hij hoogbegaafd isquote:
Lees jij zijn site wel eens? Met name het stuk over Busato. Eat your heart out.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Aan de ene kant heeft ze ook wel weer een beetje gelijk.. Niets waaruit op dit moment blijkt dat hij hoogbegaafd is
Maar Amanda leest die dingen niet zo vaak... Maar haal dat eens weg, wat doet hij binnen de villa waaraan te zien is dat hij hoogbegaafd is?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees jij zijn site wel eens? Met name het stuk over Busato. Eat your heart out.
http://www.kingjaap.nl/20(...)to_red_mij.html#more
Last van BEKkeninstabiliteit en haar tieten?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is al dagen op zoek naar een goede smoes, weet jij nog iets?
Ik heb ook net mn haar geverfd, half uurtje was ik klaar, gedouched en al.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik uhhhhhhhhhhhh, is het normaal dat Amanda nòg steeds bij de kapster zit.
Ze heeft het druk elke maandag jaquote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik uhhhhhhhhhhhh, is het normaal dat Amanda nòg steeds bij de kapster zit.
Bovenbekken?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Last van BEKkeninstabiliteit en haar tieten?
echt he... ze is zoooo dom en ze is er nog trots op ookquote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef SiRojK het volgende:
Mijn God, Amanda hoeft niet 'neergezet' te worden in de kooi, zo is ze gewoon... What the fuck, wat een hoer!
Ja, ze doet echt wat met haar leven, nagelstyliste worden, uren bij de kapster zitten.quote:
Eindelijk iemand van het BAN groepje met zelfkennis.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
Kapster: Wil je wel zo neergezet worden, in die promo?
Amanda: Ik ben gewoon zo.
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Eindelijk iemand van het BAN groepje met zelfkennis.
Hey mootie *knuf*
Maar het is geen wonder... het feit dat een IQ 3-cijferig kan zijn is Amanda al helemaal vreendquote:
Dat is idd moeilijk, maar zijn emo-moment vind ik een van de mooiste, en ik denk dat dat haar volledig ontgaan is.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar Amanda leest die dingen niet zo vaak... Maar haal dat eens weg, wat doet hij binnen de villa waaraan te zien is dat hij hoogbegaafd is?
Je moet eens op kingjaap kijken, daar staan genoeg van zulke quotes.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef Peter6000 het volgende:
"Vuile vieze teringhomo."
Wederom een citaat van Huub.
Typo!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het is geen wonder... het feit dat een IQ 3-cijferig kan zijn is Amanda al helemaal vreend
Ik boycot KingJaap, het heeft teveel het niveau van GeenStijl.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je moet eens op kingjaap kijken, daar staan genoeg van zulke quotes.
Geus is al moeilijk genoeg.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
Stoeipoes is voor Amanda een geuzennaam. Als ze zou weten dat de term geuzennaam bestaat, that is.
Da's toch die vent die in je koelkast komt kijken?quote:
Stoeipoes vond ze eerst niet zo leuk, want ik ben geen dier, ik ben een mens van vlees en borsten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Amanda is gewoon te grappig, die ziet dus wel dat ze als hoer wordt neergezet, er staat zelfs bij 'Amanda stoeipoes', maar ja..... ze is gewoon zo!![]()
Dat meen je toch niet? GS is een topsite.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik boycot KingJaap, het heeft teveel het niveau van GeenStijl.
Want?quote:
Hele dag streams kijken??quote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ze doet echt wat met haar leven, nagelstyliste worden, uren bij de kapster zitten.
Ik ben blij dat ik een zinvoller bestaan heb.
Ik lach me doodquote:Op maandag 18 juni 2007 16:16 schreef mootie het volgende:
Ooooooooooooooooow mijn god wat is dat kind eigenwijs!!!!
Ze doet het nog niet zo lang, dat haar verkrachten........4 maanden?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:16 schreef mootie het volgende:
Ooooooooooooooooow mijn god wat is dat kind eigenwijs!!!!
Kapster is net klaar met het haar van Amanda, doet even voor hoe ze het goed kan borstelen.quote:
Hilarisch hoe gefrustreerd die Jolanda van haar wordt...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit nu echt hardop te lachen hier.
Flikker er maar gewoon 4 flesjes overheen, Amanda luistert toch niet.
Ja, ze noemde Amanda op een gegeven moment zelfs 'mevrouw'.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hilarisch hoe gefrustreerd die Jolanda van haar wordt...![]()
Terecht toch.. Ik zou als ik kapper was dat haar niet eens willen behandelen.. Al die zooi er uit, of geen kapper voor jouquote:Op maandag 18 juni 2007 16:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hilarisch hoe gefrustreerd die Jolanda van haar wordt...![]()
Géén bewoner?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:19 schreef eeff het volgende:
Lieke voelt zich helemaal the lady of the house...
Wat zou ze zijn zonder Huub?
![]()
Eric mag toch ook wel één iemand hebben die 'm een beetje helpt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Jolananda ligt Eric even in over wat ze over hem gezegd hebben.
![]()
Echt waar, dat miste ik net?quote:
Dat vind ik dus ook!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric mag toch ook wel één iemand hebben die 'm een beetje helpt.
-edit- dus hij heeft de telefoon gepakt en 24 uur aangevraagd??
Huub heeft er toch ook meerdere aan lopen vragen!?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit is toch al de 2de keer dat hij 24 uur aanvraagt? Ik dacht dat ze dat maar 1 keer mochten aanvragen, doe je dat 2 keer dan moet je vertrekken zonder je 'borg'
je hebt niks gemist; Hallo met Eric ik wil graag mijn 24 uur aanvragen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb Erics aanvraag gemist, ik had harde geluiden van haardrogers opstaan, en was bezig met deze geniale cap.
[afbeelding]
24-uurs aanvraag mag niet gebruikt worden als spel- of pressiemiddel, bij een oprechte 24-uurs is het echter geen probleem als die meerdere keren aangevraagd wordt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit is toch al de 2de keer dat hij 24 uur aanvraagt? Ik dacht dat ze dat maar 1 keer mochten aanvragen, doe je dat 2 keer dan moet je vertrekken zonder je 'borg'
Dit vragen we ons dus al dágen af. Totaal niet in het belang van de spelers dit. Conclusie: voorgekookt door de Febo. Die willen er een nieuwe bewoner in natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
Stom van Huub, Brian en Jaap. Gaat Eric, komt er tzt weer een nieuwe miljonair. Had dan relaxed gedaan en tijdens de stemming Eric er met zijn allen uitgestemd. Natasia was wel meegegaan als Brian haar wat meer aandacht zou geven.
Ik ook wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit vragen we ons dus al dágen af. Totaal niet in het belang van de spelers dit. Conclusie: voorgekookt door de Febo. Die willen er een nieuwe bewoner in natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |