Met wie vergelijk je Kim Holland?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:14 schreef DrsH het volgende:
maar de spelers zijn er gelukkig weer:
Desire Bouterse;
Holle Bolle Gijs;
Tuinkabouter met een veel te grote bek;
Kim Holland;
Brian Brunswijk;
Lieke 'de Hond;
Eric Mol.
Belediging voor Kim...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:17 schreef DrsH het volgende:
Amanda denk ik welhaast
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:22 schreef DrsH het volgende:
Daarom heb ik Kim ook verandert in Amanda komt het wat minder hard aan![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:28 schreef beequeen het volgende:
De show van Jensen zit bommetje omdat Opperzwabberhoer komt.![]()
Vandaag, helaas.quote:
Ik wel hoor! Al zal Jensen wel te horen hebben gekregen dat ze niet over haar kindjes mag pratenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef Twarres het volgende:
Dus vanavond geen Jensen kijken.
Daarom ben ik blij dat ik overdag geen streams heb.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ga even wat anders doen, het is weer de grote Opperzwabberhoer show, kutwijf.![]()
De nieuwe Japen.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef getl0st het volgende:
Wat ligt er in het zwembad rechtsachter Eric?
En Opperzwabberhoer.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wel hoor! Al zal Jensen wel te horen hebben gekregen dat ze niet over haar kindjes mag praten
Jaap en Natasia toch?
OW.. Dan wordt het een ander verhaal.. dan kijk ik idd nietquote:
De bodemstofzuiger.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nee.. sorrywat duidelijker.. op stream 2.. in het zwembad
Ik begrijp net van BQ dat Palma ook aanwezig is. Ik heb geen zin in gebler van haar dat Jensen haar moet respecteren en d'ruit moet gaan omdat hij haar niet netjes behandeld.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wel hoor! Al zal Jensen wel te horen hebben gekregen dat ze niet over haar kindjes mag praten
Jaap en Natasia toch?
Wrom? Doet ze toch nooitquote:Op maandag 18 juni 2007 10:35 schreef Snatsie het volgende:
Laat Palma eens gaan werken
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:37 schreef 2live het volgende:
vandaag staat hier in de krant dat de man van de maatpakken failliet is, schijnt een hele dubieuze zakenman te zijn.
Welke krant, linkje?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:37 schreef 2live het volgende:
vandaag staat hier in de krant dat de man van de maatpakken failliet is, schijnt een hele dubieuze zakenman te zijn.
http://www.brabantsdagblad.nl/voorpagina/article1538339.ecequote:
Opperzwabberhoer rulezzzzzzzz de hele ochtend al.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:40 schreef BarryK het volgende:
Discussie tussen Lieke en Huub over regels van achter (voornamelijk de alcohol restrictie, maar het ging later ook over slaaptijden)... en de streams gaan gelijk op wat anders...
TYquote:Op maandag 18 juni 2007 10:40 schreef 2live het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagblad.nl/voorpagina/article1538339.ece
Hoorde ik brian net Palma instructies geven voor bij Jensen, schakelde net in dus hoorde het eind. Over bloemen die Huub heeft weggegooid.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opperzwabberhoer rulezzzzzzzz de hele ochtend al.![]()
Ja klopt hij adviseerde haar te beginnen over dat Huub de bloemen van Jensen buiten had laten staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoorde ik brian net Palma instructies geven voor bij Jensen, schakelde net in dus hoorde het eind. Over bloemen die Huub heeft weggegooid.
Ze zoeken ze gewoon uit op dubieusiteit, heb ik het idee.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:37 schreef 2live het volgende:
het valt wel op dat er weinig fatsoenlijke mensen komen, mss ontdekken we van tilly ook nog iets.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zoeken ze gewoon uit op dubieusiteit, heb ik het idee.
En uiteraard een goede morgen!
Jij wilt echt te graag dingen horen die niet gezegd worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
Hoor ik nu Huub bekennen dat hij een alcoholprobleem heeft.
Want dat is zo.
edit: o, hij zit nog in een ontkennend stadium.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
Hoor ik nu Huub bekennen dat hij een alcoholprobleem heeft.
Want dat is zo.
edit: o, hij zit nog in een ontkennend stadium.
Mooguh, net als DOB, zelfde laken een pak. (pun intended)quote:Op maandag 18 juni 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zoeken ze gewoon uit op dubieusiteit, heb ik het idee.
En uiteraard een goede morgen!
Nee, ik schakelde in, en in de eerste zin van Huub hoorde ik wat zelfreflectie.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef BarryK het volgende:
[..]
Jij wilt echt te graag dingen horen die niet gezegd worden.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef beequeen het volgende:
Mooguh, net als DOB, zelfde laken een pak. (pun intended)
ze begon goed, maarhet voorbeeld is onzin. Maar hij drinktwel te vaak en teveel als hij de kans zou krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub maakt er een woordspelletje van.
Lieke heeft hier gelijk.
Nee joh dit is de tactiek om hem uiteindelijk af te kunnen stoten en dat dat moment gaat komen is zeker want zo'n breedbekkikkertje ben je na verloop van tijd wel zatquote:Op maandag 18 juni 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
Wat een zeikwijf is die Lieke toch afentoe![]()
![]()
![]()
Huub gooit er nog maar even een krachtterm inquote:Op maandag 18 juni 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
L: Dat zeg ik ook niet, ik zie dat als je gedronken heb, dat er dingen naar boven komen en daar maak ik me zorgen om. Dus ik vraag me af wat speelt de alcohol daar voor rol in.
H: Je zet het nu een beetje polariserend neer.
Dat moest hij voor die tijd ook al, so what the heck..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:00 schreef DrsH het volgende:
Huub moet na afloop van het programma gelijk door naar een kliniek voor verslaafden Ik weet er wel een maar mag geen reclame maken
Hij zit al in een kliniek. De naam DGK mag gewoon genoemd worden hier.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:00 schreef DrsH het volgende:
Huub moet na afloop van het programma gelijk door naar een kliniek voor verslaafden Ik weet er wel een maar mag geen reclame maken
Dan te bedenken dat ze elke mixdrank als een dubbele inschenken.. Dus maak er maar 7-10 alcoholische drankjes per dag vanquote:Op maandag 18 juni 2007 11:03 schreef 2live het volgende:
ik snap Lieke ergens wel; elke dag 5 glazen alcohol lijkt mij ook veel, en zonder de restrictie zou het meer zijn. Maar ik drink zelf niet dus moeilijk te beoordelen.
Ja maar dat is een kliniek ter promotie van het alcoholgebruikquote:Op maandag 18 juni 2007 11:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij zit al in een kliniek. De naam DGK mag gewoon genoemd worden hier.
Nee lieke is een leuke meid wou je zeggen....zoals ik al eerder zei....alle wijven in de kooi...en het zijn geen dames dus alle wijven in de kooi zijn stuk voor stuk vieze vuile gore teringhoeren....die niks kunnen dan dom worstelen in een bak modder...of elkaar uitschelden...en amdanda is zo'n dom wijf die bij haar vent blijft omdat ze zogenaamd van hem houd terwlik die haar klappen geeft...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee joh dit is de tactiek om hem uiteindelijk af te kunnen stoten en dat dat moment gaat komen is zeker want zo'n breedbekkikkertje ben je na verloop van tijd wel zat
Ik ben van mening wanneer er geen alcoholrestricties waren Huub allang thuis had gezeten omdat ie z'n agressie weer eens niet kon beheersen na overmatig alcohol gebruik. En eigenlijk is dat jammer want zoals we hebben kunnen zien tijdens het SOCA Boys feestje heeft ie alcohol niet nodig.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:03 schreef 2live het volgende:
ik snap Lieke ergens wel; elke dag 5 glazen alcohol lijkt mij ook veel, en zonder de restrictie zou het meer zijn. Maar ik drink zelf niet dus moeilijk te beoordelen.
Vind je het gek met zo'n 'vriend'. Hij behandeld haar zowel in woord als daad als grof vuil....quote:Op maandag 18 juni 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
Wat een zeikwijf is die Lieke toch afentoe![]()
![]()
![]()
eens, die restrictie is in het leven geroepen om huub te beschermen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben van mening wanneer er geen alcoholrestricties waren Huub allang thuis had gezeten omdat ie z'n agressie weer eens niet kon beheersen na overmatig alcohol gebruik. En eigenlijk is dat jammer want zoals we hebben kunnen zien tijdens het SOCA Boys feestje heeft ie alcohol niet nodig.
Normaal heet dat op zijn PIK getrapt maar dat wordt bij Huubje een beetje moeilijkquote:Op maandag 18 juni 2007 11:06 schreef schatje het volgende:
Oh jee, hij is behoorlijk op z'n tenen getrapt.
Ben je niet in de war met Jaap?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Normaal heet dat op zijn PIK getrapt maar dat wordt bij Huubje een beetje moeilijk
Zo heeft iedereen wat he....Brian zijn antidepresiva en huub zijn drank...dus jah...tis niet geheel eerlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben van mening wanneer er geen alcoholrestricties waren Huub allang thuis had gezeten omdat ie z'n agressie weer eens niet kon beheersen na overmatig alcohol gebruik. En eigenlijk is dat jammer want zoals we hebben kunnen zien tijdens het SOCA Boys feestje heeft ie alcohol niet nodig.
Word een beetje para brother van jouw gescheld elke keer.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:04 schreef PumaStreamer het volgende:
Blaat
Daar is ze zelf bij.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n 'vriend'. Hij behandeld haar zowel in woord als daad als grof vuil....![]()
Klopt ! Maar ik denk dat Huub denkt de drank nodig te hebben om goeie tv te kunnen maken.....quote:Op maandag 18 juni 2007 11:06 schreef akveor het volgende:
[..]
En eigenlijk is dat jammer want zoals we hebben kunnen zien tijdens het SOCA Boys feestje heeft ie alcohol niet nodig.
Hier alles ok.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:09 schreef fladdie het volgende:
mijn streams doen het niet, die van jullie dan
Eens. Een beetje zichzelf respecterende vrouw gaat toch geen relatie aan met zo'n Narcistquote:
Dat denk ik niet, het SAO feest is idd een heel goed voorbeeld. Hij was echt sterk toen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt ! Maar ik denk dat Huub denkt de drank nodig te hebben om goeie tv te kunnen maken.....
sneller internet kopen..en pagina refreshen doet wonderen...de streams zijn nog nooit uitgeweest bij mij geen enkele storing tot nu toe sinds ik betaal...iedereen die klaagt...moet het probleem in zijn eigen pc of internet verbinding zoeken...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:09 schreef fladdie het volgende:
mijn streams doen het niet, die van jullie dan
Een beetje zichzelf respecterende vrouw gedraagd zich zowiezo niet zoals ze doen...heeft niks met de narcist te maken..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
Eens. Een beetje zichzelf repecterende vrouw gaat toch geen relatie aan met zo'n Narcist
Elk probleem wat een miljonair heeft wordt duidelijk in DGK. Het is typisch een alcoholist in z'n ontkenningsfase.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja maar dat is een kliniek ter promotie van het alcoholgebruik![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wéet dat ie geen alcohol nodig heeft, ik denk alleen dat Hij dat denkt.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, het SAO feest is idd een heel goed voorbeeld. Hij was echt sterk toen.
Van mij part drinken ze zich allemaal kapot...tis een grote gemanipuleerde zooi...waarom een alcholhol restrictie...zijn toch volwassen mensen..als ze het verkloten..gewoon oprotten zo simpel is het toch...dat domme met 2 maten meten..echt de redactie is net zo dom als de bewoners...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Elk probleem wat een miljonair heeft wordt duidelijk in DGK. Het is typisch een alcoholist in z'n ontkenningsfase.
Het is voor een groot gedeelte aan Huub te danken dat er een alcoholrestictie in het huis is. Ik snap ook niet dat de ander miljonairs dat pikken.
Huub voorstanders kunnen me niet wijsmaken dat ze hun hart niet vasthouden wanneer er getagged word en Huub weer praat met dubbele tong.
Z'n alcohol gebruik en de agressie die Huub dan in zich heeft is voor mij toto nu toe altijd een reden geweest om niet op Huub te stemmen.
De antidepresiva zijn voorgeschreven medicijnen en dat lijkt me op Huub niet van toepassing. Dus dat is appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen wat he....Brian zijn antidepresiva en huub zijn drank...dus jah...tis niet geheel eerlijk.
Een jongen die in haar straat woonde...maar hij kan nu nog wel kinderen maken alleen voor de helft moeilijker aldus Amandaquote:Op maandag 18 juni 2007 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda had een vriend die in een boom was geklommen, hij was eruit gevallen maar aan een bal blijven hangen.
Nu heeft hij nog maar 1 bal.
![]()
God wat vervelend voor je Peterquote:Op maandag 18 juni 2007 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda had een vriend die in een boom was geklommen, hij was eruit gevallen maar aan een bal blijven hangen.
![]()
hahhaaha....goeie.....zou leuk zijn als een van amanda der tieten lek raakt..lelijke dingen...en die van natasia ook...gadver wat een gore ballen heeft die hangen nu...geef mij maar klein en fijn dan grote die klote..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Precies dat ben ik nu helemaal met je eens. Ik vind bedtijden, alcoholrestricties complete onzin. Als een miljonair zich hierin niet kan beheersen dan heeft ie gewoon pech en is ie het winnen van zoveel geld en later misschien de villa onwaardig. Voor mij geld maar regel... je blijft met je poten van elkaar af.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Van mij part drinken ze zich allemaal kapot...tis een grote gemanipuleerde zooi...waarom een alcholhol restrictie...zijn toch volwassen mensen..als ze het verkloten..gewoon oprotten zo simpel is het toch...dat domme met 2 maten meten..echt de redactie is net zo dom als de bewoners...
vraag me af redactie schamen jullie je noooit is voor al die fouten die jullie maken?
Die nagelmevrouw heet Tilly.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe heet die nagel snol?
Tokkie praat normaalquote:Op maandag 18 juni 2007 11:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe heet die nagel snol?
Wat ze nu doen kan ook gewoon niet.. Er zijn voor mij 2 regels.. Je blijft van elkaar af, je blijft van elkaar persoonlijk bezig af.. Nu wordt er maar geraust in elkaar zijn spullen, dat is ook niet eerlijk vind ikquote:Op maandag 18 juni 2007 11:17 schreef akveor het volgende:
Precies dat ben ik nu helemaal met je eens. Ik vind bedtijden, alcoholrestricties complete onzin. Als een miljonair zich hierin niet kan beheersen dan heeft ie gewoon pech en is ie het winnen van zoveel geld en later misschien de villa onwaardig. Voor mij geld maar regel... je blijft met je poten van elkaar af.
God?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik wéet dat ie geen alcohol nodig heeft, ik denk alleen dat Hij dat denkt.
Mee eens kan het niet beter zeggen...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies dat ben ik nu helemaal met je eens. Ik vind bedtijden, alcoholrestricties complete onzin. Als een miljonair zich hierin niet kan beheersen dan heeft ie gewoon pech en is ie het winnen van zoveel geld en later misschien de villa onwaardig. Voor mij geld maar regel... je blijft met je poten van elkaar af.
Je kunt het maar beter kwijt zijn Puma.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Amanda je bent dus een grote hoer...die echt dom is..je hebt lieve kanten..maar je hoeren kanten komen te vaak terug..en gesprekken voeren kun je al helemaal niet..domme gans
Is naar alle waarschijnlijkheid dan ook een Tokkiequote:Op maandag 18 juni 2007 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er post hier ook iemand die Palma de hele tijd zwabberhoer noemt, dus wat dat betreft....
je hebt gelijk...heb haar dame genoemd...ze heeft noig niks verkeerds gedaan...quote:
Nou, liever in zijn dagboek dan hier andersquote:Op maandag 18 juni 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt het maar beter kwijt zijn Puma.![]()
geen fan van amanda dusquote:Op maandag 18 juni 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Amanda ik heb zin om je even uit te schelden.
Amanda je bent dom
je bent veel lelijker dan je denkt
je lijkt op knabbel en babbel met die ronde kutbek van je
je kut is meer uitgewoond dan de blauwe aanlag ni den haag (mega kraakpaand)
je haar is van lagere kwaliteit dan mijn pleeborstel uit 1948
je stem is erger dan die van de Nanny
je kut stinkt naar brian zijn muck...
je draagt te vaak de zelfde kleding
je hebt geen hersens
je uitstraling is die van een ongestelde walvis die geharpoeneerd word op dat moment.
Amanda je bent dus een grote hoer...die echt dom is..je hebt lieve kanten..maar je hoeren kanten komen te vaak terug..en gesprekken voeren kun je al helemaal niet..domme gans
Het is Beequeen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is naar alle waarschijnlijkheid dan ook een Tokkie
Over dat laatste heb ik al eens gezegd. Geef elke miljonair 1 vierkante meter waar ze hun persoonlijke bezittingen kunnen stallen. Alleen de eigenaar van die vierkante meter mag iets toevoegen en verwijderen. Kunnen ze mooi oefenen hoe het voelt om eigenaar te zijn van een lapje grond.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat ze nu doen kan ook gewoon niet.. Er zijn voor mij 2 regels.. Je blijft van elkaar af, je blijft van elkaar persoonlijk bezig af.. Nu wordt er maar geraust in elkaar zijn spullen, dat is ook niet eerlijk vind ik
lieve schat dit is mijn dagboek...zo ook die van jullie...ik kots gewoon van amanda dat mag toch....quote:Op maandag 18 juni 2007 11:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, liever in zijn dagboek dan hier anders
![]()
Geniaal.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Over dat laatste heb ik al eens gezegd. Geef elke miljonair 1 vierkante meter waar ze hun persoonlijke bezittingen kunnen stallen. Alleen de eigenaar van die vierkante meter mag iets toevoegen en verwijderen. Kunnen ze mooi oefenen hoe het voelt om eigenaar te zijn van een lapje grond. Persoonlijke bezittingen zijn vaak gerelateerd aan het thuisfront en daar gaat het spel toch om? Dus daar kun je iemand juist op pakken.
Hier geven we Commentaar Op Streams, afgeven op users doe je maar ergens anders.quote:
Ik begin ook misselijk te worden van jou, jammer dat er een wereld van verschil is tussen hier en msn... gatver.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
lieve schat dit is mijn dagboek...zo ook die van jullie...ik kots gewoon van amanda dat mag toch....
Klopt, maar het is en blijft een spel.. Daarbij moet er enige mogelijkheid zijn om dingen te bewaren, zodat niet ALLES wat je had kapot is wanneer je naar huis gaat..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Over dat laatste heb ik al eens gezegd. Geef elke miljonair 1 vierkante meter waar ze hun persoonlijke bezittingen kunnen stallen. Alleen de eigenaar van die vierkante meter mag iets toevoegen en verwijderen. Kunnen ze mooi oefenen hoe het voelt om eigenaar te zijn van een lapje grond.
Persoonlijke bezittingen zijn vaak gerelateerd aan het thuisfront en daar gaat het spel toch om? Dus daar kun je iemand juist op pakken.
Opzich niet nee...ze heeft soms wel geinige acties..maar zij is het type meisje waarom andere normale meisjes minder gerespecteerd worden...ben zeer pro vrouw....maar amanda zet het vrouwlijk geslacht gewoon voor lul...ordinaire tokkie die ze is.quote:
ik ook hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
lieve schat dit is mijn dagboek...zo ook die van jullie...ik kots gewoon van amanda dat mag toch....
Ja, zoals ik ook zei: 1 vierkante meter lijkt me meer dan voldoende... wat mij betreft mogen ze het kilometers de lucht in stapelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar het is en blijft een spel.. Daarbij moet er enige mogelijkheid zijn om dingen te bewaren, zodat niet ALLES wat je had kapot is wanneer je naar huis gaat..![]()
![]()
Maar dan toch wel in je eigen bed hoop ikquote:
mischien moeten ze kluisjes krijgen..............eigenlijk net als op je werk, of op vakantie....quote:Op maandag 18 juni 2007 11:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar het is en blijft een spel.. Daarbij moet er enige mogelijkheid zijn om dingen te bewaren, zodat niet ALLES wat je had kapot is wanneer je naar huis gaat..![]()
![]()
Is dat eigenlijk ook geen verplichting? Moet de werkgever niet voor dat soort faciliteiten zorgen?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:30 schreef milk-shake het volgende:
[..]
mischien moeten ze kluisjes krijgen..............eigenlijk net als op je werk, of op vakantie....
op zich een goed idee, wat niet past dat moet maar naar huisquote:Op maandag 18 juni 2007 11:30 schreef milk-shake het volgende:
[..]
mischien moeten ze kluisjes krijgen..............eigenlijk net als op je werk, of op vakantie....
neee.....als ik echt te veel gedronken heb of ziek ben en ik moet kotsen ... dan zonder toeschouwers en op toilet....(waarom vertel ik dit eigelijk)quote:Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Maar dan toch wel in je eigen bed hoop ik
Jawel joh.. ik zit hier al mee te zingen.. Oh when the saints...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
Japio neemt zijn pianoles niet echt serieus.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Amanda ik heb zin om je even uit te schelden.
Amanda je bent dom
je bent veel lelijker dan je denkt
je lijkt op knabbel en babbel met die ronde kutbek van je
je kut is meer uitgewoond dan de blauwe aanlag ni den haag (mega kraakpaand)
je haar is van lagere kwaliteit dan mijn pleeborstel uit 1948
je stem is erger dan die van de Nanny
je kut stinkt naar brian zijn muck...
je draagt te vaak de zelfde kleding
je hebt geen hersens
je uitstraling is die van een ongestelde walvis die geharpoeneerd word op dat moment.
Omdat je denkt dat wij je vrienden zijn waarmee je alles kan delenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:33 schreef milk-shake het volgende:
[..]
neee.....als ik echt te veel gedronken heb of ziek ben en ik moet kotsen ... dan zonder toeschouwers en op toilet....(waarom vertel ik dit eigelijk)![]()
en je krijg maar 2 sleutels ...op=opquote:Op maandag 18 juni 2007 11:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
op zich een goed idee, wat niet past dat moet maar naar huis
Ik denk dat ze bij de start van het programma niet gedacht hebben, dat het zo uit de hand zou gaan lopen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk ook geen verplichting? Moet de werkgever niet voor dat soort faciliteiten zorgen?
Zo duidelijke taal. maar dat verschil kan je me beter emailen dan en niet hier uitspreken...aangezien dat een prive aangelegenheid is.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:26 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik begin ook misselijk te worden van jou, jammer dat er een wereld van verschil is tussen hier en msn... gatver.
Eric is jouw favoriet?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Lief dagboek![]()
Na weer een nacht met veel verdriet, wanhoop misdraging en 1 sigaret + een warme melk heb
Ik net alles terug gelezen, zelfs bij enkele foto's van Eric en de kaarsen moest ik een traan onderukken.
Smerige meeloopsukkels die iemand kapot maken. Maar Eric is ook knettergek om te blijven er in te gaan.
Tot later lief dagboek![]()
aaaaaaaaaaa wat lief ....ja zo zit hetquote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat wij je vrienden zijn waarmee je alles kan delen![]()
Ik moet ineens aan Egbert denken...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:35 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en je krijg maar 2 sleutels ...op=op![]()
Wat leef je toch meequote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Lief dagboek![]()
Na weer een nacht met veel verdriet, wanhoop misdraging en 1 sigaret + een warme melk heb
Ik net alles terug gelezen, zelfs bij enkele foto's van Eric en de kaarsen moest ik een traan onderukken.
Smerige meeloopsukkels die iemand kapot maken. Maar Eric is ook knettergek om te blijven er in te gaan.
Schat ik heb een hekel aan Eric , van af dag 1 ( scrol mn geschiedenis maar door)quote:
Lief dagboekquote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Lief dagboek![]()
Waar is het nog meer een bende?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijn, hier is het ook al een tyfus bende.
Zit er wat in het water ofzo!?
Wat mij stoort aan Huub is dat die regels ter bescherming van hem zijn en dat niet wil begrijpen. Wat ik niet kan begrijpen is dat die regels er ter bescherming voor hem zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij de start van het programma niet gedacht hebben, dat het zo uit de hand zou gaan lopen.
Het zgn aanscherpen van de regels helpt ook niet.
Oh, dankjewel zegquote:Op maandag 18 juni 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Vergis je niet Lies..ik hoef hier geen vrienden te maken..er zijn er een paar tussen die ik graag mag...dat ben jij Beequeen Ian-Nick..en nog een paar...de rest kan ook gewoon mijn hol likken.
Nee dankje Pumaquote:Op maandag 18 juni 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Vergis je niet Lies..ik hoef hier geen vrienden te maken..er zijn er een paar tussen die ik graag mag...dat ben jij Beequeen Ian-Nick..en nog een paar...de rest kan ook gewoon mijn hol likken.
Ivar speelt mooi piano.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me niet relevant.
Hou die COS nou godverdomme eensch leesbaar met z'n allen.
Jij valt onder een paar....ook peter6000 kleinzusje..weet ik veel..maar er zijn er ook een paar tussen die mogen wat mij betreft zo onder een bus gaan liggen.quote:
H2Oquote:Op maandag 18 juni 2007 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijn, hier is het ook al een tyfus bende.
Zit er wat in het water ofzo!?
Ik ben geen Eric fan maar ik vind deze situatie niet leuk en ik vind het zielig. Ik weet het ik ben een softy....quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Zoekt de HTM nog monteurs dan?????????quote:Op maandag 18 juni 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij valt onder een paar....ook peter6000 kleinzusje..weet ik veel..maar er zijn er ook een paar tussen die mogen wat mij betreft zo onder een bus gaan liggen.
nou nouquote:Op maandag 18 juni 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij valt onder een paar....ook peter6000 kleinzusje..weet ik veel..maar er zijn er ook een paar tussen die mogen wat mij betreft zo onder een bus gaan liggen.
voor of na het douchen?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik jou ookquote:Op maandag 18 juni 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben gelukkig geen mod, maar is het een idee om dit persoonlijke ding van jou even in de SC uit te vechten ? Of ergens anders ( msn/ PM) Dank jequote:Op maandag 18 juni 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij valt onder een paar....ook peter6000kleinzusje..
weet ik veel..maar er zijn er ook een paar tussen die mogen wat mij betreft zo onder een bus gaan liggen.
ik ben altijd liefquote:Op maandag 18 juni 2007 11:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat jij wil....wals over iedereen heen hoor geen problemen mee...doen jullie ook bij mij ...
ik ben hier bijna elke ochtend en ik vind dat op dit moment ookquote:Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik jou ookMaar ik moet zeggen, ik kijk hier zelden 's ochtends... en misschien ligt het aan het gebrek aan (leuke) streams... ik vind het hier wel een beetje raar.
Ja maar zou die het verschil tussen afgewerkte en uitgewerkte olie kunnen onderscheiden??quote:Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hahaha..goeie...ik ben photojournalist..dus ik heb al een baan...misschien iets voor Brian.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat jij wil....wals over iedereen heen hoor geen problemen mee...doen jullie ook bij mij ...
Ja, maar daar draait het spel toch om? Dat je je niet meer thuis/gewenst voelt en vertrekt... of dat je weggestemt wordt.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat ik heb een hekel aan Eric , van af dag 1 ( scrol mn geschiedenis maar door)
Maar geestelijke mishandeling en iemand zo pesten dat kan ik niet aanzien
Dus nee
ach zie het zo..ik spreek nu voor mezelf..ik word wakker..opzich vrolijk...dan zie ik de kooi en gebeurt er weer is niks...jah hetzelfde saaie gedoe...dan lees ik meningen hier...en vorm ik ook een mening...die spui ik uit..ten koste van niks...want dat is namelijk mijn goed recht..fok is niks meer dan een gewone website mag wel regels opstellen maar de wet is de wet...dus...en jah..ik kan wel is scherp uit de hoek komen...wellicht eigen frustratie wellicht gewoon zin in wie zal het zeggen..maar dna nog..iedereen hier zegt wat die wil...dus ik ook....einde discussie...en jah...iedereen incl ik schuilt achter een avatoortje dus niemand is aanspreekbaar eigenlijk..want je hebt geen idee met wie je lult...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik jou ookMaar ik moet zeggen, ik kijk hier zelden 's ochtends... en misschien ligt het aan het gebrek aan (leuke) streams... ik vind het hier wel een beetje raar.
Ja, dat is de pech van de ochtendstreams he: maar 2 stuks.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben hier bijna elke ochtend en ik vind dat op dit moment ook![]()
Maar het is wel saai op de streams.
Gewoon niet met de hele groep tegen 1.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, maar daar draait het spel toch om? Dat je je niet meer thuis/gewenst voelt en vertrekt... of dat je weggestemt wordt.
En zo netjes vond ik Eric tegen Jaap ook niet. Dat was toch ook geestelijk terreur? Net als de spelletjes die gespeeld zijn met Amanda en Brian over de zeik proberen te krijgen en helemaal para wordt.
Wat wou je dan? Dat ze elkaar wegstaren?
Nee, het spel gaat erom wie het verst gaat in het verlaten van alle normen en waarden.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, maar daar draait het spel toch om? Dat je je niet meer thuis/gewenst voelt en vertrekt... of dat je weggestemt wordt.
En zo netjes vond ik Eric tegen Jaap ook niet. Dat was toch ook geestelijk terreur? Net als de spelletjes die gespeeld zijn met Amanda en Brian over de zeik proberen te krijgen en helemaal para wordt.
jah leuk voor je zoals ik al zei....ik doe vriendelijk en is het nog niet goed...en dan word ik aangesproken...op vanalles...de verdorvenheid komt aardig door van het huis naar deze motgherfocking site.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gast.. maak je niet zo druk..
en zo belangrijk vind ik het niet om door jou 'gemogen' te worden hoor
mee eens...kuddie kneusjesquote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef Yollie het volgende:
[..]
Gewoon niet met de hele groep tegen 1.
Was jij niet die jongen die de kooi in wilde (met je hond)?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ach zie het zo..ik spreek nu voor mezelf..ik word wakker..opzich vrolijk...dan zie ik de kooi en gebeurt er weer is niks...jah hetzelfde saaie gedoe...dan lees ik meningen hier...en vorm ik ook een mening...die spui ik uit..ten koste van niks...want dat is namelijk mijn goed recht..fok is niks meer dan een gewone website mag wel regels opstellen maar de wet is de wet...dus...en jah..ik kan wel is scherp uit de hoek komen...wellicht eigen frustratie wellicht gewoon zin in wie zal het zeggen..maar dna nog..iedereen hier zegt wat die wil...dus ik ook....einde discussie...en jah...iedereen incl ik schuilt achter een avatoortje dus niemand is aanspreekbaar eigenlijk..want je hebt geen idee met wie je lult...
je bent lekker bezigquote:Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk eens wat leuk:
Het Grote PumaStreamer Topic!
Kunnen we het hier weer gewoon over de streams hebben.
![]()
Weet ik, maar ik vond de terror naar Jaap ook niet leuk. Ik ben te soft voor die echte nare dingen. Ik geniet van andere kleine dingen die soms nog in DGK spelen ( wel minder dan eerst helaas)quote:Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Vergeet ook niet hoe enorm actief hij was in het 4 tegen 2 van vorige week, hoe hij Amanda aanmoedigde Lieke de jurk uit te trekken en er toen als de eerste de beste ordi bij mee stond te helpen en te joelen. Dat was echt een walgelijk gebeuren.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef akveor het volgende:
[..]
hahaha...hoezo?? en jah...ben tot de laatste 20 gekomen...toen belde ze me nog..maar huub ging er in ipv ik. ook omdat ik met mijn luie reet op aruba zat toen ze me belde...dus kon er niet in....quote:Op maandag 18 juni 2007 11:47 schreef Yollie het volgende:
[..]
Was jij niet die jongen die de kooi in wilde (met je hond)?
Van Ivar?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:48 schreef getl0st het volgende:
Vinden jullie het pianospel ook zo.. mooi
Nou dan kan je avatar ook wel weg, dan heb je toch een gezichtquote:Op maandag 18 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hahaha...hoezo?? en jah...ben tot de laatste 20 gekomen...toen belde ze me nog..maar huub ging er in ipv ik. ook omdat ik met mijn luie reet op aruba zat toen ze me belde...dus kon er niet in....
en als ik de kooi nu zie dank ik god op mijn blote knietjes dat ik er niet in zit..ik ben van een hoger en intelligenter niveau
Huub is de enige muzikale in dat hok. Ook genoten van zijn vader, samen met Huub, dat was echt top.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
kvind huub zo nu en dan toch ook aardig kunnen rammen
Dat ze elkaar aflossen en 24/7 Eric taggen vind ik een prima idee.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef Yollie het volgende:
[..]
Gewoon niet met de hele groep tegen 1.
Dat was idd een heel mooi moment.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is de enige muzikale in dat hok. Ook genoten van zijn vader, samen met Huub, dat was echt top.
Sheit... typ ik bijna precies hetzelfde in een reply.... dus IDD... Dat mocht dus mag wat er nu gebeurt ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeet ook niet hoe enorm actief hij was in het 4 tegen 2 van vorige week, hoe hij Amanda aanmoedigde Lieke de jurk uit te trekken en er toen als de eerste de beste ordi bij mee stond te helpen en te joelen. Dat was echt een walgelijk gebeuren.
Daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
[..]
[gaap]
What comes arround goes arround.
Dat betekent alleen maar dat het indruk maakte. Ik werd er niet goed van en vroeg me af hoe het verder moest. Toen stelde achter een wapenstilstand in.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Sheit... typ ik bijna precies hetzelfde in een reply.... dus IDD... Dat mocht dus mag wat er nu gebeurt ook.
Mooi on topic hahaa.....quote:Op maandag 18 juni 2007 11:56 schreef DrsH het volgende:
Fucking hell ik heb nog steeds last van de hachee
Dat heb ik dan helaas weer moeten missenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is de enige muzikale in dat hok. Ook genoten van zijn vader, samen met Huub, dat was echt top.
NOUUUUUUUUU toevallig wel DGK is voor mij net als Hachee eerst om te janken en dan krijg je er de schijt vanquote:
Ajbquote:Op maandag 18 juni 2007 11:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat heb ik dan helaas weer moeten missen
U bent een schat!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ajb![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=25584&sess=3671
Het is ook niet helemaal hetzelfde.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:18 schreef Markeerstift het volgende:
Er zijn er hier wel veel voor het voor wat hoort wat he ?
Als in: Eriks bijdrage aan het jurk incident verdient hij dit ook?
Ik vind wel dat Erik wat straf verdient, maar nu verlagen alle bewoners zich tot hetzelfde niveau als dat van Erik vorige week.
Geldt dan strakjes voor Erik ook, voor wat hoort wat? Wat mag hij dan weer doen? Een stapje verder?
Hee, Peter, even over die man in die boom ! Was die naakt er in geklommen ???quote:Op maandag 18 juni 2007 12:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt erop dat Amanda moeite heeft met de grotere kwasten.
Ze prefereert de kleinere, en Tilly gaat er (vooralsnog) in mee.
Het was een buurjongen van Amanda, dus dat zal me niet verbazen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, Peter, even over die man in die boom ! Was die naakt er in geklommen ???![]()
Dank je, het lijkt me ook zo raar om met kleren te blijven hangen aan een bal, vandaar mn vraagquote:Op maandag 18 juni 2007 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was een buurjongen van Amanda, dus dat zal me niet verbazen.
Ook al zei ze het er niet bij.
Als ik mee doe zekerquote:Op maandag 18 juni 2007 12:36 schreef Copycat het volgende:
Binnenkort wordt Amanda vast en zeker tweede tijdens het Nederlandse Kampioenschap Nagelstyling. Georganiseerd door het ROC in Lutjebroek.
OOk niet als ze toples vijlt ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Complimenten voor dat meisje dat haar nagels ter beschikking stelt hoor.
Ik zou dat niet durven.
Gelukkig, daar ik anders een kleine marketingbug in je masterplan had ontdektquote:
Dat gebruik van een anti-depressivum is een aanname, geen feit. Toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:15 schreef akveor het volgende:
[..]
De antidepresiva zijn voorgeschreven medicijnen en dat lijkt me op Huub niet van toepassing. Dus dat is appels met peren vergelijken.
Ben je wel eens door Amanda onder handen genomen ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef milk-shake het volgende:
volgens mij is het nagelproefmeisje niet blij...........als je zo rost met die vijl als amanda doet..is het echt pijnlijk....(ik kan het weten)
ja ze moet er wel wat voor over hebben................quote:Op maandag 18 juni 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Nootmuskaat rasp ik nog voorzichtiger, wat een gehak.
gelukkig niet zeg................quote:Op maandag 18 juni 2007 12:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben je wel eens door Amanda onder handen genomen ?![]()
Het voorschrijven van Anti Depressiva bij ADHD heeft geen zin dus heb ik Huub RITALIN 20 mg voorgeschrevenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat gebruik van een anti-depressivum is een aanname, geen feit. Toch?
Ja verschrikkelijk ze moet zo bij de kapper haar uitgroei laten verven. Tilly vroeg wat ga je nog meer doen, ja weet ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Amanda heeft vandaag een Drukkkkuuuuhuhuhuhuhuhuhu daaaaaaaaaaggggggggggggggg
Wie is Pam ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Pam is meer van de zachte kleuren, Amanda meer van de harde.
Wat is dat voor manie om iedereen vol te willen proppen met medicijnenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het voorschrijven van Anti Depressiva bij ADHD heeft geen zin dus heb ik Huub RITALIN 20 mg voorgeschreven
Dat arme proefnagelmeisje.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
Minpuntjes:
-- de nagelriemen gaan niet goed.
-- met de spullen met het beter georganiseerd worden.
Pluspuntjes:
-- het gaat al beter dan volgende week.
En Tilly heeft een geniaal idee, een prullenbakje neerzetten zodat Amanda daar alvast wat dingen in kan doen, er moet dan wel een plastic zakje in.
Gelukkig is dat weer snel overquote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef DrsH het volgende:
Vorige week vreesde A nog dat ze een BURN OUT kreeg![]()
![]()
![]()
![]()
Dat soort postings ben ik van jou helemaal niet gewendquote:Op maandag 18 juni 2007 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat Amanda best wel geile tieten heeft.
Klopt is ze nu alweer vergetenquote:
Dat zeg ik. Nog een paar weken en ze is, met prullenbakje, klaar voor een overwinning op het NKN.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
Pluspuntjes:
-- het gaat al beter dan volgende week.
Pam is niet een medicijn, maar het nagelproefmeisjequote:Op maandag 18 juni 2007 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat voor manie om iedereen vol te willen proppen met medicijnen![]()
wat is NKN ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nog een paar weken en ze is, met prullenbakje, klaar voor een overwinning op het NKN.
Voor hetzelfde geld werd er OXAZEPAM bedoeltquote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pam is niet een medicijn, maar het nagelproefmeisje![]()
Tja nagellak is nagellak toch ??quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
Tis ook een moeilijk kleur he!
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
Ja, het is een matte kleur, die je er op een bepaalde manier op moet doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
Oh shit, dan heb ik me voor de verkeerde test opgegevenquote:
Het was een set-up...... Pam moest die kleur kiezen! Tillyquote:Op maandag 18 juni 2007 13:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het is een matte kleur, die je er op een bepaalde manier op moet doen.
Geinig beroep. Ik ken wel wijnproevers maar dit is nieuw voor mequote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pam is niet een medicijn, maar het nagelproefmeisje![]()
Het is wel de manier om het te leren.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een set-up...... Pam moest die kleur kiezen! Tilly![]()
was toch een grapjequote:Op maandag 18 juni 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel de manier om het te leren.
in de horeca en acteur, zegt hij.En bij Endemol.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
Eric zegt er maar niet bij waar hij die 7 a 8 jaar gewerkt heeft.
Nee, ben klaar hiermee vanaf nu.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zo duidelijke taal. maar dat verschil kan je me beter emailen dan en niet hier uitspreken...aangezien dat een prive aangelegenheid is.
Nog heel even oefenen ! Morgen neem ik de tijd op. Tip: nog iets meer aandacht voor de poliepen en de uithalenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
Is er een manier om de lach van Amanda te typen?
GHAAAAGHAAAAGHAAAAAAHUUUUH zoiets?
Mwhahahgahahahaaaaaa?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog heel even oefenen ! Morgen neem ik de tijd op. Tip: nog iets meer aandacht voor de poliepen en de uithalen![]()
En achter t stationquote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef 2live het volgende:
[..]
in de horeca en acteur, zegt hij.En bij Endemol.
nee, even een bakje naast je neerzetten met een zakje en nog een keerquote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwhahahgahahahaaaaaa?
Ik vind het moeilijk, ik ben nog niet klaar voor de NKAL.![]()
De kleur is ook zo moeilijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee, even een bakje naast je neerzetten met een zakje en nog een keer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |