Als ik mee doe zekerquote:Op maandag 18 juni 2007 12:36 schreef Copycat het volgende:
Binnenkort wordt Amanda vast en zeker tweede tijdens het Nederlandse Kampioenschap Nagelstyling. Georganiseerd door het ROC in Lutjebroek.
OOk niet als ze toples vijlt ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Complimenten voor dat meisje dat haar nagels ter beschikking stelt hoor.
Ik zou dat niet durven.
Gelukkig, daar ik anders een kleine marketingbug in je masterplan had ontdektquote:
Dat gebruik van een anti-depressivum is een aanname, geen feit. Toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:15 schreef akveor het volgende:
[..]
De antidepresiva zijn voorgeschreven medicijnen en dat lijkt me op Huub niet van toepassing. Dus dat is appels met peren vergelijken.
Ben je wel eens door Amanda onder handen genomen ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef milk-shake het volgende:
volgens mij is het nagelproefmeisje niet blij...........als je zo rost met die vijl als amanda doet..is het echt pijnlijk....(ik kan het weten)
ja ze moet er wel wat voor over hebben................quote:Op maandag 18 juni 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Nootmuskaat rasp ik nog voorzichtiger, wat een gehak.
gelukkig niet zeg................quote:Op maandag 18 juni 2007 12:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben je wel eens door Amanda onder handen genomen ?![]()
Het voorschrijven van Anti Depressiva bij ADHD heeft geen zin dus heb ik Huub RITALIN 20 mg voorgeschrevenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat gebruik van een anti-depressivum is een aanname, geen feit. Toch?
Ja verschrikkelijk ze moet zo bij de kapper haar uitgroei laten verven. Tilly vroeg wat ga je nog meer doen, ja weet ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Amanda heeft vandaag een Drukkkkuuuuhuhuhuhuhuhuhu daaaaaaaaaaggggggggggggggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |