Dat ze elkaar aflossen en 24/7 Eric taggen vind ik een prima idee.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef Yollie het volgende:
[..]
Gewoon niet met de hele groep tegen 1.
Dat was idd een heel mooi moment.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is de enige muzikale in dat hok. Ook genoten van zijn vader, samen met Huub, dat was echt top.
Sheit... typ ik bijna precies hetzelfde in een reply.... dus IDD... Dat mocht dus mag wat er nu gebeurt ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeet ook niet hoe enorm actief hij was in het 4 tegen 2 van vorige week, hoe hij Amanda aanmoedigde Lieke de jurk uit te trekken en er toen als de eerste de beste ordi bij mee stond te helpen en te joelen. Dat was echt een walgelijk gebeuren.
Daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef akveor het volgende:
[..]
[gaap]
What comes arround goes arround.
Dat betekent alleen maar dat het indruk maakte. Ik werd er niet goed van en vroeg me af hoe het verder moest. Toen stelde achter een wapenstilstand in.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Sheit... typ ik bijna precies hetzelfde in een reply.... dus IDD... Dat mocht dus mag wat er nu gebeurt ook.
Mooi on topic hahaa.....quote:Op maandag 18 juni 2007 11:56 schreef DrsH het volgende:
Fucking hell ik heb nog steeds last van de hachee
Dat heb ik dan helaas weer moeten missenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is de enige muzikale in dat hok. Ook genoten van zijn vader, samen met Huub, dat was echt top.
NOUUUUUUUUU toevallig wel DGK is voor mij net als Hachee eerst om te janken en dan krijg je er de schijt vanquote:
Ajbquote:Op maandag 18 juni 2007 11:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat heb ik dan helaas weer moeten missen
U bent een schat!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ajb![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=25584&sess=3671
Het is ook niet helemaal hetzelfde.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:18 schreef Markeerstift het volgende:
Er zijn er hier wel veel voor het voor wat hoort wat he ?
Als in: Eriks bijdrage aan het jurk incident verdient hij dit ook?
Ik vind wel dat Erik wat straf verdient, maar nu verlagen alle bewoners zich tot hetzelfde niveau als dat van Erik vorige week.
Geldt dan strakjes voor Erik ook, voor wat hoort wat? Wat mag hij dan weer doen? Een stapje verder?
Hee, Peter, even over die man in die boom ! Was die naakt er in geklommen ???quote:Op maandag 18 juni 2007 12:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt erop dat Amanda moeite heeft met de grotere kwasten.
Ze prefereert de kleinere, en Tilly gaat er (vooralsnog) in mee.
Het was een buurjongen van Amanda, dus dat zal me niet verbazen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, Peter, even over die man in die boom ! Was die naakt er in geklommen ???![]()
Dank je, het lijkt me ook zo raar om met kleren te blijven hangen aan een bal, vandaar mn vraagquote:Op maandag 18 juni 2007 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was een buurjongen van Amanda, dus dat zal me niet verbazen.
Ook al zei ze het er niet bij.
Als ik mee doe zekerquote:Op maandag 18 juni 2007 12:36 schreef Copycat het volgende:
Binnenkort wordt Amanda vast en zeker tweede tijdens het Nederlandse Kampioenschap Nagelstyling. Georganiseerd door het ROC in Lutjebroek.
OOk niet als ze toples vijlt ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Complimenten voor dat meisje dat haar nagels ter beschikking stelt hoor.
Ik zou dat niet durven.
Gelukkig, daar ik anders een kleine marketingbug in je masterplan had ontdektquote:
Dat gebruik van een anti-depressivum is een aanname, geen feit. Toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:15 schreef akveor het volgende:
[..]
De antidepresiva zijn voorgeschreven medicijnen en dat lijkt me op Huub niet van toepassing. Dus dat is appels met peren vergelijken.
Ben je wel eens door Amanda onder handen genomen ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef milk-shake het volgende:
volgens mij is het nagelproefmeisje niet blij...........als je zo rost met die vijl als amanda doet..is het echt pijnlijk....(ik kan het weten)
ja ze moet er wel wat voor over hebben................quote:Op maandag 18 juni 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Nootmuskaat rasp ik nog voorzichtiger, wat een gehak.
gelukkig niet zeg................quote:Op maandag 18 juni 2007 12:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben je wel eens door Amanda onder handen genomen ?![]()
Het voorschrijven van Anti Depressiva bij ADHD heeft geen zin dus heb ik Huub RITALIN 20 mg voorgeschrevenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat gebruik van een anti-depressivum is een aanname, geen feit. Toch?
Ja verschrikkelijk ze moet zo bij de kapper haar uitgroei laten verven. Tilly vroeg wat ga je nog meer doen, ja weet ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Amanda heeft vandaag een Drukkkkuuuuhuhuhuhuhuhuhu daaaaaaaaaaggggggggggggggg
Wie is Pam ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Pam is meer van de zachte kleuren, Amanda meer van de harde.
Wat is dat voor manie om iedereen vol te willen proppen met medicijnenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het voorschrijven van Anti Depressiva bij ADHD heeft geen zin dus heb ik Huub RITALIN 20 mg voorgeschreven
Dat arme proefnagelmeisje.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
Minpuntjes:
-- de nagelriemen gaan niet goed.
-- met de spullen met het beter georganiseerd worden.
Pluspuntjes:
-- het gaat al beter dan volgende week.
En Tilly heeft een geniaal idee, een prullenbakje neerzetten zodat Amanda daar alvast wat dingen in kan doen, er moet dan wel een plastic zakje in.
Gelukkig is dat weer snel overquote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef DrsH het volgende:
Vorige week vreesde A nog dat ze een BURN OUT kreeg![]()
![]()
![]()
![]()
Dat soort postings ben ik van jou helemaal niet gewendquote:Op maandag 18 juni 2007 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat Amanda best wel geile tieten heeft.
Klopt is ze nu alweer vergetenquote:
Dat zeg ik. Nog een paar weken en ze is, met prullenbakje, klaar voor een overwinning op het NKN.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
Pluspuntjes:
-- het gaat al beter dan volgende week.
Pam is niet een medicijn, maar het nagelproefmeisjequote:Op maandag 18 juni 2007 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat voor manie om iedereen vol te willen proppen met medicijnen![]()
wat is NKN ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nog een paar weken en ze is, met prullenbakje, klaar voor een overwinning op het NKN.
Voor hetzelfde geld werd er OXAZEPAM bedoeltquote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pam is niet een medicijn, maar het nagelproefmeisje![]()
Tja nagellak is nagellak toch ??quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
Tis ook een moeilijk kleur he!
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
Ja, het is een matte kleur, die je er op een bepaalde manier op moet doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
Oh shit, dan heb ik me voor de verkeerde test opgegevenquote:
Het was een set-up...... Pam moest die kleur kiezen! Tillyquote:Op maandag 18 juni 2007 13:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het is een matte kleur, die je er op een bepaalde manier op moet doen.
Geinig beroep. Ik ken wel wijnproevers maar dit is nieuw voor mequote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pam is niet een medicijn, maar het nagelproefmeisje![]()
Het is wel de manier om het te leren.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een set-up...... Pam moest die kleur kiezen! Tilly![]()
was toch een grapjequote:Op maandag 18 juni 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel de manier om het te leren.
in de horeca en acteur, zegt hij.En bij Endemol.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
Eric zegt er maar niet bij waar hij die 7 a 8 jaar gewerkt heeft.
Nee, ben klaar hiermee vanaf nu.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zo duidelijke taal. maar dat verschil kan je me beter emailen dan en niet hier uitspreken...aangezien dat een prive aangelegenheid is.
Nog heel even oefenen ! Morgen neem ik de tijd op. Tip: nog iets meer aandacht voor de poliepen en de uithalenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
Is er een manier om de lach van Amanda te typen?
GHAAAAGHAAAAGHAAAAAAHUUUUH zoiets?
Mwhahahgahahahaaaaaa?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog heel even oefenen ! Morgen neem ik de tijd op. Tip: nog iets meer aandacht voor de poliepen en de uithalen![]()
En achter t stationquote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef 2live het volgende:
[..]
in de horeca en acteur, zegt hij.En bij Endemol.
nee, even een bakje naast je neerzetten met een zakje en nog een keerquote:Op maandag 18 juni 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwhahahgahahahaaaaaa?
Ik vind het moeilijk, ik ben nog niet klaar voor de NKAL.![]()
De kleur is ook zo moeilijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee, even een bakje naast je neerzetten met een zakje en nog een keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |