Wie is Pam ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Pam is meer van de zachte kleuren, Amanda meer van de harde.
Wat is dat voor manie om iedereen vol te willen proppen met medicijnenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het voorschrijven van Anti Depressiva bij ADHD heeft geen zin dus heb ik Huub RITALIN 20 mg voorgeschreven
Dat arme proefnagelmeisje.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
Minpuntjes:
-- de nagelriemen gaan niet goed.
-- met de spullen met het beter georganiseerd worden.
Pluspuntjes:
-- het gaat al beter dan volgende week.
En Tilly heeft een geniaal idee, een prullenbakje neerzetten zodat Amanda daar alvast wat dingen in kan doen, er moet dan wel een plastic zakje in.
Gelukkig is dat weer snel overquote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef DrsH het volgende:
Vorige week vreesde A nog dat ze een BURN OUT kreeg![]()
![]()
![]()
![]()
Dat soort postings ben ik van jou helemaal niet gewendquote:Op maandag 18 juni 2007 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dat Amanda best wel geile tieten heeft.
Klopt is ze nu alweer vergetenquote:
Dat zeg ik. Nog een paar weken en ze is, met prullenbakje, klaar voor een overwinning op het NKN.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
Pluspuntjes:
-- het gaat al beter dan volgende week.
Pam is niet een medicijn, maar het nagelproefmeisjequote:Op maandag 18 juni 2007 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat voor manie om iedereen vol te willen proppen met medicijnen![]()
wat is NKN ?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nog een paar weken en ze is, met prullenbakje, klaar voor een overwinning op het NKN.
Voor hetzelfde geld werd er OXAZEPAM bedoeltquote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pam is niet een medicijn, maar het nagelproefmeisje![]()
Tja nagellak is nagellak toch ??quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
Tis ook een moeilijk kleur he!
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
Ja, het is een matte kleur, die je er op een bepaalde manier op moet doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |