Met wie vergelijk je Kim Holland?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:14 schreef DrsH het volgende:
maar de spelers zijn er gelukkig weer:
Desire Bouterse;
Holle Bolle Gijs;
Tuinkabouter met een veel te grote bek;
Kim Holland;
Brian Brunswijk;
Lieke 'de Hond;
Eric Mol.
Belediging voor Kim...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:17 schreef DrsH het volgende:
Amanda denk ik welhaast
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:22 schreef DrsH het volgende:
Daarom heb ik Kim ook verandert in Amanda komt het wat minder hard aan![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:28 schreef beequeen het volgende:
De show van Jensen zit bommetje omdat Opperzwabberhoer komt.![]()
Vandaag, helaas.quote:
Ik wel hoor! Al zal Jensen wel te horen hebben gekregen dat ze niet over haar kindjes mag pratenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef Twarres het volgende:
Dus vanavond geen Jensen kijken.
Daarom ben ik blij dat ik overdag geen streams heb.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ga even wat anders doen, het is weer de grote Opperzwabberhoer show, kutwijf.![]()
De nieuwe Japen.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef getl0st het volgende:
Wat ligt er in het zwembad rechtsachter Eric?
En Opperzwabberhoer.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wel hoor! Al zal Jensen wel te horen hebben gekregen dat ze niet over haar kindjes mag praten
Jaap en Natasia toch?
OW.. Dan wordt het een ander verhaal.. dan kijk ik idd nietquote:
De bodemstofzuiger.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nee.. sorrywat duidelijker.. op stream 2.. in het zwembad
Ik begrijp net van BQ dat Palma ook aanwezig is. Ik heb geen zin in gebler van haar dat Jensen haar moet respecteren en d'ruit moet gaan omdat hij haar niet netjes behandeld.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wel hoor! Al zal Jensen wel te horen hebben gekregen dat ze niet over haar kindjes mag praten
Jaap en Natasia toch?
Wrom? Doet ze toch nooitquote:Op maandag 18 juni 2007 10:35 schreef Snatsie het volgende:
Laat Palma eens gaan werken
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:37 schreef 2live het volgende:
vandaag staat hier in de krant dat de man van de maatpakken failliet is, schijnt een hele dubieuze zakenman te zijn.
Welke krant, linkje?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:37 schreef 2live het volgende:
vandaag staat hier in de krant dat de man van de maatpakken failliet is, schijnt een hele dubieuze zakenman te zijn.
http://www.brabantsdagblad.nl/voorpagina/article1538339.ecequote:
Opperzwabberhoer rulezzzzzzzz de hele ochtend al.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:40 schreef BarryK het volgende:
Discussie tussen Lieke en Huub over regels van achter (voornamelijk de alcohol restrictie, maar het ging later ook over slaaptijden)... en de streams gaan gelijk op wat anders...
TYquote:Op maandag 18 juni 2007 10:40 schreef 2live het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagblad.nl/voorpagina/article1538339.ece
Hoorde ik brian net Palma instructies geven voor bij Jensen, schakelde net in dus hoorde het eind. Over bloemen die Huub heeft weggegooid.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opperzwabberhoer rulezzzzzzzz de hele ochtend al.![]()
Ja klopt hij adviseerde haar te beginnen over dat Huub de bloemen van Jensen buiten had laten staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoorde ik brian net Palma instructies geven voor bij Jensen, schakelde net in dus hoorde het eind. Over bloemen die Huub heeft weggegooid.
Ze zoeken ze gewoon uit op dubieusiteit, heb ik het idee.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:37 schreef 2live het volgende:
het valt wel op dat er weinig fatsoenlijke mensen komen, mss ontdekken we van tilly ook nog iets.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zoeken ze gewoon uit op dubieusiteit, heb ik het idee.
En uiteraard een goede morgen!
Jij wilt echt te graag dingen horen die niet gezegd worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
Hoor ik nu Huub bekennen dat hij een alcoholprobleem heeft.
Want dat is zo.
edit: o, hij zit nog in een ontkennend stadium.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
Hoor ik nu Huub bekennen dat hij een alcoholprobleem heeft.
Want dat is zo.
edit: o, hij zit nog in een ontkennend stadium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |