hahhaaha....goeie.....zou leuk zijn als een van amanda der tieten lek raakt..lelijke dingen...en die van natasia ook...gadver wat een gore ballen heeft die hangen nu...geef mij maar klein en fijn dan grote die klote..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda had een vriend die in een boom was geklommen, hij was eruit gevallen maar aan een bal blijven hangen.
Nu heeft hij nog maar 1 bal.
![]()
Precies dat ben ik nu helemaal met je eens. Ik vind bedtijden, alcoholrestricties complete onzin. Als een miljonair zich hierin niet kan beheersen dan heeft ie gewoon pech en is ie het winnen van zoveel geld en later misschien de villa onwaardig. Voor mij geld maar regel... je blijft met je poten van elkaar af.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Van mij part drinken ze zich allemaal kapot...tis een grote gemanipuleerde zooi...waarom een alcholhol restrictie...zijn toch volwassen mensen..als ze het verkloten..gewoon oprotten zo simpel is het toch...dat domme met 2 maten meten..echt de redactie is net zo dom als de bewoners...
vraag me af redactie schamen jullie je noooit is voor al die fouten die jullie maken?
Die nagelmevrouw heet Tilly.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe heet die nagel snol?
Tokkie praat normaalquote:Op maandag 18 juni 2007 11:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe heet die nagel snol?
Wat ze nu doen kan ook gewoon niet.. Er zijn voor mij 2 regels.. Je blijft van elkaar af, je blijft van elkaar persoonlijk bezig af.. Nu wordt er maar geraust in elkaar zijn spullen, dat is ook niet eerlijk vind ikquote:Op maandag 18 juni 2007 11:17 schreef akveor het volgende:
Precies dat ben ik nu helemaal met je eens. Ik vind bedtijden, alcoholrestricties complete onzin. Als een miljonair zich hierin niet kan beheersen dan heeft ie gewoon pech en is ie het winnen van zoveel geld en later misschien de villa onwaardig. Voor mij geld maar regel... je blijft met je poten van elkaar af.
God?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik wéet dat ie geen alcohol nodig heeft, ik denk alleen dat Hij dat denkt.
Mee eens kan het niet beter zeggen...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies dat ben ik nu helemaal met je eens. Ik vind bedtijden, alcoholrestricties complete onzin. Als een miljonair zich hierin niet kan beheersen dan heeft ie gewoon pech en is ie het winnen van zoveel geld en later misschien de villa onwaardig. Voor mij geld maar regel... je blijft met je poten van elkaar af.
Je kunt het maar beter kwijt zijn Puma.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Amanda je bent dus een grote hoer...die echt dom is..je hebt lieve kanten..maar je hoeren kanten komen te vaak terug..en gesprekken voeren kun je al helemaal niet..domme gans
Is naar alle waarschijnlijkheid dan ook een Tokkiequote:Op maandag 18 juni 2007 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er post hier ook iemand die Palma de hele tijd zwabberhoer noemt, dus wat dat betreft....
je hebt gelijk...heb haar dame genoemd...ze heeft noig niks verkeerds gedaan...quote:
Nou, liever in zijn dagboek dan hier andersquote:Op maandag 18 juni 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt het maar beter kwijt zijn Puma.![]()
geen fan van amanda dusquote:Op maandag 18 juni 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Amanda ik heb zin om je even uit te schelden.
Amanda je bent dom
je bent veel lelijker dan je denkt
je lijkt op knabbel en babbel met die ronde kutbek van je
je kut is meer uitgewoond dan de blauwe aanlag ni den haag (mega kraakpaand)
je haar is van lagere kwaliteit dan mijn pleeborstel uit 1948
je stem is erger dan die van de Nanny
je kut stinkt naar brian zijn muck...
je draagt te vaak de zelfde kleding
je hebt geen hersens
je uitstraling is die van een ongestelde walvis die geharpoeneerd word op dat moment.
Amanda je bent dus een grote hoer...die echt dom is..je hebt lieve kanten..maar je hoeren kanten komen te vaak terug..en gesprekken voeren kun je al helemaal niet..domme gans
Het is Beequeen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is naar alle waarschijnlijkheid dan ook een Tokkie
Over dat laatste heb ik al eens gezegd. Geef elke miljonair 1 vierkante meter waar ze hun persoonlijke bezittingen kunnen stallen. Alleen de eigenaar van die vierkante meter mag iets toevoegen en verwijderen. Kunnen ze mooi oefenen hoe het voelt om eigenaar te zijn van een lapje grond.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat ze nu doen kan ook gewoon niet.. Er zijn voor mij 2 regels.. Je blijft van elkaar af, je blijft van elkaar persoonlijk bezig af.. Nu wordt er maar geraust in elkaar zijn spullen, dat is ook niet eerlijk vind ik
lieve schat dit is mijn dagboek...zo ook die van jullie...ik kots gewoon van amanda dat mag toch....quote:Op maandag 18 juni 2007 11:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, liever in zijn dagboek dan hier anders
![]()
Geniaal.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Over dat laatste heb ik al eens gezegd. Geef elke miljonair 1 vierkante meter waar ze hun persoonlijke bezittingen kunnen stallen. Alleen de eigenaar van die vierkante meter mag iets toevoegen en verwijderen. Kunnen ze mooi oefenen hoe het voelt om eigenaar te zijn van een lapje grond. Persoonlijke bezittingen zijn vaak gerelateerd aan het thuisfront en daar gaat het spel toch om? Dus daar kun je iemand juist op pakken.
Hier geven we Commentaar Op Streams, afgeven op users doe je maar ergens anders.quote:
Ik begin ook misselijk te worden van jou, jammer dat er een wereld van verschil is tussen hier en msn... gatver.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
lieve schat dit is mijn dagboek...zo ook die van jullie...ik kots gewoon van amanda dat mag toch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |