abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50571663
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Jij valt onder een paar....ook peter6000 kleinzusje.. weet ik veel..maar er zijn er ook een paar tussen die mogen wat mij betreft zo onder een bus gaan liggen.
Lieverd, ik ben gelukkig geen mod, maar is het een idee om dit persoonlijke ding van jou even in de SC uit te vechten ? Of ergens anders ( msn/ PM) Dank je
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_50571670
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:41 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Wat jij wil....wals over iedereen heen hoor geen problemen mee...doen jullie ook bij mij ...
ik ben altijd lief
  FOK!Babe maandag 18 juni 2007 @ 11:43:53 #178
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_50571688
Kijk eens wat leuk:

Het Grote PumaStreamer Topic!

Kunnen we het hier weer gewoon over de streams hebben.

pi_50571691
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik jou ook Maar ik moet zeggen, ik kijk hier zelden 's ochtends... en misschien ligt het aan het gebrek aan (leuke) streams... ik vind het hier wel een beetje raar.
ik ben hier bijna elke ochtend en ik vind dat op dit moment ook
Maar het is wel saai op de streams.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 18 juni 2007 @ 11:44:13 #180
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50571695
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

hahaha..goeie...ik ben photojournalist..dus ik heb al een baan...misschien iets voor Brian.
Ja maar zou die het verschil tussen afgewerkte en uitgewerkte olie kunnen onderscheiden??
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  maandag 18 juni 2007 @ 11:44:40 #181
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50571707
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:41 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Wat jij wil....wals over iedereen heen hoor geen problemen mee...doen jullie ook bij mij ...

Gast.. maak je niet zo druk..
en zo belangrijk vind ik het niet om door jou 'gemogen' te worden hoor
I've got more game than Monopoly.
pi_50571708
Nu we weten wie NIET Puma's hol hoeven te likken: DGK please?
Fuck Henk en Ingrid
  maandag 18 juni 2007 @ 11:44:48 #183
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50571709
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Schat ik heb een hekel aan Eric , van af dag 1 ( scrol mn geschiedenis maar door)
Maar geestelijke mishandeling en iemand zo pesten dat kan ik niet aanzien

Dus nee
Ja, maar daar draait het spel toch om? Dat je je niet meer thuis/gewenst voelt en vertrekt... of dat je weggestemt wordt.
En zo netjes vond ik Eric tegen Jaap ook niet. Dat was toch ook geestelijk terreur? Net als de spelletjes die gespeeld zijn met Amanda en Brian over de zeik proberen te krijgen en helemaal para wordt.
Wat wou je dan? Dat ze elkaar wegstaren?
Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik jou ook Maar ik moet zeggen, ik kijk hier zelden 's ochtends... en misschien ligt het aan het gebrek aan (leuke) streams... ik vind het hier wel een beetje raar.
ach zie het zo..ik spreek nu voor mezelf..ik word wakker..opzich vrolijk...dan zie ik de kooi en gebeurt er weer is niks...jah hetzelfde saaie gedoe...dan lees ik meningen hier...en vorm ik ook een mening...die spui ik uit..ten koste van niks...want dat is namelijk mijn goed recht..fok is niks meer dan een gewone website mag wel regels opstellen maar de wet is de wet...dus...en jah..ik kan wel is scherp uit de hoek komen...wellicht eigen frustratie wellicht gewoon zin in wie zal het zeggen..maar dna nog..iedereen hier zegt wat die wil...dus ik ook....einde discussie...en jah...iedereen incl ik schuilt achter een avatoortje dus niemand is aanspreekbaar eigenlijk..want je hebt geen idee met wie je lult...
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 11:45:59 #185
137949 Disana
pi_50571757
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef 2live het volgende:

[..]

ik ben hier bijna elke ochtend en ik vind dat op dit moment ook
Maar het is wel saai op de streams.
Ja, dat is de pech van de ochtendstreams he: maar 2 stuks.

Ivar plant het best aardig: eerste de voor hem saaie les, Jaap de beginner, en dan de meer interessante les, Huub de gevorderde.
pi_50571768
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja, maar daar draait het spel toch om? Dat je je niet meer thuis/gewenst voelt en vertrekt... of dat je weggestemt wordt.
En zo netjes vond ik Eric tegen Jaap ook niet. Dat was toch ook geestelijk terreur? Net als de spelletjes die gespeeld zijn met Amanda en Brian over de zeik proberen te krijgen en helemaal para wordt.
Gewoon niet met de hele groep tegen 1.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_50571783
quote:

[..]

Nee, het spel gaat erom wie het verst gaat in het verlaten van alle normen en waarden.
Wat dat betreft staat Huub nu terecht op #1.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50571789
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef getl0st het volgende:

[..]

Gast.. maak je niet zo druk..
en zo belangrijk vind ik het niet om door jou 'gemogen' te worden hoor
jah leuk voor je zoals ik al zei....ik doe vriendelijk en is het nog niet goed...en dan word ik aangesproken...op vanalles...de verdorvenheid komt aardig door van het huis naar deze motgherfocking site.
pi_50571803
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef Yollie het volgende:

[..]

Gewoon niet met de hele groep tegen 1.
mee eens...kuddie kneusjes
pi_50571827
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

ach zie het zo..ik spreek nu voor mezelf..ik word wakker..opzich vrolijk...dan zie ik de kooi en gebeurt er weer is niks...jah hetzelfde saaie gedoe...dan lees ik meningen hier...en vorm ik ook een mening...die spui ik uit..ten koste van niks...want dat is namelijk mijn goed recht..fok is niks meer dan een gewone website mag wel regels opstellen maar de wet is de wet...dus...en jah..ik kan wel is scherp uit de hoek komen...wellicht eigen frustratie wellicht gewoon zin in wie zal het zeggen..maar dna nog..iedereen hier zegt wat die wil...dus ik ook....einde discussie...en jah...iedereen incl ik schuilt achter een avatoortje dus niemand is aanspreekbaar eigenlijk..want je hebt geen idee met wie je lult...
Was jij niet die jongen die de kooi in wilde (met je hond)?
  maandag 18 juni 2007 @ 11:48:12 #191
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50571838
Vinden jullie het pianospel ook zo.. mooi
  maandag 18 juni 2007 @ 11:48:25 #192
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50571845
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk eens wat leuk:

Het Grote PumaStreamer Topic!

Kunnen we het hier weer gewoon over de streams hebben.

je bent lekker bezig ik hou wel van zo'n mod
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_50571849
quote:

[..]

Weet ik, maar ik vond de terror naar Jaap ook niet leuk. Ik ben te soft voor die echte nare dingen. Ik geniet van andere kleine dingen die soms nog in DGK spelen ( wel minder dan eerst helaas)

IK ben zelfs zo stom geweest om een kaart te sturen naar Huub. Gelukkig was dat in the heat off the moment. Maar verdere tv brieven , taarten, ballen etc. heb ik lekker thuis liggen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 11:48:49 #194
137949 Disana
pi_50571857
quote:

[..]

Vergeet ook niet hoe enorm actief hij was in het 4 tegen 2 van vorige week, hoe hij Amanda aanmoedigde Lieke de jurk uit te trekken en er toen als de eerste de beste ordi bij mee stond te helpen en te joelen. Dat was echt een walgelijk gebeuren.
pi_50571865
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:47 schreef Yollie het volgende:

[..]

Was jij niet die jongen die de kooi in wilde (met je hond)?
hahaha...hoezo?? en jah...ben tot de laatste 20 gekomen...toen belde ze me nog..maar huub ging er in ipv ik. ook omdat ik met mijn luie reet op aruba zat toen ze me belde...dus kon er niet in....

en als ik de kooi nu zie dank ik god op mijn blote knietjes dat ik er niet in zit..ik ben van een hoger en intelligenter niveau
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 11:49:37 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_50571880
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:48 schreef getl0st het volgende:
Vinden jullie het pianospel ook zo.. mooi
Van Ivar?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 18 juni 2007 @ 11:50:37 #197
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50571917
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Van Ivar?
kvind huub zo nu en dan toch ook aardig kunnen rammen
pi_50571947
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

hahaha...hoezo?? en jah...ben tot de laatste 20 gekomen...toen belde ze me nog..maar huub ging er in ipv ik. ook omdat ik met mijn luie reet op aruba zat toen ze me belde...dus kon er niet in....

en als ik de kooi nu zie dank ik god op mijn blote knietjes dat ik er niet in zit..ik ben van een hoger en intelligenter niveau
Nou dan kan je avatar ook wel weg, dan heb je toch een gezicht
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 11:51:46 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_50571965
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef getl0st het volgende:

[..]

kvind huub zo nu en dan toch ook aardig kunnen rammen
Huub is de enige muzikale in dat hok. Ook genoten van zijn vader, samen met Huub, dat was echt top.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 18 juni 2007 @ 11:51:56 #200
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_50571971
Het is tegenwoordig altijd bal ...
Minds are like parachutes. They only function when open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')