Okequote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... moet ik dan niet eerst heel romantisch voor jou op de knieën enzo?
Wat dacht je van over 4 weken, na mijn tentamenperiode?
Tofquote:
* Frutsel uitnodiging erbij paktquote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waaris die bruiloft precies dan?
weer verder weg van mij dusquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof![]()
![]()
Wat vind je trouwens van je positie, zo onder mij?
lekker hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof![]()
![]()
Wat vind je trouwens van je positie, zo onder mij?
Aha, in de buurt van Alphen a/d Rijn dus! Leuk zaaltje vast wel! Jij hebt wel verre vrienden wonen kerelquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel uitnodiging erbij pakt
bij Oosterman in Aarlanderveen
nogal hequote:Op zondag 17 juni 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, in de buurt van Alphen a/d Rijn dus! Leuk zaaltje vast wel! Jij hebt wel verre vrienden wonen kerel
Klote is dat dan!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nogal he
Mjah, wel een kutdag, op een donderdag...nie echt zin om vrij te nemen
Top, ik vind t zo ook wel lekker jaquote:
Mijn ouders liggen al in bedquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori moet afsluiten, ouders willen op bed
trusten allemaal![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori moet afsluiten, ouders willen op bed![]()
trusten allemaal![]()
![]()
tofquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
De wiki is geheel en al bijgewerkt tot en met deel 275, waar we nu inzitten!
Hij heeft alweer iemand gevonden hoor!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ouders liggen al in bed
Welterusen alvast en tot morgen liefie![]()
![]()
![]()
que?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij heeft alweer iemand gevonden hoor!
SNEAKERZ mixed by Fedde Le Grand and Gregor Saltoquote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel zet Regina Spektor nog maar eens op...
dat doe ik ook nietquote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker!
van een studente verwacht je niet dat ze met haar ouders tegelijk naar bed gaat![]()
Absoluutquote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Iemand die je kunt aanspreken met liefje/schatje e.d.
OMFGquote:Op zondag 17 juni 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe ik ook nietmaar mn ouders willen niet dat de pc aan is als zij naar bed gaan en nemen het tobo mee naar boven ivm broer die anders nachten lang achter de pc blijft e wel weer om half7 op moet dus vandaar
Hehe, dat is wel supermooi. Het toetstenbord meenemen om je broertje niet te laten vergaan achter de pc!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe ik ook nietmaar mn ouders willen niet dat de pc aan is als zij naar bed gaan en nemen het tobo mee naar boven ivm broer die anders nachten lang achter de pc blijft e wel weer om half7 op moet dus vandaar
mja t klinkt suf maar als je mn broer kent begrijp je t welquote:
Whehe...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja t klinkt suf maar als je mn broer kent begrijp je t welen er staat hier in huis maar 1 pc nog ja
mja 2uur oke, maar broerlieftrekt zo de hele nacht door terwijl die al veel te laat thuiskomt, en dan gaat ie niet naar zn werk, en verkut ie alles en zitten mn ouders ermeequote:Op zondag 17 juni 2007 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Achja... hier wil het soms ook wel eens 2 uur worden 's nachtsBij deadlines ofzo
Ja ok, dat schiet niet op inddquote:Op zondag 17 juni 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja 2uur oke, maar broerlieftrekt zo de hele nacht door terwijl die al veel te laat thuiskomt, en dan gaat ie niet naar zn werk, en verkut ie alles en zitten mn ouders ermeeen ik zit thuis ook weleens tot laaaaat achter de pc maar alleen wanneer het kan, dus als ik vrij ben enzo
Whaha, 2 uur lach ik om!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Achja... hier wil het soms ook wel eens 2 uur worden 's nachtsBij deadlines ofzo
dus vandaar, mn broer heeft ook al teveel verkloot ::{ dus dan is dit wel een begrijpelijke actiequote:
Okeej....quote:Op zondag 17 juni 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus vandaar, mn broer heeft ook al teveel verkloot ::{ dus dan is dit wel een begrijpelijke actie
Nouja nu ga ik maar echt![]()
tot morgen
Geen minimeet dus? Ik spreek je nog wel voor woensdag!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus vandaar, mn broer heeft ook al teveel verkloot ::{ dus dan is dit wel een begrijpelijke actie
Nouja nu ga ik maar echt![]()
tot morgen
toooo flyyyyyquote:
Laatst hoorde ik 'm op de radio toen ik onder de douche stond, en ik moest gewoon aan jou denkenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
Nachtwacht komt bijna hierheenik voel het [afbeelding]
Das Dune, maar dies ook vetquote:
dus jij denkt onder de douche aan mij? best engquote:Op zondag 17 juni 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik 'm op de radio toen ik onder de douche stond, en ik moest gewoon aan jou denken
Niets over mij, misschien over Frits?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
Huuuu... frits en fruts? Wat hoor ik nou over jullie?
Ja jonge! Meer dat jij dat steeds zegt!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das Dune, maar dies ook vet
[..]
dus jij denkt onder de douche aan mij? best eng![]()
![]()
Only love here man!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
Huuuu... frits en fruts? Wat hoor ik nou over jullie?
wattafak? Frits en fruts in love?quote:
quote:
Eer-ikquote:
quote:
Whehe....quote:Op maandag 18 juni 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, nee ik moest denken aan het feit dat Fruts dat hier steeds zegt!
Julie zijn net pubers!![]()
![]()
ik nie alleenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja jonge! Meer dat jij dat steeds zegt!
houniet, zou je voor mijn plezier die omgedraaide E, 1 pixel omhoog, en 2 of 3 naar links willen verplaatsen? Ik stoor me er al tijden aan dat die niet in het midden staatquote:
Daar kan ik mee instemmen, allebei in love, maar niet met elkaarquote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tuulk, maar niet met elkaar(denk ik)
we zijn immers al bezet
Wie niet, iedereen gaat naar een bruiloft binnenkort. Fruts heeft er zelfs een in Aarlanderveenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
zeg, hoezo is het 'wedding coffee' trouwens?
wie gaat er trouwen?
Waar jij je al niet aan kunt storen zegquote:Op maandag 18 juni 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
houniet, zou je voor mijn plezier die omgedraaide E, 1 pixel omhoog, en 2 of 3 naar links willen verplaatsen? Ik stoor me er al tijden aan dat die niet in het midden staat
En waar is die chick nou?
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
houniet, zou je voor mijn plezier die omgedraaide E, 1 pixel omhoog, en 2 of 3 naar links willen verplaatsen? Ik stoor me er al tijden aan dat die niet in het midden staat
En waar is die chick nou?
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
kip, vlinder? wordt me allemaal te veel, even wat drinken halen
![]()
OA moet naar allemaal bruiloftenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
zeg, hoezo is het 'wedding coffee' trouwens?
wie gaat er trouwen?
WFzquote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik: ben je naar de vlinder geweest? Zo ja, was die kip er ook? En hoe was het afgelopen met vrijdag, dat zij er wel was en wilde dat jij kwam en dat smsje enzo?
Licht me ff in!
Hahahahahaha!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef Frutsel het volgende:
jezus man, waarom denkt elke randdebiel van de pokersite die niet uit de Benelux of Duitsland komt, dat we duitsers zijn als we nederlands chatten tegen elkaar?![]()
Das net zoiets als je een Amerikaan probeert uit te leggen waar Nederland ligt...quote:
kip...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik: ben je naar de vlinder geweest? Zo ja, was die kip er ook? En hoe was het afgelopen met vrijdag, dat zij er wel was en wilde dat jij kwam en dat smsje enzo?
Licht me ff in!
echtquote:Op maandag 18 juni 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wie niet, iedereen gaat naar een bruiloft binnenkort. Fruts heeft er zelfs een in Aarlanderveen
Hier nog een.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, morgen weer werken om 8.00 uur
teveel om op te noemen, maar grafische dingen die niet kloppen kan ik me écht aan storen....quote:Op maandag 18 juni 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar jij je al niet aan kunt storen zeg
Whehe, het gaat dus toch nog wat worden met diequote:Op maandag 18 juni 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kip...
Niet zo denigrerend he
En nee, ik ben niet naar de vlinder geweest, maar naar de club.
Vrijdag ben ik niet meer gegaan, eigenwijze donder als ik ben
zij is d'r telefoon kwijt, heeft mijn nummer niet, en heeft met iemand anders' telefoon een smsje gestuurd dat ik moest komen. Maar ik geloofde niet dat zij het was, dus ik ben niet gegaan...
Maar goed, morgen na werk rij ik even langs d'r werk, kom er toch ongeveer langs, en dan ga ik even een bakkie doen bij d'r.
Dan meteen maar even een date prikken
[..]
echt![]()
[..]
Hier nog een.
[..]
teveel om op te noemen, maar grafische dingen die niet kloppen kan ik me écht aan storen....
Sorry voro het 'kip' gedeelte!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kip...
Niet zo denigrerend he
En nee, ik ben niet naar de vlinder geweest, maar naar de club.
Vrijdag ben ik niet meer gegaan, eigenwijze donder als ik ben
zij is d'r telefoon kwijt, heeft mijn nummer niet, en heeft met iemand anders' telefoon een smsje gestuurd dat ik moest komen. Maar ik geloofde niet dat zij het was, dus ik ben niet gegaan...
Maar goed, morgen na werk rij ik even langs d'r werk, kom er toch ongeveer langs, en dan ga ik even een bakkie doen bij d'r.
Dan meteen maar even een date prikken
[..]
echt![]()
[..]
Hier nog een.
[..]
teveel om op te noemen, maar grafische dingen die niet kloppen kan ik me écht aan storen....
duurt nog wel ff zo te zienquote:Op zondag 17 juni 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
Hehehequote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zullen wij ff een bakkie gaan doen met fruts als 'ie in de buurt is dan?
Dat is wel m'n streven jaquote:Op maandag 18 juni 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, het gaat dus toch nog wat worden met die![]()
?
Anyway, succes en we wachten op een update (met foto's)
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das net zoiets als je een Amerikaan probeert uit te leggen waar Nederland ligt...
ik "between England and Germany"...
Ami:" Euh.. no, there is only water?"
hoevaak ik die al nie gehoord heb
tofquote:
truste frutsquote:Op maandag 18 juni 2007 00:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ben nie alleen he
Maar ik ga nu naar me bed
tot morgen ca 8.15 uur![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ben nie alleen he
Maar ik ga nu naar me bed
tot morgen ca 8.15 uur![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
truste fruts
droom niet teveel van frits JJ
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
truste fruts
droom niet teveel van frits JJ
Ja idd hij is de stokert!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jezus..jullie blijven bezig
naja, vooral jij dan
Zal het proberen![]()
oequote:
Klopt alleen 3 kwartier later dan verwacht hé.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Klopt alleen 3 kwartier later dan verwacht hé.
Maar de ''NachtWacht'' ik is er weer.![]()
Wie wil er zo nog koffie?
Ach ja... hij heeft zijn pijlen inmiddels op MM gericht..quote:
ha nachtwachtquote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar de ''NachtWacht'' ik is er weer.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar de ''NachtWacht'' is er weer.![]()
Sssssstt.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
oe
dat deed je bij mij van de week onder de douche ook
* Frutsel denkt terug aan de dag dat Fritsje zijn zeepje liet vallen![]()
![]()
![]()
ja dat zou het zijn jaquote:Op maandag 18 juni 2007 00:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is er zo lachwekkend eigenlijk?
Of ben je gewoon blij om mij weer te zien?
![]()
Ik zou het niet durven om MM te kwetsen... daar isze veul te lief voorquote:Op maandag 18 juni 2007 00:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja... hij heeft zijn pijlen inmiddels op MM gericht..![]()
Tot er weer een nieuw 'ding' langskomt in de Koffiechat![]()
Al gun ik het MPG van harte... MM is echt leuk en lief... als je d'r maar niet kwetst![]()
dan ga ik je slaan![]()
Tukse vriend!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ha nachtwacht
Het spijt me zeer, maar ik pas voor de koffie en sluit de luiken
Vriend, ik ga je ook niet te lang meer vergezellen, morgen weer om 5.30 opquote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar de ''NachtWacht'' is er weer.![]()
Aaaahh, puppylovequote:Op maandag 18 juni 2007 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven om MM te kwetsen... daar isze veul te lief voor![]()
quote:
klinkt leukquote:
weltrusten jongenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
Heren, ik ga ook de luiken sluiten
Welterusten en tot morgen
Slaap lekker vriend, ik vind je nog wel aardig hoor!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
Heren, ik ga ook de luiken sluiten
Welterusten en tot morgen
k danquote:Op maandag 18 juni 2007 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven om MM te kwetsen... daar isze veul te lief voor![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
is toch mooi man! Niet grappig
quote:
Lekker rustig zonder die Scar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Ja dat heb je over voor je collega's hé, ik dacht ik help je effe.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker rustig zonder die Scar!
Dat was de laatste keer dat ik je sprak, toen je zo goede raad gaf aan mij
Oh joh, jij kent hem langer dusquote:Op maandag 18 juni 2007 00:36 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat heb je over voor je collega's hé, ik dacht ik help je effe.
En ik weet hoe vervelend Scar kan zijn, dat is ook de reden waarom ik nooit wat tegen hem zeg!
Maar het klopt dat het lekker rustig is zonder hem, zoals het hoort.![]()
quote:
Alleen nieuw in het koffie topicquote:Op maandag 18 juni 2007 00:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hallo
Nieuw hier?
* even profiel checkt
okequote:
aanhang van mijn kantquote:
jaquote:
Ja en of ik hem ken, ik heb onlangs nog een zware discussie met hem gehad, ruzie te noemen eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh joh, jij kent hem langer dus
Zover was ik ook! Maar nieuwe zijn altijd leuk!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
aanhang van mijn kantmaar hij is niet nieuw op Fok!
Oh, waar dan? Link?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja en of ik hem ken, ik heb onlangs nog een zware discussie met hem gehad, ruzie te noemen eigenlijk.![]()
En dat liep uit van kwaad tot erger, toen kende ik hem nog maar net, maar ik win.![]()
scheeld dat ik pas 5 jaar op fok zitquote:Op maandag 18 juni 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nee, bietelboer is nieuw!
Newbie alert! [afbeelding]
het is ook een koffie fanaatquote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zover was ik ook! Maar nieuwe zijn altijd leuk!
Goed dat de 10 keer weesgekoffiëd eruit is
Nou het is zeker weten terug te vinden, maar dan ben ik nog wel even bezig.quote:
Zelfs koffie in de civicquote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is ook een koffie fanaatmet of zonder Senseo ofniet
quote:
Meer dat je hier nieuw bentquote:Op maandag 18 juni 2007 00:43 schreef bietelboer het volgende:
[..]
scheeld dat ik pas 5 jaar op fok zit![]()
Een civicquote:
Was niet hier toch? Of wel?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou het is zeker weten terug te vinden, maar dan ben ik nog wel even bezig.![]()
Het is wel zo,n 2 a 3 maanden geleden, zolang ken ik Scar nu helaas al.![]()
Valt ook niet te praten met die jongequote:Op maandag 18 juni 2007 00:45 schreef Sander170 het volgende:
Scar en ik hebben het trouwens nooit uitgepraat hé.
Oh okey, dus wel hier neem ik aan?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:46 schreef Sander170 het volgende:
Tijdens die nachtelijke ruzie's van ons 2, lagen de meesten mensen al op bed hierzo!
Het was vaak rond een uur of 2 a 3.
Ik zoek geen ruzie hoor, dus niet al te serieus nemenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Meer dat je hier nieuw bent
[..]
Een civic
Dat is lekker wakker wordenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik nu op mijn kamer hangen in groot formaat [afbeelding]
Ja klopt, het was zeker weten hier, en ja het is terug te vinden.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh okey, dus wel hier neem ik aan?
Ga ik me ff over buigen als ik tijd heb.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja klopt, het was zeker weten hier, en ja het is terug te vinden.![]()
Alleen weet ik echt niet meer welk deeltje het was.![]()
Mooi ik ook nietquote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie hoor, dus niet al te serieus nemen
ik heb er nog een, alleen die kan ik niet vinden. zijn twee zoenende dames met een beide een koptelefoon opquote:
weltrusten manquote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ga ik me ff over buigen als ik tijd heb.
Voor nu is het ff mooi geweest. Ik duik de mand in!
Ja ik zou zeggen als je tijd heb, verdiep jezelf er een beetje in.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Trusten vriend / collega.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 01:02 schreef Sander170 het volgende:
Nou dag ga ik over een paar minuten maar even koffie halen.![]()
![]()
![]()
nee ik moet zo slapen, ben kapot, en nog last van mijn schoudersquote:
Slaap lekker en tot morgen, ik ben er morgennacht weer rond 0:30 oke, tot dan.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:28 schreef Houniet het volgende:
dan ga ik lekker slapentrusten Nachtwacht en tot morgen
Slaap lekker vriend!quote:Op maandag 18 juni 2007 05:45 schreef Sander170 het volgende:
En nu niet meer, tot morgennacht lieve mensen.![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2007 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Van je collega's moet je het hebben.. ik ga even douchen en dan weer aan de leer (dadelijk tentamen).
quote:Op maandag 18 juni 2007 08:32 schreef Pheno het volgende:
Wie gaat er trouwen?
Mogguh Phenoquote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
OA moet naar allemaal bruiloften
Fruts moet naar een bruiloft
M_M en ik gaan trouwen![]()
Kuukie!quote:
OA Lennyquote:Op maandag 18 juni 2007 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoi 0A,
Mogge Fruts!quote:Op maandag 18 juni 2007 08:20 schreef Frutsel het volgende:
ik HAAT het als je om 8.02 uur een sms krijgt van je collega met de tekst :" Ik heb rot geslapen, dus ik kom een uurtje later "
Krijg toch het heen en weer takketeef
En dat op maandagmorgen, notabene de fucking drukste ochtend qua telefoon van de hele week...
Ik slaap bijna dagelijks slecht... gvd zeg...
Hey..quote:Op maandag 18 juni 2007 09:02 schreef BrandX het volgende:goedemorgen en
tot ziens, bespreking vanochtend, misschien dat ik vanmiddag kan komen buurten
Hoiquote:
Goeiemorgenquote:Op maandag 18 juni 2007 08:32 schreef Pheno het volgende:
Wie gaat er trouwen?
quote:Op maandag 18 juni 2007 08:58 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 17 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
013. 127 MPG![]()
016. 119 BrandX
021. 108 Memento-Mori
023. 106 Houniet
028. 099 Papierversnipperaar
041. 082 Leia
051. 071 eer-ik
099. 047 Frutsel
102. 046 OA
112. 044 vrolijke-frits
224. 027 crossover
Wat is er loos Cross?quote:
Te vroeg.quote:
OAquote:Op maandag 18 juni 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge Fruts!![]()
Hier hebben we een zieke collega en daardoor moet ik weer allerlei klote klusjes doen...
Dus bij deze klaag ik ook over een collega: pokkelul...![]()
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2007 08:32 schreef Pheno het volgende:
Wie gaat er trouwen?
Niemand...quote:Op maandag 18 juni 2007 09:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Wat Pheno zegt
MPG!quote:Op maandag 18 juni 2007 09:22 schreef MPG het volgende:
Gooooeeeeedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HFquote:
Mogge!quote:Op maandag 18 juni 2007 09:22 schreef MPG het volgende:
Nee, maar ik heb momenteel nog koffiequote:Op maandag 18 juni 2007 09:22 schreef crossover het volgende:
Ben ik de enige hier met een ochtendhumeur ofzo?![]()
[..]
MPG! [afbeelding]
suczesquote:
OAquote:
Nee... ik zag het net pas in MyAT..quote:
Prima heurquote:Op maandag 18 juni 2007 09:27 schreef OA het volgende:
[..]
Nee... ik zag het net pas in MyAT..
Aangezien ik nu aan het werk ben, kijk ik vanavond thuis weer!![]()
heer Kelderquote:
Ik heb net gehaald. Maar het werkt nog niet, het is nog veel makkelijker om zo:quote:
De mijne ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cross was mij al voor!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb net gehaald. Maar het werkt nog niet, het is nog veel makkelijker om zo:te kijken dan zo:
Whehe... komt wel, als je aan je bakkie bezig bent... laaaaaaaaaangzaamaanquote:Op maandag 18 juni 2007 09:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb net gehaald. Maar het werkt nog niet, het is nog veel makkelijker om zo:te kijken dan zo:
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
De mijne ook!![]()
ff nieuwe maken!
kwartet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cross was mij al voor!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... komt wel, als je aan je bakkie bezig bent... laaaaaaaaaangzaamaan
KUT! vanaf vrijdag is op onze faculteit de kantine voorgoed geslotenKantinejuffrouw met lekkere DE koffie wordt ingeruild voor een automatenpark
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig, laten we allemaal even nors gaan kijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook nog niet helemaal wakker.
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:45 schreef MPG het volgende:
ideeeee![]()
![]()
![]()
kwartetGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
inderdaadquote:
ok doe mee:quote:[..]
Gelukkig, laten we allemaal even nors gaan kijken![]()
Allemaal met dank aan OAquote:
[..]
Whehe... komt wel, als je aan je bakkie bezig bent... laaaaaaaaaangzaamaan
KUT! vanaf vrijdag is op onze faculteit de kantine voorgoed geslotenKantinejuffrouw met lekkere DE koffie wordt ingeruild voor een automatenpark
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Cross was mij al voor!![]()
[/spoiler]
kwartet?
Zinloze post....quote:Op maandag 18 juni 2007 09:45 schreef MPG het volgende:
hmmmm
ideeeee![]()
![]()
![]()
kwartetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:46 schreef crossover het volgende:
Gelukkig, laten we allemaal even nors gaan kijken![]()
Alarm fase 1!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 09:50 schreef crossover het volgende:
Heel toevallig is m'n koffie nu ook op.
Goed bezig Crossquote:Op maandag 18 juni 2007 09:50 schreef crossover het volgende:
Er verscheen zojuist een flauwe glimlach op m'n gezicht
Ik verklaar me bij deze ochtendhumeur genezen.
ik zie een verbandquote:Op maandag 18 juni 2007 09:50 schreef crossover het volgende:
Heel toevallig is m'n koffie nu ook op.
Nog maar een befaamde OAiaanse multiquote als goedmakertje doen dan?quote:
ideeeee![]()
![]()
![]()
kwartetGoed zo , MPGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Huh? Een verborgen deur gevonden in je huis?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Ben ik weer. Een huis en nieuwe keuken rijker.
Nee gequeie. Net huurovereenkomst wezen tekenenquote:Op maandag 18 juni 2007 09:59 schreef crossover het volgende:
Huh? Een verborgen deur gevonden in je huis?
MPGGGquote:Op maandag 18 juni 2007 09:22 schreef MPG het volgende:
Oeh wat ga je luisteren?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor muziek en thee.
feliciteertquote:Op maandag 18 juni 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee gequeie. Net huurovereenkomst wezen tekenen.
Kuukiequote:Op maandag 18 juni 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Ben ik weer. Een huis en nieuwe keuken rijker.
goed wel... ben nu een bietje wakker aant wordenquote:Op maandag 18 juni 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd...!!!!!....hoe is het met jou.....??????![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe je daar dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee ben er nog.....en ik wil naar huis maar ben ziek....
![]()
![]()
Arme meidquote:Op maandag 18 juni 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee ben er nog.....en ik wil naar huis maar ben ziek....
![]()
![]()
Zeker!quote:
Pennywise.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:07 schreef crossover het volgende:
Oeh wat ga je luisteren?
ik was er voor de begrafenis van mijn peettante...quote:
Er komt binnenkort een JDude & Kuukske gaan samenwonen klustopic in Klussen en Wonen.quote:
Tofquote:
Oh...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik was er voor de begrafenis van mijn peettante......wilde vandaag weer terug mar ben vannacht ziek geworden...
![]()
is wel de bedoeling ja...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Arme meidGewoon snel terugkomen dan!
Leuk!!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een JDude & Kuukske gaan samenwonen klustopic in Klussen en Wonen.
Doe je mij dan een linkje geven, ik kom niet zo vaak in K&Wquote:Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een JDude & Kuukske gaan samenwonen klustopic in Klussen en Wonen.
Ja tochquote:
Jep. Doen we.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:13 schreef MPG het volgende:
Doe je mij dan een linkje geven, ik kom niet zo vaak in K&W
Goede keus! Ik ben nu toe aan iets gecompliceerdersquote:
*Me 2quote:Op maandag 18 juni 2007 10:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je mij dan een linkje geven, ik kom niet zo vaak in K&W
Inmiddels al bij Big D & The Kids Table.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:14 schreef crossover het volgende:
Goede keus! Ik ben nu toe aan iets gecompliceerders
Ik plemp hier tegen die tijd wel een linkje neerquote:
Tofquote:
Aah zo. Hoe was de begrafenis? Mooie dienst? Beterschap lieverdquote:Op maandag 18 juni 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik was er voor de begrafenis van mijn peettante......wilde vandaag weer terug mar ben vannacht ziek geworden...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |