Okequote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... moet ik dan niet eerst heel romantisch voor jou op de knieën enzo?
Wat dacht je van over 4 weken, na mijn tentamenperiode?
Tofquote:
* Frutsel uitnodiging erbij paktquote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waaris die bruiloft precies dan?
weer verder weg van mij dusquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof![]()
![]()
Wat vind je trouwens van je positie, zo onder mij?
lekker hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof![]()
![]()
Wat vind je trouwens van je positie, zo onder mij?
Aha, in de buurt van Alphen a/d Rijn dus! Leuk zaaltje vast wel! Jij hebt wel verre vrienden wonen kerelquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel uitnodiging erbij pakt
bij Oosterman in Aarlanderveen
nogal hequote:Op zondag 17 juni 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, in de buurt van Alphen a/d Rijn dus! Leuk zaaltje vast wel! Jij hebt wel verre vrienden wonen kerel
Klote is dat dan!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nogal he
Mjah, wel een kutdag, op een donderdag...nie echt zin om vrij te nemen
Top, ik vind t zo ook wel lekker jaquote:
Mijn ouders liggen al in bedquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori moet afsluiten, ouders willen op bed
trusten allemaal![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori moet afsluiten, ouders willen op bed![]()
trusten allemaal![]()
![]()
tofquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
De wiki is geheel en al bijgewerkt tot en met deel 275, waar we nu inzitten!
Hij heeft alweer iemand gevonden hoor!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ouders liggen al in bed
Welterusen alvast en tot morgen liefie![]()
![]()
![]()
que?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij heeft alweer iemand gevonden hoor!
SNEAKERZ mixed by Fedde Le Grand and Gregor Saltoquote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel zet Regina Spektor nog maar eens op...
dat doe ik ook nietquote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker!
van een studente verwacht je niet dat ze met haar ouders tegelijk naar bed gaat![]()
Absoluutquote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Iemand die je kunt aanspreken met liefje/schatje e.d.
OMFGquote:Op zondag 17 juni 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe ik ook nietmaar mn ouders willen niet dat de pc aan is als zij naar bed gaan en nemen het tobo mee naar boven ivm broer die anders nachten lang achter de pc blijft e wel weer om half7 op moet dus vandaar
Hehe, dat is wel supermooi. Het toetstenbord meenemen om je broertje niet te laten vergaan achter de pc!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe ik ook nietmaar mn ouders willen niet dat de pc aan is als zij naar bed gaan en nemen het tobo mee naar boven ivm broer die anders nachten lang achter de pc blijft e wel weer om half7 op moet dus vandaar
mja t klinkt suf maar als je mn broer kent begrijp je t welquote:
Whehe...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja t klinkt suf maar als je mn broer kent begrijp je t welen er staat hier in huis maar 1 pc nog ja
mja 2uur oke, maar broerlieftrekt zo de hele nacht door terwijl die al veel te laat thuiskomt, en dan gaat ie niet naar zn werk, en verkut ie alles en zitten mn ouders ermeequote:Op zondag 17 juni 2007 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Achja... hier wil het soms ook wel eens 2 uur worden 's nachtsBij deadlines ofzo
Ja ok, dat schiet niet op inddquote:Op zondag 17 juni 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja 2uur oke, maar broerlieftrekt zo de hele nacht door terwijl die al veel te laat thuiskomt, en dan gaat ie niet naar zn werk, en verkut ie alles en zitten mn ouders ermeeen ik zit thuis ook weleens tot laaaaat achter de pc maar alleen wanneer het kan, dus als ik vrij ben enzo
Whaha, 2 uur lach ik om!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Achja... hier wil het soms ook wel eens 2 uur worden 's nachtsBij deadlines ofzo
dus vandaar, mn broer heeft ook al teveel verkloot ::{ dus dan is dit wel een begrijpelijke actiequote:
Okeej....quote:Op zondag 17 juni 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus vandaar, mn broer heeft ook al teveel verkloot ::{ dus dan is dit wel een begrijpelijke actie
Nouja nu ga ik maar echt![]()
tot morgen
Geen minimeet dus? Ik spreek je nog wel voor woensdag!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus vandaar, mn broer heeft ook al teveel verkloot ::{ dus dan is dit wel een begrijpelijke actie
Nouja nu ga ik maar echt![]()
tot morgen
toooo flyyyyyquote:
Laatst hoorde ik 'm op de radio toen ik onder de douche stond, en ik moest gewoon aan jou denkenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
Nachtwacht komt bijna hierheenik voel het [afbeelding]
Das Dune, maar dies ook vetquote:
dus jij denkt onder de douche aan mij? best engquote:Op zondag 17 juni 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik 'm op de radio toen ik onder de douche stond, en ik moest gewoon aan jou denken
Niets over mij, misschien over Frits?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
Huuuu... frits en fruts? Wat hoor ik nou over jullie?
Ja jonge! Meer dat jij dat steeds zegt!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das Dune, maar dies ook vet
[..]
dus jij denkt onder de douche aan mij? best eng![]()
![]()
Only love here man!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
Huuuu... frits en fruts? Wat hoor ik nou over jullie?
wattafak? Frits en fruts in love?quote:
quote:
Eer-ikquote:
quote:
Whehe....quote:Op maandag 18 juni 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, nee ik moest denken aan het feit dat Fruts dat hier steeds zegt!
Julie zijn net pubers!![]()
![]()
ik nie alleenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja jonge! Meer dat jij dat steeds zegt!
houniet, zou je voor mijn plezier die omgedraaide E, 1 pixel omhoog, en 2 of 3 naar links willen verplaatsen? Ik stoor me er al tijden aan dat die niet in het midden staatquote:
Daar kan ik mee instemmen, allebei in love, maar niet met elkaarquote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tuulk, maar niet met elkaar(denk ik)
we zijn immers al bezet
Wie niet, iedereen gaat naar een bruiloft binnenkort. Fruts heeft er zelfs een in Aarlanderveenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
zeg, hoezo is het 'wedding coffee' trouwens?
wie gaat er trouwen?
Waar jij je al niet aan kunt storen zegquote:Op maandag 18 juni 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
houniet, zou je voor mijn plezier die omgedraaide E, 1 pixel omhoog, en 2 of 3 naar links willen verplaatsen? Ik stoor me er al tijden aan dat die niet in het midden staat
En waar is die chick nou?
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
houniet, zou je voor mijn plezier die omgedraaide E, 1 pixel omhoog, en 2 of 3 naar links willen verplaatsen? Ik stoor me er al tijden aan dat die niet in het midden staat
En waar is die chick nou?
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
kip, vlinder? wordt me allemaal te veel, even wat drinken halen
![]()
OA moet naar allemaal bruiloftenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
zeg, hoezo is het 'wedding coffee' trouwens?
wie gaat er trouwen?
WFzquote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik: ben je naar de vlinder geweest? Zo ja, was die kip er ook? En hoe was het afgelopen met vrijdag, dat zij er wel was en wilde dat jij kwam en dat smsje enzo?
Licht me ff in!
Hahahahahaha!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef Frutsel het volgende:
jezus man, waarom denkt elke randdebiel van de pokersite die niet uit de Benelux of Duitsland komt, dat we duitsers zijn als we nederlands chatten tegen elkaar?![]()
Das net zoiets als je een Amerikaan probeert uit te leggen waar Nederland ligt...quote:
kip...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik: ben je naar de vlinder geweest? Zo ja, was die kip er ook? En hoe was het afgelopen met vrijdag, dat zij er wel was en wilde dat jij kwam en dat smsje enzo?
Licht me ff in!
echtquote:Op maandag 18 juni 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wie niet, iedereen gaat naar een bruiloft binnenkort. Fruts heeft er zelfs een in Aarlanderveen
Hier nog een.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, morgen weer werken om 8.00 uur
teveel om op te noemen, maar grafische dingen die niet kloppen kan ik me écht aan storen....quote:Op maandag 18 juni 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar jij je al niet aan kunt storen zeg
Whehe, het gaat dus toch nog wat worden met diequote:Op maandag 18 juni 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kip...
Niet zo denigrerend he
En nee, ik ben niet naar de vlinder geweest, maar naar de club.
Vrijdag ben ik niet meer gegaan, eigenwijze donder als ik ben
zij is d'r telefoon kwijt, heeft mijn nummer niet, en heeft met iemand anders' telefoon een smsje gestuurd dat ik moest komen. Maar ik geloofde niet dat zij het was, dus ik ben niet gegaan...
Maar goed, morgen na werk rij ik even langs d'r werk, kom er toch ongeveer langs, en dan ga ik even een bakkie doen bij d'r.
Dan meteen maar even een date prikken
[..]
echt![]()
[..]
Hier nog een.
[..]
teveel om op te noemen, maar grafische dingen die niet kloppen kan ik me écht aan storen....
Sorry voro het 'kip' gedeelte!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kip...
Niet zo denigrerend he
En nee, ik ben niet naar de vlinder geweest, maar naar de club.
Vrijdag ben ik niet meer gegaan, eigenwijze donder als ik ben
zij is d'r telefoon kwijt, heeft mijn nummer niet, en heeft met iemand anders' telefoon een smsje gestuurd dat ik moest komen. Maar ik geloofde niet dat zij het was, dus ik ben niet gegaan...
Maar goed, morgen na werk rij ik even langs d'r werk, kom er toch ongeveer langs, en dan ga ik even een bakkie doen bij d'r.
Dan meteen maar even een date prikken
[..]
echt![]()
[..]
Hier nog een.
[..]
teveel om op te noemen, maar grafische dingen die niet kloppen kan ik me écht aan storen....
duurt nog wel ff zo te zienquote:Op zondag 17 juni 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
Nachtwacht komt bijna hierheenik voel het [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |