Okequote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... moet ik dan niet eerst heel romantisch voor jou op de knieën enzo?
Wat dacht je van over 4 weken, na mijn tentamenperiode?
Tofquote:
* Frutsel uitnodiging erbij paktquote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waaris die bruiloft precies dan?
weer verder weg van mij dusquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof![]()
![]()
Wat vind je trouwens van je positie, zo onder mij?
lekker hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof![]()
![]()
Wat vind je trouwens van je positie, zo onder mij?
Aha, in de buurt van Alphen a/d Rijn dus! Leuk zaaltje vast wel! Jij hebt wel verre vrienden wonen kerelquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel uitnodiging erbij pakt
bij Oosterman in Aarlanderveen
nogal hequote:Op zondag 17 juni 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, in de buurt van Alphen a/d Rijn dus! Leuk zaaltje vast wel! Jij hebt wel verre vrienden wonen kerel
Klote is dat dan!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nogal he
Mjah, wel een kutdag, op een donderdag...nie echt zin om vrij te nemen
Top, ik vind t zo ook wel lekker jaquote:
Mijn ouders liggen al in bedquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori moet afsluiten, ouders willen op bed
trusten allemaal![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori moet afsluiten, ouders willen op bed![]()
trusten allemaal![]()
![]()
tofquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
De wiki is geheel en al bijgewerkt tot en met deel 275, waar we nu inzitten!
Hij heeft alweer iemand gevonden hoor!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ouders liggen al in bed
Welterusen alvast en tot morgen liefie![]()
![]()
![]()
que?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij heeft alweer iemand gevonden hoor!
SNEAKERZ mixed by Fedde Le Grand and Gregor Saltoquote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel zet Regina Spektor nog maar eens op...
dat doe ik ook nietquote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker!
van een studente verwacht je niet dat ze met haar ouders tegelijk naar bed gaat![]()
Absoluutquote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Iemand die je kunt aanspreken met liefje/schatje e.d.
OMFGquote:Op zondag 17 juni 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe ik ook nietmaar mn ouders willen niet dat de pc aan is als zij naar bed gaan en nemen het tobo mee naar boven ivm broer die anders nachten lang achter de pc blijft e wel weer om half7 op moet dus vandaar
Hehe, dat is wel supermooi. Het toetstenbord meenemen om je broertje niet te laten vergaan achter de pc!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe ik ook nietmaar mn ouders willen niet dat de pc aan is als zij naar bed gaan en nemen het tobo mee naar boven ivm broer die anders nachten lang achter de pc blijft e wel weer om half7 op moet dus vandaar
mja t klinkt suf maar als je mn broer kent begrijp je t welquote:
Whehe...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja t klinkt suf maar als je mn broer kent begrijp je t welen er staat hier in huis maar 1 pc nog ja
mja 2uur oke, maar broerlieftrekt zo de hele nacht door terwijl die al veel te laat thuiskomt, en dan gaat ie niet naar zn werk, en verkut ie alles en zitten mn ouders ermeequote:Op zondag 17 juni 2007 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Achja... hier wil het soms ook wel eens 2 uur worden 's nachtsBij deadlines ofzo
Ja ok, dat schiet niet op inddquote:Op zondag 17 juni 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja 2uur oke, maar broerlieftrekt zo de hele nacht door terwijl die al veel te laat thuiskomt, en dan gaat ie niet naar zn werk, en verkut ie alles en zitten mn ouders ermeeen ik zit thuis ook weleens tot laaaaat achter de pc maar alleen wanneer het kan, dus als ik vrij ben enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |