Lelijkquote:
Hier heb je tieten:quote:Op zondag 17 juni 2007 18:06 schreef Doofiej het volgende:
[..]
ik beantwoord alleen de vraag van nou wil ik wel eens blote tieten zien
quote:Renesse 2006 !!
Top Vakantie Meiden![]()
Blanes !!!!2007
Wordt Egt Gezellig DamesS![]()
wel cute opzichquote:Op zondag 17 juni 2007 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Let even op die wenkbrauw
[afbeelding]
'haha you got mequote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
wat nou mwahje zou echt wel een moord voor doen om op haar te mogen
![]()
wenkbrauwen zijn niet te neuqenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Let even op die wenkbrauw
[afbeelding]
Maar wenkbrauwen moeten wel verzorgt zijn. Niet dat je met zon dikke Bert naast je loopt...quote:
een brauwquote:Op zondag 17 juni 2007 20:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar wenkbrauwen moeten wel verzorgt zijn. Niet dat je met zon dikke Bert naast je loopt...
Als het iets is waar ik niet oplet bij een meisje zijn het wel der wenkbrauwen.. let op het brauwEN, meervoud dus geen unibrauw:D, en btw, dit is echt zo slecht nog niet hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 20:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar wenkbrauwen moeten wel verzorgt zijn. Niet dat je met zon dikke Bert naast je loopt...
.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zeg k dat t slecht is dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:29 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Als het iets is waar ik niet oplet bij een meisje zijn het wel der wenkbrauwen.. let op het brauwEN, meervoud dus geen unibrauw:D, en btw, dit is echt zo slecht nog niet hoor
Ducktape, net als een Ninjaquote:Op zondag 17 juni 2007 20:30 schreef Doofiej het volgende:
[..]
"neej verder heeft ze wel een mooi gezicht
Vast een opluchting voor derquote:Op zondag 17 juni 2007 20:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ducktape, net als een Ninja
ZO DUS
[afbeelding]
Kan ze mij niet zien en hoef ik die bos haar boven der ogen niet te zien![]()
post je eigen tittie pics mooiboyquote:Op zondag 17 juni 2007 20:57 schreef Houniet het volgende:
ik doe de TT een eer aan [afbeelding]
nu jullie
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:57 schreef Houniet het volgende:
ik doe de TT een eer aan [afbeelding]
nu jullie
daar mag niemand komenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:17 schreef Ravii het volgende:
Kickje naar KPD?
dan word het topic intresant!
Veel plezier morgen menquote:Op zondag 17 juni 2007 23:35 schreef BonJovi het volgende:
indo denk ik
thanksquote:Op zondag 17 juni 2007 23:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Veel plezier morgen men![]()
![]()
Doofiej is goed bezig
niet goed genoegquote:
Mooie kikker die derde Hounietquote:Op maandag 18 juni 2007 01:13 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd wtf jaquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef Smash-it het volgende:
Waarom ontdek ik dit topic pas bij #90?! Geniaal echt..
slecht hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef Smash-it het volgende:
Waarom ontdek ik dit topic pas bij #90?! Geniaal echt..
quote:
die is wel erg geniaal jahquote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef sarlo het volgende:
deze is dan wel weer erg schepr!!
[afbeelding]
Zegt genoeg over de kwaliteit van dit topicquote:Op maandag 18 juni 2007 16:32 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
Haha jumpen onder de 10 jaar!
[afbeelding]
Plaats dan ook goede foto'squote:Op maandag 18 juni 2007 16:39 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de kwaliteit van dit topic![]()
en bedankt hehquote:Op maandag 18 juni 2007 17:08 schreef Kikker_kermit het volgende:
[afbeelding]
Ach, als je even naar de achtergrond kijkt, zegt et al genoeg
nog een vrouw met een bijdrage ook nog!quote:
dat leek me wel duidelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 21:20 schreef suuzepluus het volgende:
laat het wel duidelijk zijn dat ik geen van beide dames ben!!!
Kijk zoooo mag ik ut zien!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef sweety1983 het volgende:
20+ breezahs
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze is gewoon tering lelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Volgens mij is die linkse zo stoned als een garnaal![]()
weet wel dat zij geen breezahs zijn, maar wilde m graag even postenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Ravii het volgende:
[..]
ze is gewoon tering lelijk
en zeker geen brezah![]()
![]()
Vooral zo je telefoon nummer ergens postenquote:
ook breezahfan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:38 schreef suuzepluus het volgende:
sorry gaat niet door
ga maar weer verder met breezahs posten!!!
Niks verkapts aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:44 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-keukenmessen-hebben-foto
moet je dr met zn alle tegelijk gaan bellenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vooral zo je telefoon nummer ergens postenheel verstandig
Ik vind het gewoon zielig voor haar, dat ze zo'n hoofd heeftquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef 2Mini het volgende:
Dat huis is wel kickass ingericht!
Niet weer die gangsta-pietenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef Robbadefrissa het volgende:
[afbeelding]
vond ik wel nog een keer topiquewaardig![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef fathank het volgende:
Die laatste is ook gewoon een brommobiel aan het wassen![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef Robbadefrissa het volgende:
[afbeelding]
Wat ik me nu echt al zo lang afvraag is; menen deze gasten nu echt serieus dat dit uitziet? Zou het echt eens aan ze willen vragen....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef Robbadefrissa het volgende:
[afbeelding]
Ja het valt mij ook op dat niemand dat meisje in bescherming neemtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:40 schreef Smash-it het volgende:
Die met die brommobiel, mijn god. Is er dan echt NIEMAND in je omgeving die zegt, doe dit nou maar niet meisje. Bijvoorbeeld degene die de foto neemt. Ik word hier serieus een beetje droevig van..
Had ik ook niet gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja het valt mij ook op dat niemand dat meisje in bescherming neemt
Die linker is net van plasticquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef Robbadefrissa het volgende:
[afbeelding]
Die 3e van links is geylquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef Robbadefrissa het volgende:
[afbeelding]
Je bedoelt die 2e van rechtsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:52 schreef Ravii het volgende:
[..]
Die 3e van links is geyl![]()
![]()
Ik snap niet waarom die 2 etelage poppen daar staan![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=fcr4-ZTH5lUquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef Ravii het volgende:
Die Cleopatra kapsels zijn geyl!
[afbeelding]
damn zij is geilquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:19 schreef JortK het volgende:
Potverdoome is ik was dit topic helemaal kwijt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet de vorige pagina's gelezen om te kijken of ze al waren gepost![]()
Priscilla gaat losquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:02 schreef Marioow het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GWV7OQ9LZgY
Ook wel een breezer
Gewoon een ripoff van de GTA Vice City cover..quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:02 schreef B_BOY het volgende:
deze staat op veel breezah profielen
maar stiekem vind ik hem eigenlijk wel geinig.
ben ik nu een breezah??
[afbeelding]
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Gewoon een ripoff van de GTA Vice City cover..
[afbeelding]
No shit Sherlock!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Gewoon een ripoff van de GTA Vice City cover..
[afbeelding]
me buurjongen heb die als shirt was een actie van sup vereniging van willem 2quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:02 schreef B_BOY het volgende:
deze staat op veel breezah profielen
maar stiekem vind ik hem eigenlijk wel geinig.
ben ik nu een breezah??
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef Dibble het volgende:
laat het klimaat maar verslechterenvolgende generatie is toch troep
![]()
Kampers United?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef sarlo het volgende:
check deze te erg voor woorden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met al ze matties je weet toch
Dat zijn lekkker chickies GEEN breezahsquote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef sweety1983 het volgende:
20+ breezahs
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:14 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dat zijn lekkker chickies GEEN breezahs
ja ok die twee daaronder heb ik niet gezienquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
de eerste 2 foto's zijn nog te doen ja, die daaronder![]()
bijna tiener vader blij met zijn prestatiequote:
moet je nagaan hoe fokking lelijk dat kind wordt als je die "pa" zietquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
bijna tiener vader blij met zijn prestatie![]()
Voor de liefhebbers http://nl.netlog.com/JongMoederkequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Is er niet meer info over die foto, dan kunnen we er nog harden om lachen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:56 schreef Defected het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers http://nl.netlog.com/JongMoederke
17 moeder en opleiding haarzorg..quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:56 schreef Defected het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers http://nl.netlog.com/JongMoederke
Benieuwd of ze gekozen hebben om zwanger te worden, was vast een kapotjequote:Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
17 moeder en opleiding haarzorg..![]()
Dat is niet in Nederland, veel te geil voor..quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:52 schreef 2Mini het volgende:
Dit topic is aan het verloederen door de lelijke plaatjes!
Mooie breezahs willen we zien!
Dusss...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
precies wat ik dachtquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dat is niet in Nederland, veel te geil voor..
Breezers zijn niet alleen te koop in NLquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dat is niet in Nederland, veel te geil voor..
De rechterquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:52 schreef 2Mini het volgende:
Dusss...
[afbeelding]
haha volgens mij ken ik die een na laatste.. wel grappige gozer toughquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:40 schreef Relneger18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gozer, dit is niet het Gay-topicquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:40 schreef Relneger18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[img=578xnull]http://images.sugababes.nl/user_pics/992/992509_3b13c983b9.jpg[/img]
[img=578xnull]http://images.sugababes.nl/user_pics/1254/1254317_5d4bb2c794.jpg[/img]
[afbeelding]
FAP-ALERT!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
We have a winner! Jezus wat een lekker wijf!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer alleen dat ze niet blond is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze niet blond is.
joah lekker lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je stropdas af en blaf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:52 schreef 2Mini het volgende:
Dusss...
whaha ja was wel chillquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:40 schreef don-diablo het volgende:
ik ook geen duitser,maarre je was toch ff weg voor vakantie of iets dergelijks toch?
Oh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zijn geen BrEeZaH's. Dat zijn Celine en
Wytske
. De belspelmiepjes van SBS, alhoewel Wytske tegenwoordig ook andere dingen schijnt te doen.
Waarom zouden die geen Breezah kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wytske
. De belspelmiepjes van SBS, alhoewel Wytske tegenwoordig ook andere dingen schijnt te doen.
héy! Nu je het zegt.. ik had ze niet eens herkendquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wytske
wil je allemaal vieze foto's plaatsen? of vind je die laatste serieus een fijne?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik hou het niet meer, ff op zoek gaan naar wat foto's.
De eerste 2 foto's horen dus bij elkaar.. rrrigght.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Het is dat haar naam erbij stond maar anders zou je denken dat het een dude was.
[afbeelding]
En nog ff 1 fijne foto om mee af te sluiten.
[afbeelding]
RAWRRRRRRRquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterf,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik hou het niet meer, ff op zoek gaan naar wat foto's.
De eerste 2 foto's horen dus bij elkaar.. rrrigght.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Het is dat haar naam erbij stond maar anders zou je denken dat het een dude was.
[afbeelding]
En nog ff 1 fijne foto om mee af te sluiten.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
We have a winner! Jezus wat een lekker wijf! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
1 |
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:39 schreef Kikker_kermit het volgende:
Waar blijven mijn blote tieten nou dan ?![]()
Goddelijk lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat moet die crackhoer in dit topic danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wytske
ALsof je voor het eerst amazone indianen een camera laat zien....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:03 schreef afcajos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=c5Z_M70qrTk&mode=related&search=
ik zeg: triest doch neukbaar
Wilde eigenlijk zeggen dat er nog stront achter z'n oren zat maar volgens mij is dat de enige plek waar ie geen stront over heeft gesmeerdquote:
Tsjechische & Poolse (mooie) vrouwen zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:42 schreef Buschetta het volgende:
De Tsjechische breezah's en onze hangout hier in de stad.... (met pool)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De echte sletterige breezers zijn hier heel anders als in N.L minder make-up enzo maar des te lekkerder
Die middelste is Yolanthe.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:52 schreef 2Mini het volgende:
Lol die rechter zat bij mij op sgoolquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
ALsof je voor het eerst amazone indianen een camera laat zien....
Whaahahahaha
En als je ziet hoe je schrijft zegt dat ook wel wat over haar intelligentie en eveneens over de jouwequote:Op zondag 24 juni 2007 09:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Lol die rechter zat bij mij op sgool
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:42 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
even uit zijn fotoboek geplukt.
[afbeelding]
quote:
Heeft die eerste gast nou een jurk aan waar die ook nog eens in heeft lopen pissen ?!?!?!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
lekker spacen gast [afbeelding]
[afbeelding]
goedkope bling jeweet
Wat is een sgool?quote:Op zondag 24 juni 2007 09:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Lol die rechter zat bij mij op sgool
myn meisjequote:Op zondag 24 juni 2007 15:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
"mijn meisje"
dat klinkt zo kamp achtig hé
is zo een tell sell ding. word je slanker vanquote:Op zondag 24 juni 2007 16:02 schreef Dibble het volgende:
waarom hebben ze een riem om de middel heen?
Dat is mode, alleen is dat nie tleuk bij een strak shirtje, maar hoort dat bij zo'n slobber ding zodat er taille in komt en je niet dik lijkt.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:02 schreef Dibble het volgende:
waarom hebben ze een riem om de middel heen?
gaat om de combinatie hehquote:Op zondag 24 juni 2007 11:57 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb ook een instapper, maar nooit witte sokken bij aan![]()
pwned?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef BonJovi het volgende:
MEESTE WIJVEN ZIJN GEWOON KLOTE BITCHES! sorry moest het ff kwijtik vond iemand leuk en zij mij ook maar opeens deed ze stoer
WAHAHAH dat kan niet, we hebben het over mij hierquote:Op zondag 24 juni 2007 17:35 schreef Doofiej het volgende:
[..]
blijkbaar vond ze je dan toch niet zo leuken wilde ze van je af
![]()
Die onderste is volgens mij van mardigrass ofzoquote:Op zondag 24 juni 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
lekker spacen gast [afbeelding]
[img=578xnull]http://bieniosek.com/gallery/albums/album36/ravers.jpg[/img]
goedkope bling jeweet
Wat doe jij in ons breezertopicquote:Op zondag 24 juni 2007 16:40 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dat is mode, alleen is dat nie tleuk bij een strak shirtje, maar hoort dat bij zo'n slobber ding zodat er taille in komt en je niet dik lijkt.
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WAHAHAH dat kan niet, we hebben het over mij hiermaar ik begon eigenlijk, ik zeg dingen te snel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |