Goddelijk lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
We have a winner! Jezus wat een lekker wijf!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat moet die crackhoer in dit topic danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zijn geen BrEeZaH's. Dat zijn Celine en
Wytske
. De belspelmiepjes van SBS, alhoewel Wytske tegenwoordig ook andere dingen schijnt te doen.
ALsof je voor het eerst amazone indianen een camera laat zien....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:03 schreef afcajos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=c5Z_M70qrTk&mode=related&search=
ik zeg: triest doch neukbaar
Wilde eigenlijk zeggen dat er nog stront achter z'n oren zat maar volgens mij is dat de enige plek waar ie geen stront over heeft gesmeerdquote:
Tsjechische & Poolse (mooie) vrouwen zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:42 schreef Buschetta het volgende:
De Tsjechische breezah's en onze hangout hier in de stad.... (met pool)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De echte sletterige breezers zijn hier heel anders als in N.L minder make-up enzo maar des te lekkerder
Die middelste is Yolanthe.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:52 schreef 2Mini het volgende:
Dit topic is aan het verloederen door de lelijke plaatjes!
Mooie breezahs willen we zien!
Lol die rechter zat bij mij op sgoolquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
ALsof je voor het eerst amazone indianen een camera laat zien....
Whaahahahaha
En als je ziet hoe je schrijft zegt dat ook wel wat over haar intelligentie en eveneens over de jouwequote:Op zondag 24 juni 2007 09:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Lol die rechter zat bij mij op sgool
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:42 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
even uit zijn fotoboek geplukt.
[afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |