Wilde eigenlijk zeggen dat er nog stront achter z'n oren zat maar volgens mij is dat de enige plek waar ie geen stront over heeft gesmeerdquote:
Tsjechische & Poolse (mooie) vrouwen zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:42 schreef Buschetta het volgende:
De Tsjechische breezah's en onze hangout hier in de stad.... (met pool)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De echte sletterige breezers zijn hier heel anders als in N.L minder make-up enzo maar des te lekkerder
Die middelste is Yolanthe.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:52 schreef 2Mini het volgende:
Dit topic is aan het verloederen door de lelijke plaatjes!
Mooie breezahs willen we zien!
Lol die rechter zat bij mij op sgoolquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
ALsof je voor het eerst amazone indianen een camera laat zien....
Whaahahahaha
En als je ziet hoe je schrijft zegt dat ook wel wat over haar intelligentie en eveneens over de jouwequote:Op zondag 24 juni 2007 09:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Lol die rechter zat bij mij op sgool
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:42 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
even uit zijn fotoboek geplukt.
[afbeelding]
quote:
Heeft die eerste gast nou een jurk aan waar die ook nog eens in heeft lopen pissen ?!?!?!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
lekker spacen gast [afbeelding]
[afbeelding]
goedkope bling jeweet
Wat is een sgool?quote:Op zondag 24 juni 2007 09:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Lol die rechter zat bij mij op sgool
myn meisjequote:Op zondag 24 juni 2007 15:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
"mijn meisje"
dat klinkt zo kamp achtig hé
is zo een tell sell ding. word je slanker vanquote:Op zondag 24 juni 2007 16:02 schreef Dibble het volgende:
waarom hebben ze een riem om de middel heen?
Dat is mode, alleen is dat nie tleuk bij een strak shirtje, maar hoort dat bij zo'n slobber ding zodat er taille in komt en je niet dik lijkt.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:02 schreef Dibble het volgende:
waarom hebben ze een riem om de middel heen?
gaat om de combinatie hehquote:Op zondag 24 juni 2007 11:57 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb ook een instapper, maar nooit witte sokken bij aan![]()
pwned?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef BonJovi het volgende:
MEESTE WIJVEN ZIJN GEWOON KLOTE BITCHES! sorry moest het ff kwijtik vond iemand leuk en zij mij ook maar opeens deed ze stoer
WAHAHAH dat kan niet, we hebben het over mij hierquote:Op zondag 24 juni 2007 17:35 schreef Doofiej het volgende:
[..]
blijkbaar vond ze je dan toch niet zo leuken wilde ze van je af
![]()
Die onderste is volgens mij van mardigrass ofzoquote:Op zondag 24 juni 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
lekker spacen gast [afbeelding]
[img=578xnull]http://bieniosek.com/gallery/albums/album36/ravers.jpg[/img]
goedkope bling jeweet
Wat doe jij in ons breezertopicquote:Op zondag 24 juni 2007 16:40 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dat is mode, alleen is dat nie tleuk bij een strak shirtje, maar hoort dat bij zo'n slobber ding zodat er taille in komt en je niet dik lijkt.
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WAHAHAH dat kan niet, we hebben het over mij hiermaar ik begon eigenlijk, ik zeg dingen te snel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |