-quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:20 schreef BonJovi het volgende:
tvp
quote:Nou ik beN dus niCoLe,,
18 jaarTjes ouD (of jonG haha,,)
KsiT op schooL op T graafschaP coLLeGe in doeTincheM,, iK doe de oPleidinG onDerwijS assisTenT (nou 3e en laaTste jaar ),,
VooR de reSt vind ik heT super leuK om dingen Te doen meT me vrienDen en vrienDinneN,,
Ook vinD ik T supeR om oP vaKanTie te gaan naaR een LanD waar T lekkeR waRm iS (Turkije, SpanJe, GriekenLand ,,!)diT jaar was t spaNje meT mn lieVe vriendinneTjes super gezellig,, MaaR ook WinTersporT vinK weL LeuK,,!
Als je noG waT over mij wiL weTen moeTje maar ff een brichTje achter laTe
Er lopen zoooo veeel geile domme sletjes rond op het Graafschap College. Ben bijna trots dat het in mijn woonplaats is.quote:
quote:iK ben fraukY en iK ben 17 jaarTjes,,
iK ziT 0p uT graafschaPc0llege ergg fYn,,
iK werK bY de plus (ben kassa..... ) meT allemaal lieve mensjes enne iK h0u heeel veel van leKKer geK d0een met mYn dinneTjes,,
naTuurlYk h0u iK van vakanTiej,, daT gaan we diT jaar 00k cKer d0en we gaan naaar spanje en we hebbe dr zin in,!!
lieve berichTjes zYn altYd welc0me,,
quote:n0u diT zYn ils en iK en in heT midden 0nze 0pblaaslul genaamd BIG BILLY!
quote:00k chan is erg gek 0p big billY... was een suPer verjaardag....
zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Snatsie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn god die werkt idd bij de Plus dicht bij mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mijn god die werkt idd bij de Plus dicht bij mij.Ze had me een keer gevraagd of ik eens wat met haar wilde drinken terwijl ik wat te eten kocht daar.
Ik zo: "Nee."
Waarom?! Waarom zei je nee? Sukkel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mijn god die werkt idd bij de Plus dicht bij mij.Ze had me een keer gevraagd of ik eens wat met haar wilde drinken terwijl ik wat te eten kocht daar.
whehequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Sukkel? Dat wijf is net zo'n buffel. En ik heb al een vriendin.quote:
Hier heb ik persoonlijk GEEN woorden voorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |