fipo van jou had ik echt niet verw8 johquote:Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
+ Zweedse chickies
Krijg nou tieten! Das de 2de bekende voor mij in korte tijd.quote:
wel doable.Hoe oud is ze nu?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef Doofiej het volgende:
[afbeelding]
Van basisschool.. erg dat zo'n meisje een breezer geworden is
Dorpsmeisje? Zo'n tjik ongebruikt laten is haast doodzondequote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Krijg nou tieten! Das de 2de bekende voor mij in korte tijd.
Geloof het of niet, maar zij is nog maagd.. heb het geprobeerd.. maar ik ben er niet in geslaagd
Ze is trouwens niet eens een breezer.. ze drinkt het niet.. gaat nauwelijks uit.. saai mens..
Langzaam maar zeker slopen, die fundatiequote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dorpsmeisje? Zo'n tjik ongebruikt laten is haast doodzondemaarja zal wel allemaal spul van haar moeder in de kop gestamd gekregen hebben.
Met van die grote brillen, lijken heel veel meisjes er goed uit te zien maar 70% ervan is baggerquote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Krijg nou tieten! Das de 2de bekende voor mij in korte tijd.
Geloof het of niet, maar zij is nog maagd.. heb het geprobeerd.. maar ik ben er niet in geslaagd
Ze is trouwens niet eens een breezer.. ze drinkt het niet.. gaat nauwelijks uit.. saai mens..
Nee.. ze komt uit R'dam..quote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dorpsmeisje? Zo'n tjik ongebruikt laten is haast doodzondemaarja zal wel allemaal spul van haar moeder in de kop gestamd gekregen hebben.
klopt.. op foto's is ze mooierquote:Op zondag 10 juni 2007 18:17 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Met van die grote brillen, lijken heel veel meisjes er goed uit te zien maar 70% ervan is bagger
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Respect voor die gozer, ik zou het lef niet hebben om dat effe te doen in een discotheek
![]()
waarom niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Respect voor die gozer, ik zou het lef niet hebben om dat effe te doen in een discotheek
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |