quote:Op zondag 17 juni 2007 03:51 schreef sampoo het volgende:dat zou ik ook maar doen want het was een geweldig event!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pre lims. moet ik nog kijken.. staan nog nergens zover ik weer
Aangezien het vorige topic alweer vol was heb ik deze gemaakt, zal voor het volgende topic een mooiere OP maken.. eventueel met wat photoshop erin. Als iemand suggesties/ideeen/opmerkingen heeft laat je die maar horen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 17-06-2007 17:45:12 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik ga het toch nog een keer proberen zo.
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:46 schreef sampoo het volgende:ben het met je eens dat er nog al een groot verschil in de regels zit en welke nou uiteindelijk beter zijn mag iedereen zelf bepalen uiteraard, maar het voorbeeld dat je nu geeft ben ik het absoluut niet mee eens... hoop dat als dit een PRIDE gevecht was geweest ook dezelfde winnaar uit de bus zou komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik ga het toch nog een keer proberen zo.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
haha ja.. lol!!quote:Op maandag 18 juni 2007 05:02 schreef roepdeman het volgende:
Ik vond dat potje pingpong trouwens wel spannend in TUF..
Daar begrijp ik ook niks van.. eerst stond Bisping vs. Matt Hamill op de cardquote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef sampoo het volgende:
Nou, ik weet het zo niet. Shamrock kan aardig een vuistje gooien. Dus kans heeft hij altijd.
Maar ik snap alleen die wedstrijd niet. Waarom?
Ik heb alle Pride events al iets minder legaal op mijn externe harde schijf staan ^_^quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Dacide het volgende:
wil je eentje kopen op dvd ofzo? of hoe moe tik het zien?
en anders kan je nog altijd de almighty tracker raadplegen he
Amen to that. Vooral Griffin vs. Guida.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:12 schreef Paxlie het volgende:
Erg genoten van UFC72
Heb niet echt zin om er een lang verhaal over te tikken maar het waren goede gevechten
Naja, zo zat ik inderdaad ook wat te kijken. Ik wil iig de GP's, de Bushido events, Shockwave en de Fighting Legacy boxen. Dan heb je ook bijna alles ^_^quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Dacide het volgende:
owja verrek jij was dat ja.. ik dacht ff dat tazmaniac al die dvd's gekocht had.
ik heb ook alle events op mijn hd..ooit de hele collectie op dvd is wel iets wat ik in de toekomst wil. worden echte collectors denk ik..
want....
Pride is dEAUd![]()
Volgens mij hebben ze alleen K-1 fights als ze samen werken met K-1 maar hebben ze als opzichzelf staande organisatie geen K-1 fighters.. vorige keer was het ook:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef sampoo het volgende:
Crazy Horse traint te weinig buiten het "fisty cuffs" dus een kampioen zal het nooit worden en met zijn gedrag is het goed ook. Hoeveel keer is die kerel wel niet opgepakt?
Zijn alle wedstrijden trouwens MMA? Ze hebben een blik K1 vechters open gemaakt. Ik ben benieuwd wanneer Cung Le het eindelijk eens tegen de top in zijn divisie probeert.
Zijn gedrag en mentaliteit zuigen... Maar ik kan gewoon niet geloven dat die kerel weinig traint..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef sampoo het volgende:
Crazy Horse traint te weinig buiten het "fisty cuffs" dus een kampioen zal het nooit worden en met zijn gedrag is het goed ook. Hoeveel keer is die kerel wel niet opgepakt?
Zijn alle wedstrijden trouwens MMA? Ze hebben een blik K1 vechters open gemaakt. Ik ben benieuwd wanneer Cung Le het eindelijk eens tegen de top in zijn divisie probeert.
Schijnbaar is Rua toch door de medische keuring gekomen en zal hij de tegenstander zijn van Villasenor.. ook lekker als je je steeds op een andere tegenstander moet instellen!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Main card
Frank Shamrock vs. Phil Baroni
Joey Villasenor vs. Falaniko Vitale Murilo 'Ninja' Rua
Cung Le vs. Tony Fryklund
Paul Buentello vs. Carter Williams
Paul Daley vs. Duane Ludwig
Josh Thompson vs. Nick Gonzalez
Krazy Horse vs. Joe Boxer (zojuist is bekend geworden dat K Horse gearresteerd is, lees hier meer: Klik!)
Pre lims
Luke Stewart vs Jason Von Flue
Rex Richards vs Steve Jester
Mike Pyle vs. Aaron Wetherspoon
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef RenzoBrad het volgende:
Anyway, ik hoop dat Baroni voorgoed afrekent met Frank (heb zo'n hekel aan die gast).
Volgens mij a.s. zaterdag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:08 schreef Unstoppable het volgende:
Wanneer is dat event in Amsterdam?
jup zaterdag.. ook te zien op SBS6 om 23:00quote:
Klopt. Hij is op dit moment aan 't trainen met Bas Rutten voor een gevecht met een voormalig wereldkampioen zwaargewicht boksen, Ray Mercer. Dit is as. zaterdag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:21 schreef roepdeman het volgende:
Iemand hier trouwens bekend met Kimbo? Las dat hij een officiële MMA fight aangaat zeer binnenkort..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |