quote:Op zondag 17 juni 2007 03:51 schreef sampoo het volgende:dat zou ik ook maar doen want het was een geweldig event!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pre lims. moet ik nog kijken.. staan nog nergens zover ik weer
Aangezien het vorige topic alweer vol was heb ik deze gemaakt, zal voor het volgende topic een mooiere OP maken.. eventueel met wat photoshop erin. Als iemand suggesties/ideeen/opmerkingen heeft laat je die maar horen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 17-06-2007 17:45:12 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik ga het toch nog een keer proberen zo.
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:46 schreef sampoo het volgende:ben het met je eens dat er nog al een groot verschil in de regels zit en welke nou uiteindelijk beter zijn mag iedereen zelf bepalen uiteraard, maar het voorbeeld dat je nu geeft ben ik het absoluut niet mee eens... hoop dat als dit een PRIDE gevecht was geweest ook dezelfde winnaar uit de bus zou komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik ga het toch nog een keer proberen zo.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
haha ja.. lol!!quote:Op maandag 18 juni 2007 05:02 schreef roepdeman het volgende:
Ik vond dat potje pingpong trouwens wel spannend in TUF..
Daar begrijp ik ook niks van.. eerst stond Bisping vs. Matt Hamill op de cardquote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef sampoo het volgende:
Nou, ik weet het zo niet. Shamrock kan aardig een vuistje gooien. Dus kans heeft hij altijd.
Maar ik snap alleen die wedstrijd niet. Waarom?
Ik heb alle Pride events al iets minder legaal op mijn externe harde schijf staan ^_^quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:04 schreef Dacide het volgende:
wil je eentje kopen op dvd ofzo? of hoe moe tik het zien?
en anders kan je nog altijd de almighty tracker raadplegen he
Amen to that. Vooral Griffin vs. Guida.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:12 schreef Paxlie het volgende:
Erg genoten van UFC72
Heb niet echt zin om er een lang verhaal over te tikken maar het waren goede gevechten
Naja, zo zat ik inderdaad ook wat te kijken. Ik wil iig de GP's, de Bushido events, Shockwave en de Fighting Legacy boxen. Dan heb je ook bijna alles ^_^quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Dacide het volgende:
owja verrek jij was dat ja.. ik dacht ff dat tazmaniac al die dvd's gekocht had.
ik heb ook alle events op mijn hd..ooit de hele collectie op dvd is wel iets wat ik in de toekomst wil. worden echte collectors denk ik..
want....
Pride is dEAUd![]()
Volgens mij hebben ze alleen K-1 fights als ze samen werken met K-1 maar hebben ze als opzichzelf staande organisatie geen K-1 fighters.. vorige keer was het ook:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef sampoo het volgende:
Crazy Horse traint te weinig buiten het "fisty cuffs" dus een kampioen zal het nooit worden en met zijn gedrag is het goed ook. Hoeveel keer is die kerel wel niet opgepakt?
Zijn alle wedstrijden trouwens MMA? Ze hebben een blik K1 vechters open gemaakt. Ik ben benieuwd wanneer Cung Le het eindelijk eens tegen de top in zijn divisie probeert.
Zijn gedrag en mentaliteit zuigen... Maar ik kan gewoon niet geloven dat die kerel weinig traint..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef sampoo het volgende:
Crazy Horse traint te weinig buiten het "fisty cuffs" dus een kampioen zal het nooit worden en met zijn gedrag is het goed ook. Hoeveel keer is die kerel wel niet opgepakt?
Zijn alle wedstrijden trouwens MMA? Ze hebben een blik K1 vechters open gemaakt. Ik ben benieuwd wanneer Cung Le het eindelijk eens tegen de top in zijn divisie probeert.
Schijnbaar is Rua toch door de medische keuring gekomen en zal hij de tegenstander zijn van Villasenor.. ook lekker als je je steeds op een andere tegenstander moet instellen!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Main card
Frank Shamrock vs. Phil Baroni
Joey Villasenor vs. Falaniko Vitale Murilo 'Ninja' Rua
Cung Le vs. Tony Fryklund
Paul Buentello vs. Carter Williams
Paul Daley vs. Duane Ludwig
Josh Thompson vs. Nick Gonzalez
Krazy Horse vs. Joe Boxer (zojuist is bekend geworden dat K Horse gearresteerd is, lees hier meer: Klik!)
Pre lims
Luke Stewart vs Jason Von Flue
Rex Richards vs Steve Jester
Mike Pyle vs. Aaron Wetherspoon
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef RenzoBrad het volgende:
Anyway, ik hoop dat Baroni voorgoed afrekent met Frank (heb zo'n hekel aan die gast).
Volgens mij a.s. zaterdag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:08 schreef Unstoppable het volgende:
Wanneer is dat event in Amsterdam?
jup zaterdag.. ook te zien op SBS6 om 23:00quote:
Klopt. Hij is op dit moment aan 't trainen met Bas Rutten voor een gevecht met een voormalig wereldkampioen zwaargewicht boksen, Ray Mercer. Dit is as. zaterdag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:21 schreef roepdeman het volgende:
Iemand hier trouwens bekend met Kimbo? Las dat hij een officiële MMA fight aangaat zeer binnenkort..
quote:I am training Kimbo right now, and I have to say that he is one of the BEST fighters I have EVER trained. He really listens to you and does what you say, do you know how hard that it? If he's dead tired, and I tell him five more rounds, he looks at me, but doesn't say anything, he just does it.
I entroduced him to the Bas Rutten MMA workout, he was SO tired, he told me that he has never been as tired. Today I was teaching him again, he asked me in the beginning "Are we ging to do the Bas Rutten workout?" But he said it in a crazy way, so I asked him "Do you want to do it?". He said "Please, yes!" I asked him why, because all my PROFESSIONAL fighters don't want to do it.
He said "Bas, I want to conquer this thing, I want to do it!" Man, he gets, Lots, and losts of respect!
All the shit that people write about him, I am telling you, and I hope you know I don't lie, he's a trooper! I wish that all my fighters would be like him. Even my wife loves the guy. He is SO respectful and uses NO bad language in front of kids (my two little daughters love him, and they don't like anybody!), I am REALLY, blown away.
He really deserves this, I think this. Can a boxer be a MMA FIGHTER? We all know the answer, but can a street fighter be an MMA fighter? We all KNOW the answer to that!
I would wish that all my fighters were like him, like I said, I can put him through every workout I give him, he WILL do it, no questions asked.
I hope you guys meet Kimbo one day, you will be blown away. I just came back from an MMA event and I brought him there, just see how he is with the fans, it's crazy!
You also know that I would NEVER train an asshole, so trust me, but he's got me, Shawn Tompkins (who trained him longer than I have,) and Randy Kathami (boxing coach for my gym) respect. I REALLY love the guy.
El Guapo says:
Party on and Godspeed!!
Heb er ook een paar gezien en het is idd niet zo slecht niet..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:36 schreef Unstoppable het volgende:
In alt.binaries.mma staan de eerste 3 eps van WEC Wrekcage. Ik heb net de eerste ep gezien (5 gevechten) en je moet ze zeker even downloaden! Heb heel wat UFC ppv's gezien die slechter dat dit waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Tazmaniac op 24-06-2007 10:41:15 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die heb ik net gekeken.. alleen de laatste 2 krijg k niet afgespeeld om een of andere reden.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:42 schreef sampoo het volgende:
Schijnt verder dat de ik geloof 5 andere wedstrijden op de undercard die gratis via het internet kon worden bekeken ook aardig waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
EliteXCSerieus dude, het was een goed event, maar ga toch eens wat van Pride kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TUF FinaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Unstoppable op 25-06-2007 03:03:17 ]
Kweet hetquote:Op maandag 25 juni 2007 01:55 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Serieus dude, het was een goed event, maar ga toch eens wat van Pride kijken![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9BFyYG8NhKAquote:
Die van jou zijn ook niet grappigquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9BFyYG8NhKA
http://www.youtube.com/watch?v=nx4COqRmRHU
http://www.youtube.com/watch?v=7-q4rDqkMIw
http://www.youtube.com/watch?v=je543q-48Pw
Zo nu is de verzameling compleet
Ik persoonlijk vind ze trouwens totaal niet grappig
Ik had het ook over die filmpjes van mij beste BB_K! en neej sorry, maar ik heb geen Faber fotos voor jequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die van jou zijn ook niet grappigIk heb de 2 gekozen die echt grappig waren
Wil je ook de uitleg bij die van mij hebben?![]()
ps Heb je geen verzameling foto's van Urijah in onderbroek om die van mij compleet te maken?![]()
Geeft toch een hele andere lading aan de aloude term "nutt-hugger".quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:54 schreef BB_Koning het volgende:
ps Heb je geen verzameling foto's van Urijah in onderbroek om die van mij compleet te maken?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Kimbo_Slicequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Maar wie is die Kimbo nu precies? Is dat gewoon een ordinaire straatvechter die nu in de MMA vecht? Hier een paar gevechten van hem.
http://www.sublimedirectory.com/fights/fights.htm
Ach .. Ik denk dat ie zeer weinig kans heeft tegen de gemiddelde UFC heavyweight. Ook in de light heavyweight zijn er zat serieuse tegenstanders denk ik. Kongo, Filipović, Couture, ik denk dat ie weinig kans maakt. Ray Mercer, ook een beetje vergane glorie .. Ik twijfel aan z'n echte waardigheid tegen echte MMA vechters. Maar we zullen het zien tegen de tijd dat hij een keertje in actie komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef Tazmaniac het volgende:
haha tja.. what can you say about Kimbo.. wat een maffe gast!
ik twijfel echter of hij veel succes zal hebben.. Rey Mercer mag ie dan makkelijk aankunnen maar ik wil hem welus zien tegen een betere tegenstander.. volgens mij beetje een Bob Sapp gevalletje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik YouTube om het gevecht ff op te zoeken, ben te lui om linkje te geven![]()
Ik hou het bij Gina Caranoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Afwezig het volgende:
Trouwens ook een leuke fightcard voor UFC 75:
Mirko Filipović vs. Cheick Kongo
Quinton Jackson vs. Dan Henderson
Michael Bisping vs. Matt Hamill
Dat kan dus genieten worden met een beetje geluk.
Kyra Gracie trouwens .. das niet misselijk
Als er 1 ding is dat ik geil vind bij vrouwen, dan is dat een gespierde buikquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef RenzoBrad het volgende:
Als we het over vechtende dames hebben zeg ik: Kyra Gracie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze mag mijn guard wel passeren en de mount position pakkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef RenzoBrad het volgende:
Als we het over vechtende dames hebben zeg ik: Kyra Gracie![]()
Die mag wel even een triangle choke toepassen bij mij![]()
Hoge mount aub!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ze mag mijn guard wel passeren en de mount position pakken![]()
Volgens mij nog in onderhandeling (dus geen definitieve overeenkomst). Maar het heeft in ieder geval op heavyweight gebied het potentieel om een mooi avondje te wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:03 schreef Dacide het volgende:
hulde
Moet zeggen dat ufc langzaamaan wel de goeie kant op gaat zo...
Neemt niet weg dat ik me nog steeds erger op dat publiek... en op die kutregels... en op die kut eeuwige sponsors.... Maar voor de rest... Gaat lekker zo.
trouwens:
Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko
????
is die mondelinge overeenkomst nu al definitef ofzo? heb ik iets gemist?
ik ben ook dikke dikke dikke fan van Fedor maar als iemand een goed gameplan kan bedenken tegen die gevaarlijke woesteling is het Couture. Dat beloofd echt een dikke wedstrijd te wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef Dacide het volgende:
dan hoop ik op winst fedor en winst couture.. en dan een keer een hele mooie vette partij tussen couture en fedor... (winst fedor in ronde 1 door dikke KO of sub... en hiermee laat fedor even zien dat hij de eeuwige onbetwiste nummere 1 van de wereld is)
Daar dacht ik ook een keer aan, maar keer op keer heeft mnr. Emelianenko laten zien dat ringrust hem niet deert. Fedor vs. Sylvia: Fedor via wat hij maar wil! Couture vs. Gonzaga: Couture. Fedor vs. Couture: Fedor, maar Couture uitvlakken kan simpelweg niet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:13 schreef Dacide het volgende:
daar heb je gelijk in.. ik zou alleen niet weten met welke middelen couture erin kan slagen om fedor te pakken. Hoe goed coutures gameplan ook is... Fedor doet precies het zeflde met zijn russische team... Dat zijn net van dei echte raketgeleerden die de opponent volledig screenen en analyseren.
ach, als fedor die sylvia maar ktfo slaat
ben alleen benieuwd in welke conditie fedor nu is? (ringrust?)
Volgens mij ben ik op het juiste moment ingestaptquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:18 schreef Dacide het volgende:
en scenario B dan: Gonzaga verslaat couture en dan gaan we door naar scenario Z: Gonzaga verslaat fedor
zelfs die optie kan je niet uitvlakken.. En wat als crocop weer eens een rentree tegen een dezer heren maakt (maar dan wel met het spreekwoordelijke vuur in zijn ogen).... wie weet wat dat gaat geven...
man man man.. wat een MMA jaar is 2007 toch
Als dat zo is zal het wel tegen de winnaar van Couture/Gonzaga zijn denk ik..quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:31 schreef Unstoppable het volgende:
Ik geloof dat beide partijen (UFC/Fedor) al aan hadden gegeven dat als Fedor voor de UFC gaat uitkomen, er geen warm-up fights zouden gaan komen. Lijkt me dus dat hij of meteen tegen de #1 contender gaat vechten of meteen voor de titel. Sylvia is imo niet eens in de buurt van een titlefight atm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |