quote:Abbas verbiedt gewapende tak Hamas
De Palestijnse president Abbas heeft de milities en veiligheidstroepen van de Hamas-partij verboden verklaard. Dat is bekendgemaakt in Ramallah op de Westelijke Jordaanoever, waar Abbas om 12 uur een noodkabinet heeft beëdigd.
Het nieuwe kabinet vervangt de coalitie van Hamas en Fatah die drie maanden heeft geduurd. In de interim-regering zitten alleen ministers van Fatah. Ze heeft de steun van Israël en de VN.
President Abbas besloot de samenwerking met Hamas op te zeggen nadat Hamas de hele Gazastrook op Fatah had veroverd. Abbas probeert te voorkomen dat nu hetzelfde gebeurt op de Westoever.
quote:(Novum) - Een erotisch spel is vrijdag in Vinkeveen door omstanders voor een ontvoering aangezien. Zij zagen even voor 21.30 uur op een carpoolplaats dat een man, wiens ogen waren dichtgeplakt met tape, werd vastgebonden door een vrouw. Zonder broek moest hij de kofferbak in waarna de auto wegreed.
Nadat de omstanders alarm hadden geslagen, ontdekte de agenten op de parkeerplaats een auto met daarin onder meer een rol tape. De omgeving van de carpoolplek werd afgezet voor uitgebreid sporenonderzoek, zo laat de politie zondag weten.
De eigenaar van de auto werd getraceerd in Amsterdam. Het zou om een erotisch spel gaan, kregen agenten te horen. De kosten van het politieonderzoek zullen worden verhaald op de 'spelers'.
Een beste zelfs.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef PJORourke het volgende:
Katertje.
Nee hoor, SCH is daar van harte welkom, altijd!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]Maar SCH moest wel weggezuiverd worden.
En alle wapens betaald uit het 'liefdadigheidsgeld' afkomstig uit de EUquote:Op zondag 17 juni 2007 13:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
stap 3 naar de volledige vernietiging:
[..]
Dan krijgt die hulp van Israel.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
stap 3 naar de volledige vernietiging:
[..]
Armageddon is me nooit zo opgevallen eigenlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze hebben de flame tegen Armageddon gezien, blijkbaar.
Mij wel. Hij is nogal een attantion whore met zijn privefilmpjes en criminele activiteiten en GS-gedweep.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Armageddon is me nooit zo opgevallen eigenlijk.
Nee, nee... het leek zoals PJO al opmerkte over mij te gaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eens even kijken waar meneer nu is - en hoe ik het zo kan spelen dat ik niet geband word.
Zeg dat wel. Ik hoop dat ie flink zat was, want ik geloof niet dat iemand zo triest kan zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef Floripas het volgende:
Mij wel. Hij is nogal een attantion whore met zijn privefilmpjes en criminele activiteiten en GS-gedweep.
En hij was een gemeen tegen Iblardi
He, als iemand niet mag klagen over attention whores ben jij het wel.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mij wel. Hij is nogal een attantion whore met zijn privefilmpjes en criminele activiteiten en GS-gedweep.
En terecht.quote:En hij was een gemeen tegen Iblardi
quote:Op zondag 17 juni 2007 02:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Héé daar is mijn meest favo kansloze fokker allertijden! Ben je nu nog niet dood?
quote:Op zondag 17 juni 2007 02:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor maar je hebt het over wijn, literatuur, sex en zelfspot. Moet je dan niet één van die dingen gaan uitvoeren? Of denk je van laat de boel de boel en ik ga Arma even dwars zitten?
Kortom je lult een hoop uit je nek en je bent eigenlijk een kansarm persoon die de bovenstaande dingen wel zou willlen doen maar je verkiest FOK boven dat.
Ga eens dood lutser.
quote:Op zondag 17 juni 2007 03:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je nog iets inhoudelijks? Je lult maar wat uit je nek. Geef nou gewoon toe dat je een sukkel bent. Idereen blij.
quote:Op zondag 17 juni 2007 03:15 schreef Armageddon het volgende:
Floripas, ik nodig je uit om een keer een echte discussie te houden. Je bent echt een wereldvreemd figuur. Femke is zeker je zus of niet?
Ik ben blij dat tiepjes als jij rond lopen op deze aarde, Uhm....
Ik bedoel, zonder tiepjes als jij zou deze aarde een stuk beter af zijn.
Ik poep op je.
Nee, nee, zo is hij gewoon.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik hoop dat ie flink zat was, want ik geloof niet dat iemand zo triest kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |