quote:Zondag in Buitenhof
12.10, Nederland 1
Regeren of vooruitschuiven?
Na 100 dagen luisteren oogst het kabinet veel kritiek met het glossy beleidsplan: er is alle ruimte voor dialoog met de samenleving, maar de echte problemen worden niet uitgewerkt. Zo lijkt de participatietop verder weg dan ooit en komen de problemen op de woningmarkt en de toekomst van de vergrijzing in 'Samen werken en samen leven' niet voor. Een debat met macro-econoom Bas Jacobs en CDA- prominent René Smit over de hervormingsgezindheid en daadkracht van het kabinet.
Leven in een burgeroorlog
Het geweld tussen Hamas en Fatah neemt hand over hand toe. De politieke situatie is ongewis en de bevolking verkeert in een shock. In Buitenhof een gesprek met historica Tineke Bennema, die jarenlang gewoond heeft in het gebied. Zij is getrouwd met een Palestijn en heeft nog dagelijks contact met familie en vrienden in het oorlogsgebied.
De ware Europeaan
Laurens Jan Brinkhorst, oud minister van economische zaken over de onderhandelingen van de Nederlandse regering dit weekeinde met Bondskanselier Merkel en President Sarkozy over de aanpassingen van de Europese Grondwet. Hoe verhoudt zich het Nederlandse belang tot de jongste voorstellen over Europa? Gaat de doos van Pandora open als Polen zijn zin krijgt om de stemverhoudingen in Europa te wijzigen?
Presentatie: Rob Trip
Columnist: Joshua Livestro
Dat geloof ik graag. Saaiheid is ook heel dankbaar om na te streven.quote:Op zondag 17 juni 2007 08:51 schreef sigme het volgende:
Croissantjes uit blik uit de over met roomboter en espresso.
Overigens ben ik echt, geloof me, ontiegelijk saai.
quote:Op zondag 17 juni 2007 09:32 schreef Mutant01 het volgende:
Nog 1 uurtje dan bin ich loss!
quote:Op zondag 17 juni 2007 09:34 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe voorzichtig, veel plezier, laat wat van je horen!
Aaaah, wat lief, ome Ryan is jaloers. Heb jij geen vriendjes meer?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat voor insinuaties?
Het zijn je vriendjes toch? Je post daar en je begint te soppen als die gasten weer worden losgelaten op Fok!. Waarom ga je eigenlijk niet full time daar posten? Dan heb je nog weerwoord..
quote:Op zondag 17 juni 2007 04:13 schreef PJORourke het volgende:
Als je er aan gewend bent misschien wel fijner dan hier. Alle quotes blijven staan.
Je tweede bekentenis?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:18 schreef Ryan3 het volgende:
En zoals ik beweer is dat ook niet zonder reden.
quote:Op zondag 17 juni 2007 04:39 schreef Ryan3 het volgende:
En hiermee sluiten we het 'politieke debat' op POL.
Nog 6 dagen, dan weekend..
na gisteren zijn het er toch 3 denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
hoho, ik ken 3 4 niet-gekke doch toch aantrekkelijke vrouwtjes.
Blauwtje gelopen?quote:Op zondag 17 juni 2007 10:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
na gisteren zijn het er toch 3 denk ik.
nope, iemand na twee jaar teruggezienquote:
Ach zo. Ik zie mijn voorspelling bewaarheid dus. Na verloop van tijd vind jij ze allemaal gek.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:34 schreef Napalm het volgende:
[..]
nope, iemand na twee jaar teruggezien
wederom: schoner in de maneschijn der herinnering dan in het zonlicht der werkelijkheid.
quote:Op zondag 17 juni 2007 10:52 schreef Napalm het volgende:
In dit tempo wel; 25% afname in één dag.
Eigenlijk moet ik depressief zijn want binnen een week zijn mijn kansen op geluk verdwenen.
Misschien moet je eens afvragen of anderen je ook zo zien i.p.v. je zelf zo te zien.quote:
nou, ik zag dat de borsten de tand des tijds en het kerkhof der herinnering hadden doorstaan. Daar had ik mij best tegenaan willen drukken..quote:Op zondag 17 juni 2007 11:00 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wil je je hart uitstorten?
* Moeder overste is er voor je hoor
Inderdaad, zo denkt dat wicht. Ondertussen verwijdert ze op geniepige wijze commentaar uit de POL-FB. Nogal een heftige poging om te doen alsof alles onder controle is. Nogal des pvda's.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:14 schreef Napalm het volgende:
De mening van anderen is niet relevant.
Aannames zijn de moeder van alle foutieve conclusies.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, zo denkt dat wicht. Ondertussen verwijdert ze op geniepige wijze commentaar uit de POL-FB. Nogal een heftige poging om te doen alsof alles onder controle is. Nogal des pvda's.
Het is geen aanname en al helemaal geen foute conclusie. Je bedondert de boel en aan het oppervlak doe je alsof je de allemansvriendin bent. Ik heb je allang door.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Aannames zijn de moeder van alle foutieve conclusies.
Ik heb haar ingewerkt, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, zo denkt dat wicht. Ondertussen verwijdert ze op geniepige wijze commentaar uit de POL-FB. Nogal een heftige poging om te doen alsof alles onder controle is. Nogal des pvda's.
"Ingewerkt".quote:Op zondag 17 juni 2007 11:47 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb haar ingewerkt, dat moge duidelijk zijn.
Het is inderdaad nooit wat geworden.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:09 schreef kLowJow het volgende:
Het forum is denk ik minder veranderd dan jij.
Zo kun je het inderdaad ook zien.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is inderdaad nooit wat geworden.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:09 schreef kLowJow het volgende:
Het forum is denk ik minder veranderd dan jij.
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het onderwerp wordt vaak al door de actualiteit/ titel bepaald. Het is ook een manier om stoom af te blazen en op luchtige wijze weer een beetje tot elkaar te komen. SC is de bindende lijm voor POL.
Ik zou niet willen beweren dat een croissantje met roomboter en espresso saai is. Die espresso gooi je eroverheen, in een soepbord?quote:Op zondag 17 juni 2007 08:51 schreef sigme het volgende:
Croissantjes uit blik uit de over met roomboter en espresso.
Overigens ben ik echt, geloof me, ontiegelijk saai.
Die was hysterisch idd.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik mis Silmarwen, die was net als sigme, maar dan niet saai.
Innovatief vloeken.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kraaienpoten, eendenhersens en gigantische torren.
Lijkt me ook beter voor je gestel, lekker de staatsvorm van tai chi in het park beoefenen met duizende anderen net voordat de zon de hemel bestrijktquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:17 schreef Aoristus het volgende:
waarom heb je hier dingen weggehaald, Sigme? Er stonden een aantal relevante vragen die je misschien niet zo heel erg goed uitkomen, maar wat geeft je het recht om ze te wissen?
Staatsvormen beoefenen, is dat ook zo'n verbazende Oosterse lenigheid?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter voor je gestel, lekker de staatsvorm van tai chi in het park beoefenen met duizende anderen net voordat de zon de hemel bestrijkt
quote:Op zondag 17 juni 2007 10:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Die zit, daar wordt niks uitgeveegd!![]()
da's goed voor de yangquote:Op zondag 17 juni 2007 13:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Staatsvormen beoefenen, is dat ook zo'n verbazende Oosterse lenigheid?
geëxcommuniceerd. Ik vind dat je dan op zijn minst Martijn77 ook een duw moet geven, anders is er niemand meer die het wat kan schelen wat die man postquote:Op zondag 17 juni 2007 13:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]Maar SCH moest wel weggezuiverd worden.
quote:Op zondag 17 juni 2007 03:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij wekt gewoon een zekere allergische reactie bij me op - en dat al heel lang.
Armaggedon is inderdaad iemand uit de categorie: andersbegaafd . Ik snap niet dat fok! geinteresseerd genoeg is om hem een vragenformulier over zijn persoonlijkheid te gevenquote:Op zondag 17 juni 2007 03:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij wekt gewoon een zekere allergische reactie bij me op - en dat al heel lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |