Een handgemeen brak niet uit? Of ben je een pacifistisch type?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Verbijsterend was het wel. Echt once in a lifetime. Je staat te praten, alles koek en ei, en twee minuten later is ze met die vent bezig.
Een handgemeen? Meen je dat serieus? Om zo iemand ga je toch niet vechten?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:55 schreef Floripas het volgende:
Een handgemeen brak niet uit? Of ben je een pacifistisch type?
En wie mag dat wel zijn, geezer?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
Beats discussie met goochem hè, PJ?
Goed zo. Een kwade dronk en het verliezen van gevoel voor relativiteit kenmerkt de onhandige en destructieve drinker.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een handgemeen? Meen je dat serieus? Om zo iemand ga je toch niet vechten?
Bovendien leg ik het af tegen een marinier
Nee, kwade dronk heb ik niet echt. Wel geile dronk.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:20 schreef Floripas het volgende:
Goed zo. Een kwade dronk en het verliezen van gevoel voor relativiteit kenmerkt de onhandige en destructieve drinker.
jij ben mijh fffriendinquote:Op zondag 17 juni 2007 02:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed zo. Een kwade dronk en het verliezen van gevoel voor relativiteit kenmerkt de onhandige en destructieve drinker.
Hweet je, ik hhhheb je het nooit gesegd, maaahr jij bent echt mijn BESTE friend. Echt, mijn BESTE friend. Ja, eh, maarten, zo heette je toch, ik kon het soooo waarderen toen je me op mijn nummer sette vanwege die misstap met je dochter. Jij bent tenminste een EERLIJKE kerel...quote:
Een geile dronk? Alcohol kan toch wel de werking van enkele zware apparaten in gevaar brengen.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, kwade dronk heb ik niet echt. Wel geile dronk.Maar die avond kan ik maar beter verbijsterde dronk noemen.
Ik ben wel eens een dronken kerel tegengekomen op straat van het oude liederlijke jordaantype. Die vent kon nauwelijks op zijn poten staan en schreeuwde : you want trubbels?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hweet je, ik hhhheb je het nooit gesegd, maaahr jij bent echt mijn BESTE friend. Echt, mijn BESTE friend. Ja, eh, maarten, zo heette je toch, ik kon het soooo waarderen toen je me op mijn nummer sette vanwege die misstap met je dochter. Jij bent tenminste een EERLIJKE kerel...
Ja, zo ben ik ook als ik dronken ben. Niet hard, wel plakkerig.
Over mensen leunen, afschuwelijke adem uitstoten en vreselijke teksten uitbraken die godbedoeld zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:27 schreef Floripas het volgende:
Hweet je, ik hhhheb je het nooit gesegd, maaahr jij bent echt mijn BESTE friend. Echt, mijn BESTE friend. Ja, eh, maarten, zo heette je toch, ik kon het soooo waarderen toen je me op mijn nummer sette vanwege die misstap met je dochter. Jij bent tenminste een EERLIJKE kerel...
Ja, zo ben ik ook als ik dronken ben. Niet hard, wel plakkerig.
Doe je het toch in TTK, dan heb je binnen de korste keren een poezieboek volquote:Op zondag 17 juni 2007 02:30 schreef Floripas het volgende:
Ik heb eens een topic willen openen over de slechtste openingszinnen aller tijden. Een compilatie. Maar ik vrees dat het dan zo'n foktopic wordt. Je weet wel
Dat klopt, maar daar maak ik me op dat soort momenten niet druk over. Ik heb er dan zin an.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:27 schreef Floripas het volgende:
Een geile dronk? Alcohol kan toch wel de werking van enkele zware apparaten in gevaar brengen.
Ik draag mijn parfum subtiel, maar in een kroeg met sigaretten en bier is dat er vrij snel vanaf, ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Over mensen leunen, afschuwelijke adem uitstoten en vreselijke teksten uitbraken die godbedoeld zijn.![]()
Goed idee.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Doe je het toch in TTK, dan heb je binnen de korste keren een poezieboek vol
Ik heb beide niet. En dan komt er zo'n FOK-snotneus bierdrinken die ijskoud vertelt dat hij 45 euro per uur verdient. Ik doe geloof ik iets verkeerd.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik hecht veel waarde aan m'n vrije tijd en wat minder aan geld, misschien dat dat het is.
tussen de borsten helpt het best als je dan toch wilt dat iemand het ruikt in de kroegquote:Op zondag 17 juni 2007 02:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik draag mijn parfum subtiel, maar in een kroeg met sigaretten en bier is dat er vrij snel vanaf, ja.
Een dame verstuift wat in de lucht en wandelt dan door het wolkje heen. Al wat meer is dan dat is sletterig.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
tussen de borsten helpt het best als je dan toch wilt dat iemand het ruikt in de kroeg
Zijn mond niet gehouden tot het licht werd. En mijn rijkgevulde koelkast vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:11 schreef PJORourke het volgende:
Wat heeft KlowJow gedaan dan?
Nee, hoor. Hij wekt gewoon een zekere allergische reactie bij me op - en dat al heel lang.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:29 schreef PJORourke het volgende:
Was dit op een meet of zo?
Neuh. Dat zijn twee minuten waarin ik ook naar de koelkast kan lopen voor een biertje of een gedicht van JC Bloem zou kunnen lezen.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heb je het userinterview met hem gelezen?
Reageer er dan niet op met insinuaties.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:01 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, Floripas spam dat topic niet vol met je geleuter.
Wat voor insinuaties?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Reageer er dan niet op met insinuaties.
Het is een rottige engine en ik kom nu eenmaal graag hier.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat voor insinuaties?
Het zijn je vriendjes toch? Je post daar en je begint te soppen als die gasten weer worden losgelaten op Fok!. Waarom ga je eigenlijk niet full time daar posten? Dan heb je nog weerwoord..
Ik had het over KlowJow.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:49 schreef Floripas het volgende:
Nee, hoor. Hij wekt gewoon een zekere allergische reactie bij me op - en dat al heel lang.
Als je er aan gewend bent misschien wel fijner dan hier. Alle quotes blijven staan.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:11 schreef Floripas het volgende:
Het is een rottige engine en ik kom nu eenmaal graag hier.
quote:En nee, ik heb geen "vriendjes" hier - op twee na dus.
Ik ken jou niet. Op twee mensen na ken ik niemand hier.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je er aan gewend bent misschien wel fijner dan hier. Alle quotes blijven staan.
[..]
![]()
Neuh, gewoon zomaar.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:29 schreef PJORourke het volgende:
Was dit op een meet of zo?
Een aardige debatpartner, die het moet hebben van tegenstanders uitmaken voor pedofiel. Okee.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken jou niet. Op twee mensen na ken ik niemand hier.
Ik vind je gewoon een aardige debatpartner.
Nee, maar daar heb ik toch aardig wat biertjes mee versleten. Dan is er een overspill.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:16 schreef PJORourke het volgende:
Kende je sigme al van vroeger? Bij jullie entre zat ik puur aan de overkant...
Dat is echt van voor mijn tijd, en ik weet er ook niks vanaf - jullie pakkie an.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een aardige debatpartner, die het moet hebben van tegenstanders uitmaken voor pedofiel. Okee.
Onzin gebeurt nog bijna iedere dag.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is echt van voor mijn tijd, en ik weet er ook niks vanaf - jullie pakkie an.
Parkeer die rollator, trek het kunstgebit uit, leeg de stoma en ga slapen.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:21 schreef Ryan3 het volgende:
Pak aan, PJ.
Je wordt niet moe van je zelf?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Parkeer die rollator, trek het kunstgebit uit, leeg de stoma en ga slapen.
Nee, nooit. M'n omgeving misschien wel.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:30 schreef Ryan3 het volgende:
Je wordt niet moe van je zelf?
De mensen in je omgeving?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, nooit. M'n omgeving misschien wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |