abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juni 2007 @ 02:18:43 #1
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50537037
Ik zal even overleggen met mijn mede-mods, maar voor de Amerikaanse filmpjes hebben we America's Got Talent al. En voor het tweede seizoen: America's got Talent - Tweede seizoen

Mocht je écht ons nog willen treiteren met nóg een (insert land) Got Talent-topic, dan moet je je toespitsen op alleen Britain's Got Talent. Je hoort nog van me.
  zondag 17 juni 2007 @ 02:46:12 #3
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50537133
Oh, stik. Ik meende al gezocht te hebben, en niet gevonden.
Al mijn mooie opzoekwerk
pi_50537628
De mobieltjeszanger: amazing, echt heel erg goed, maar de stem lijkt niet eens bij hem te passen
Het 6-jarige kind: wat een stem, wat mooi en lief en hoe bedoel je 'wat ze er doet'. Haar talent laten zien natuurlijk
Het verwijfde talent: heel knap, maar och mijn hemel wat verwijfd idd.
De zingende aap: sympathiek lijkende gozer, maar ik von dhet niet echt super of zo.
De nare geriatrische rapster: niks, helemaal niks. Eng.

Het verkleedpaar: .... (sprakeloos)
De gymnastica met boog: waanzinnig dat iemand dat kan!
Het boerenlatende meisje: ik moest lachen maar hoe verzin je het!
De russische homo: vreselijk, wat gay!! (wel knap)
De jongeman met doodswens: beetje bizar, knap, maar vond het niks aan
De beter rappende oma: natuurlijk is ze beter, deze is black baby! En véél liever
Bianca Ryan: deze had ik al eens gezien, toch een fantastische stem voor zo'n jong meisje (11 jaar).
Beatboxer: creepy.

Meeste talent van deze mensen? Moeilijk om ze te vergelijken, dan maar zo:
- beste zingende optreden: 6-jarige meisje. Alhoewel ik me afvraag of ze ook andere liedjes zo mooi kan brengen.
- het knapste: de boogschutter
- de grootste WTF-factor: het verkledende stel (zou héél graag weten hoe ze dát doen)

Bedankt voor de entertainment op dit tijdstip
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50537959
die moet ik ff gaan bekijken
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 17 juni 2007 @ 04:08:06 #6
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_50537983
Die operazanger fucking Heerscht

zijn halve finale optreden
http://www.youtube.com/watch?v=rDB9zwlXrB8

Beter gaat hij winnen, ik gun het hem gewoon

[ Bericht 51% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 17-06-2007 04:13:51 ]
  zondag 17 juni 2007 @ 04:35:00 #7
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50538135
Die russische homo van vorig seizoen was cool

Dat seizoen twee topic loopt voor geen meter, volgens mij volgt niemand dat
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_50538232
quote:
Op zondag 17 juni 2007 04:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Die operazanger fucking Heerscht

zijn halve finale optreden
http://www.youtube.com/watch?v=rDB9zwlXrB8

Beter gaat hij winnen, ik gun het hem gewoon
Wat ik wel raar vind is dat het publiek gedurende het hele optreden joelt en klapt, dat past daar toch echt niet bij.

Maar ik weet te weinig van opera af om te weten of hij wel of geen talent heeft. Ik vind dat hij het prachtig doet, maar ik weet niet hoe goed hij is in opera kringen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Isabeau op 17-06-2007 06:20:06 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 17 juni 2007 @ 06:18:26 #9
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50538236
quote:
Op zondag 17 juni 2007 06:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat ik wel raar vind is dat het publiek gedurende het hele optreden joelen en klappen...dat past daar toch echt niet bij.

Maar ik weet te weinig van opera af om te weten of hij wel of geen talent heeft. Ik vind dat hij het prachtig doet, maar ik weet niet hoe goed hij is in opera kringen.
Het is een populair nummer (Andrea Bocelli), dus ze zullen het kennen en weten hoe goed hij het doet (want het klinkt wel erg als die blinde Italiaan). Denk dat het daar over gaat.

Vind het inderdaad best mooi. Is dat van het vorige seizoen (aangezien het de halve finale is)...? Dat kleine kleutertje van zes heeft dit seizoen in ieder geval al gewonnen, niemand die daar overheen gaat
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 17 juni 2007 @ 07:14:52 #10
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_50538269
geeen ideee eeerlijk gezegd op de beschrijving zelf staat dat de finale vandaag is.
overigens had ik ook liever gehad dat het publiek zou klappen na het optreden. Ik weet weinig van opera maar dit nummer van andrea Bocelli is een van me favorieten thou
pi_50544956
Er is al een topic over Britain's got talent...

Britain's got talent

En vanavond de finale!!
  Moderator zondag 17 juni 2007 @ 19:10:26 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_50552115
Britain's got talent

Daar verder.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')