Oh, die had ik nog niet. Mag ik die ruilen tegen een wokkende beta, een joodse pilote, een Libanees met een sitar, een atheistische IT-Marokkaan, een Groningse joods boerin/kantoorslaaf/vleesgeworden bilpartij, een midden-amerikaanse polyglot, een VVD-neger? Want die heb ik allemaal dubbel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je vriendenbestand lijkt af en toe te bestaan uit slangenbezwerende Sinologen, pianisten die hemiola's in verband brengen me het binonium van Newton, Peshawarexperts, sterrenkundigen die Assyrische ezelsbruggetjes hanteren, mensen die hun eerstgeborene hebben vernoemd naar het metrum van Rimbaud's Griekse wiskundeverzen, etc.
[..]
Klopt.quote:Da's met die kannibalenplaag, toch?
Dat is zoooo 2001. Dat deed Pim Fortuyn toch al, in de peeskamertjes van Rotterdam?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:42 schreef Gabry het volgende:
Newsflash: Homo's jagen op allochtonen.
Sigme?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:40 schreef Floripas het volgende:
een Groningse joods boerin/kantoorslaaf/vleesgeworden bilpartij
Inderdaad. En gek genoeg ken ik twee van zulke types. Ik vrees dat ik de minder leuke, en dat is de andere, zal moeten inruilen tegen zo'n interessant exemplaar uit Apropos' post.quote:
Allebei joods, Gronings en boerin? Vreemd...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:43 schreef Floripas het volgende:
Inderdaad. En gek genoeg ken ik twee van zulke types. Ik vrees dat ik de minder leuke, en dat is de andere, zal moeten inruilen tegen zo'n interessant exemplaar uit Apropos' post.
Eerder een soort hobby-veehouders, kleine schaal. De andere heeft een stel geiten en maakt zelf kaas.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Allebei joods, Gronings en boerin? Vreemd...
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:44 schreef Floripas het volgende:
Maar het ging uit met haar vriend, en ze heeft een advocaat opgebeld omdat ze de voogdij eiste over de hamster. Toch niet zo normaal dus.
I'll see you that, and I'll raise you: hij drinkt erg vaak witbier, maar gaat terug om verontwaardigd die ongevraagde citroenschijf in te leveren.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:45 schreef Apropos het volgende:
Ik heb trouwens al een wokkende beta, die ook nog schieten kan.
Dat is een ander verschijnsel: geweldige mensen die altijd aan komen zetten met de meest vreselijke geliefden.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Normale mensen zijn vreselijk saai trouwens. Vooral als er gruwelijk slaapverwekkende partners bij zitten.
Dat doet toch denken aan een Aspergertje.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:46 schreef Floripas het volgende:
I'll see you that, and I'll raise you: hij drinkt erg vaak witbier, maar gaat terug om verontwaardigd die ongevraagde citroenschijf in te leveren.
Daar kan ik over meepraten. Maar soms slagen redelijk saaie persoonlijkheden er iemand bij te kunnen plaatsen die nog veel erger is.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:47 schreef Floripas het volgende:
Dat is een ander verschijnsel: geweldige mensen die altijd aan komen zetten met de meest vreselijke geliefden.
Ik heb er al drie. Ze zijn niet actief. De ene is een economiestudent die vroeger links was. De andere is een VVDer, maar is ook van mening dat migratie in een liberale samenleving vrij moet zijn, en twijfelt daarom aan zijn lidmaatschap. De derde wordt nogal eens uitgemaakt voor bounty.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie is de VVD-neger?
Daar wemelt het van in de hogere echelons van de universiteit, ja. Ik poog het niet eens meer vast te stellen.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat doet toch denken aan een Aspergertje.
Hij rookt. Krijgt hij daar extra omruilwaarde voor?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:49 schreef Apropos het volgende:
Zo'n citroenschijf gooi je toch gewoon in de asbak?
Ik weet niet. Is hij praktisch geschoold of theoreticus?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij rookt. Krijgt hij daar extra omruilwaarde voor?
Nee, zo kende ik er ook eentje op de TU. Als je die in een rolstoel had gezet, had je die ongemerkt tussen de spasten kunnen plaatsen.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:49 schreef Floripas het volgende:
Daar wemelt het van in de hogere echelons van de universiteit, ja. Ik poog het niet eens meer vast te stellen.
Stil vind ik nooit erg. De afwezigheid van een merkbare persoonlijkheid of ruggengraat wel. Vooral die muizige meisjes, daarvan krijg ik steevast de neiging om ze eens even bij de gratige schoudertjes te pakken en dat lijfje als een lappenpop door elkaar te schudden, onderwijl krijtend: "Kweek een persoonlijkheid, verdomme!"quote:Op zondag 17 juni 2007 00:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar kan ik over meepraten. Maar soms slagen redelijk saaie persoonlijkheden er iemand bij te kunnen plaatsen die nog veel erger is.
Weet ik niet goed. Lucht- en ruimtevaarttechniek, dat kan twee kanten opzwaaien, gok ik. Het klinkt wel praktisch, maar ik heb ook een rij theorieboeken gezien.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet niet. Is hij praktisch geschoold of theoreticus?
Zij is haar bilpartij. Die andere heeft een foto hangen van haar eigen achterwerk in een stringbikini, recht boven de piano.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:44 schreef Apropos het volgende:
Een vleesgeworden bilpartij? Is dat zoiets als een muzikale Bach?
http://www.bartleby.com/116/502.htmlquote:Op zondag 17 juni 2007 00:51 schreef Floripas het volgende:
Maar ja, tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren.
Alcohol kan helpen, maar die is meestal niet bij dat soort figuren in de buurt. Nee, ik heb het eerder over de saaie theemutsen die met hun vriend het hele weekend met een pot thee op debank moeten zitten. Kan je weer een kennis afstrepen.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:51 schreef Floripas het volgende:
Stil vind ik nooit erg. De afwezigheid van een merkbare persoonlijkheid of ruggengraat wel. Vooral die muizige meisjes, daarvan krijg ik steevast de neiging om ze eens even bij de gratige schoudertjes te pakken en dat lijfje als een lappenpop door elkaar te schudden, onderwijl krijtend: "Kweek een persoonlijkheid, verdomme!"
Maar ja, tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren.
"Schat, het is al half twaalf. Zullen we gaaaaaaaaan? Toe? Ik heb al twee zoete witte wijn met ijs op en een bessen. En jij al zes biertjes! Waarom moet je nou nog hier blijven? Vind je je vrienden soms belangrijker dan mij?"quote:Op zondag 17 juni 2007 00:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alcohol kan helpen, maar die is meestal niet bij dat soort figuren in de buurt. Nee, ik heb het eerder over de saaie theemutsen die met hun vriend het hele weekend met een pot thee op debank moeten zitten. Kan je weer een kennis afstrepen.
...die anecdote hoor ik graag.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel eens een vriendin aan verloren.Genante situatie was dat.
Half twaalf? Kwart voor elf hoor. "Schat ik ben moe". En daar gaat ie, als een Richard Bucket, achter z'n wijf aan.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:58 schreef Floripas het volgende:
"Schat, het is al half twaalf. Zullen we gaaaaaaaaan? Toe? Ik heb al twee zoete witte wijn met ijs op en een bessen. En jij al zes biertjes! Waarom moet je nou nog hier blijven? Vind je je vrienden soms belangrijker dan mij?"
Dan had-ie evident toch al geen ruggengraat. Zie het als een lakmoesproef.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Half twaalf? Kwart voor elf hoor. "Schat ik ben moe". En daar gaat ie, als een Richard Bucket, achter z'n wijf aan.
Echt te ernstig. Ook omdat ze de volgende ochtend de trein naar Hamburg moest halen en de weg niet kende.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:59 schreef Floripas het volgende:
...die anecdote hoor ik graag.
O ja, en zij verdiende ook nog eens fors meer, dat zal ook wel onderhuids meespelen...quote:Op zondag 17 juni 2007 01:00 schreef Floripas het volgende:
Dan had-ie evident toch al geen ruggengraat. Zie het als een lakmoesproef.
Dat Bucket schrijf je anders hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Half twaalf? Kwart voor elf hoor. "Schat ik ben moe". En daar gaat ie, als een Richard Bucket, achter z'n wijf aan.
Ze was gewoon op een avond in de dancing met een glaasje prik weggeheupwiegd naar een marinier?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt te ernstig. Ook omdat ze de volgende ochtend de trein naar Hamburg moest halen en de weg niet kende.
Volgens mij niet hoor.quote:
Kom jij tegenwoordig in de slowchat? Moet jij niet eens wat topics openen over vrouwen?quote:
Ja, sort of.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:04 schreef Floripas het volgende:
Ze was gewoon op een avond in de dancing met een glaasje prik weggeheupwiegd naar een marinier?
Daar liggen z'n interesses helemaal niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:05 schreef Floripas het volgende:
Kom jij tegenwoordig in de slowchat? Moet jij niet eens wat topics openen over vrouwen?
Dimlicht.
Tegenwoordigquote:
Oja, 't is weer ontzettend lang geledenquote:Moet jij niet eens wat topics openen over vrouwen?
Dimlicht.
Wonderlijk, hoe lang waren jullie samen?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, sort of.Die marinier kende weer een andere kennis van mij vagelijk, kwam er bijstaan en van het een kwam het ander. Toen was het nog niet zo ver, dus wij vertrekken naar een tweede tent, half uur later kwam die marinier natuurlijk daar binnen. Toen barste het pas echt los. Van de rest van de avond kan ik me niks meer herinneren, alleen dat uiteindelijk een vriend van mij haar ergens bij een kazerne of zo heeft opgehaald om de vroege trein te halen. Dit hoorde ik uiteraard pas toen ik over m'n kater heen was...
Het ging mij vooral om de sectie '''trite quotation'',quote:Op zondag 17 juni 2007 00:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
....heb ik Elsschot misgeciteerd? Zo ging het vers in mijn hoofd.
Dat mocht ze wel willen, ze doet 't gewoon. (Als ik Verdonk zie, dan moet ik ook vaak aan haar denkenquote:
Alles bij elkaar twee weken.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:11 schreef Floripas het volgende:
Wonderlijk, hoe lang waren jullie samen?
Misspellers aller landen, verenigt u?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
Goochem en bijdehandje zijn weer verenigt?.
Verbijsterend was het wel. Echt once in a lifetime. Je staat te praten, alles koek en ei, en twee minuten later is ze met die vent bezig.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:41 schreef Floripas het volgende:
Nou ja, weer eens een lakmoesproef dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |