Puber op dat dorpsfeest : Weet ik niet, even kijken op Second Life of me kolonie al heeft uitgebreidquote:Op zondag 17 juni 2007 03:32 schreef PJORourke het volgende:
Dorpsfeestje: "Hoeveel koeien heeft jouw vader?"
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 03:32 schreef PJORourke het volgende:
Dorpsfeestje: "Hoeveel koeien heeft jouw vader?"
quote:Op zondag 17 juni 2007 08:36 schreef CreativeMind het volgende:
"Wa voor kleur trekker hedde gij?"
http://www.youtube.com/watch?v=RiMSst-YNzc
Dat was Batuwu zeker.quote:Op zondag 17 juni 2007 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik je een mooi gedicht voorlezen?
- Liever niet, ik ben aan het lezen.
Egidius, waer bestu bleven? Mi lanct na di, gheselle mijn. Du coors die doot, du liets mi tleven! Dat was gheselscap goet ende fijn, Het sceen teen moeste ghestorven sijn. Nu bestu in den troon verheven, Claerre dan der zonnen scijn: Alle vruecht es di ghegheven. Egidius, waer bestu bleven? Mi lanct na di, gheselle mijn! Du coors die doot, du liets mi tleven. Nu bidt vor mi, ic moet noch sneven. Ende in de weerelt liden pijn. Verware mijn stede di beneven: Ic moet noch zinghen een liedekijn; Nochtan moet emmer ghestorven sijn. Egidius, waer bestu bleven? Mi lanct na di, gheselle mijn! Du coors die doot, du liets mi tleven.
- ...
Vond je het mooi?
- Ik kende het al.
...
- Nee.
Je mag me wel achter het duin pijpen.
- ...
Zijn openingszin was geniaal: "Ik word graag gemonopoliseerd door de beste aanbieder."quote:
Daar zou ik echt zo voor vallen.quote:Op zondag 17 juni 2007 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik je een mooi gedicht voorlezen?
- Liever niet, ik ben aan het lezen.
Egidius, waer bestu bleven? Mi lanct na di, gheselle mijn. Du coors die doot, du liets mi tleven! Dat was gheselscap goet ende fijn, Het sceen teen moeste ghestorven sijn. Nu bestu in den troon verheven, Claerre dan der zonnen scijn: Alle vruecht es di ghegheven. Egidius, waer bestu bleven? Mi lanct na di, gheselle mijn! Du coors die doot, du liets mi tleven. Nu bidt vor mi, ic moet noch sneven. Ende in de weerelt liden pijn. Verware mijn stede di beneven: Ic moet noch zinghen een liedekijn; Nochtan moet emmer ghestorven sijn. Egidius, waer bestu bleven? Mi lanct na di, gheselle mijn! Du coors die doot, du liets mi tleven.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:27 schreef Iblis het volgende:
[afbeelding]
Je verdient er een pets voor je hoofd mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:35 schreef Floripas het volgende:
[..]De spoilertags lijken me gepast. Zoals men vroeger in Loeb edities van klassieke literatuur ook het Grieks in het Latijn vertaalde bij bepaalde scabreuze passages, met het idee dat degenen die Latijn konden lezen geestelijk wel opgewassen waren tegen zulke vuiligheid lijkt het me ook dat degenen die de wiskunde zo goed beheersen ook weten dat ze hier niet voor hoeven te vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
Wiskundigen zijn meestal contact gestoordquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:42 schreef Floripas het volgende:
Ik wilde zeggen dat het een goeie darwinistische truuk is om de slimsten der aarde te bevruchten - immers, iedereen die 'm kan oplossen, is je zaad waardig. Maar ja, dit leidt niet tot bevruchting.
Maar om tot een goede vereniging te komen te komen is een beetje kennis van verzamelingenleer toch wel gewenst. Vandaar: "Zeg meisje, hoe goed ken jij verzamelingenleer? Want ik zie wel wat in een vereniging tussen jou en mij."quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:42 schreef Floripas het volgende:
Ik wilde zeggen dat het een goeie darwinistische truuk is om de slimsten der aarde te bevruchten - immers, iedereen die 'm kan oplossen, is je zaad waardig. Maar ja, dit leidt niet tot bevruchting.
Daar word ik spontaan kurkdroog van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar om tot een goede vereniging te komen te komen is een beetje kennis van verzamelingenleer toch wel gewenst. Vandaar: "Zeg meisje, hoe goed ken jij verzamelingenleer? Want ik zie wel wat in een vereniging tussen jou en mij."
Wiskundige openingszinnen zijn zó verschrikkelijk.
Jammer, want ik had zo graag de raaklijn aan je krommen willen zijn, mijn liefde is als een harmonische reeks: onbegrensd in het oneindige.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar word ik spontaan kurkdroog van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |