Héé daar is mijn meest favo kansloze fokker allertijden! Ben je nu nog niet dood?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:53 schreef Floripas het volgende:
Wow. Jij bent wellicht de meest trieste FOK-user aller tijden.
Mwah, volgens mij ben ik wel goed bezigquote:Op zondag 17 juni 2007 02:54 schreef Armageddon het volgende:
Je moet ze een beetje de goede kant opsturen remlof. Dat kuttuig van tegenwoordig. Kutnoobs. Show some respect.!
Mijn enige reden om te leven zou wel eens kunnen zijn om jou het leven zuur te maken.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Héé daar is mijn meest favo kansloze fokker allertijden! Ben je nu nog niet dood?
Sjoe roel du shit. Show them who's the boss. Fuck them all.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij ben ik wel goed bezig![]()
Ik wil niet lullig doen hoor maar je hebt het over wijn, literatuur, sex en zelfspot. Moet je dan niet één van die dingen gaan uitvoeren? Of denk je van laat de boel de boel en ik ga Arma even dwars zitten?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn enige reden om te leven zou wel eens kunnen zijn om jou het leven zuur te maken.
Aan de andere kant, er bestaat wijn, literatuur, sex en zelfspot. Die zijn wellicht nog zoeter dan dat.
Zijn die doodsverwensingen en die GeenStijl-lingo bedoeld om je eigen onvermogen te maskeren, dimlicht?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor maar je hebt het over wijn, literatuur, sex en zelfspot. Moet je dan niet één van die dingen gaan uitvoeren? Of denk je van laat de boel de boel en ik ga Arma even dwars zitten?
Kortom je lult een hoop uit je nek en je bent eigenlijk een kansarm persoon die de bovenstaande dingen wel zou willlen doen maar je verkiest FOK boven dat.
Ga eens dood lutser.
Heb je nog iets inhoudelijks? Je lult maar wat uit je nek. Geef nou gewoon toe dat je een sukkel bent. Idereen blij.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zijn die doodsverwensingen en die GeenStijl-lingo bedoeld om je eigen onvermogen te maskeren, dimlicht?
Stormlooptopic!!!`@2221quote:Op zondag 17 juni 2007 03:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Huppatee, nog even, dan wordt Arma boos en dan gaan met die kankerbanaan
Inhoudelijks? En dat vraagt de vleesgeworden ONZ-poster met een zelffetisjisme en een negatieve woordenschat, ook nog eens gejat van matige weblogs op hun retour?quote:Op zondag 17 juni 2007 03:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je nog iets inhoudelijks? Je lult maar wat uit je nek. Geef nou gewoon toe dat je een sukkel bent. Idereen blij.
Ja, alleen kon Armageddon gelukkig vandaag de eau-toets niet vinden op zijn QWERTY-toetsenbordje.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:08 schreef MASD het volgende:
mensen die "ga eens dood/deaud' zeggen mogen gesteriliseerd wordengs-tuig
Das toch mooi, kan je leuk in gesprek met Meki over de zin van het leven en zo.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Inhoudelijks? En dat vraagt de vleesgeworden ONZ-poster met een zelffetisjisme en een negatieve woordenschat, ook nog eens gejat van matige weblogs op hun retour?
Ik poog me iets te herinneren met een pot en een ketel, maar alleen al de digitale nabijheid van jouw account doet mijn IQ met de minuut dalen.
nee, complotten zijn voor [TRU]-homosquote:Op zondag 17 juni 2007 03:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, alleen kon Armageddon gelukkig vandaag de eau-toets niet vinden op zijn QWERTY-toetsenbordje.
Hij denkt vast dat het een links complot is.
Ik ben zelfs onder de indruk dat Meki nog meer inhoud heeft, ja. En dat zegt wat.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das toch mooi, kan je leuk in gesprek met Meki over de zin van het leven en zo.![]()
Meki en inhoud in 1 zinquote:Op zondag 17 juni 2007 03:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben zelfs onder de indruk dat Meki nog meer inhoud heeft, ja. En dat zegt wat.
Maar dat word er door zijn vader ingestoptquote:Op zondag 17 juni 2007 03:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben zelfs onder de indruk dat Meki nog meer inhoud heeft, ja. En dat zegt wat.
quote:Op zondag 17 juni 2007 03:08 schreef MASD het volgende:
mensen die "ga eens dood/deaud' zeggen mogen gesteriliseerd wordengs-tuig
quote:Op zondag 17 juni 2007 03:11 schreef remlof het volgende:
Ga eens dood.
het is toch niet waar hè?quote:
ruim je wel de troep op?quote:Op zondag 17 juni 2007 03:15 schreef Armageddon het volgende:
Floripas, ik nodig je uit om een keer een echte discussie te houden. Je bent echt een wereldvreemd figuur. Femke is zeker je zus of niet?
Ik ben blij dat tiepjes als jij rond lopen op deze aarde, Uhm....
Ik bedoel, zonder jou tiepjes zou deze aarde een stuk beter af zijn.
Ik poep op je.
Stiekem he, niet verder vertellen.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:14 schreef MASD het volgende:
[..]
het is toch niet waar hè?is Remlof nu ook al geïndoctrineerd ddor dat tuig?....
Bilderberg als een mother fuckerquote:
Je moet toch fiks aan de schijtpoep zijn om me te kunnen raken - maar met de bagger die jij post, zou het nog wel eens kunnen lukken.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:15 schreef Armageddon het volgende:
Floripas, ik nodig je uit om een keer een echte discussie te houden. Je bent echt een wereldvreemd figuur. Femke is zeker je zus of niet?
Ik ben blij dat tiepjes als jij rond lopen op deze aarde, Uhm....
Ik bedoel, zonder tiepjes als jij zou deze aarde een stuk beter af zijn.
Ik poep op je.
Weet je wat je moet doen, lekker met je debat verder gaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je moet toch fiks aan de schijtpoep zijn om me te kunnen raken - maar met de bagger die jij post, zou het nog wel eens kunnen lukken.
Overigens heb ik negen van de tien keer wel een zinnig debat op FOK; dit in tegenstelling tot aangesprokene.
Bedoel jij die linkse troep waar je de ballen niet voor hebt om tegenin te gaan?quote:Op zondag 17 juni 2007 03:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen, lekker met je debat verder gaan.
Debat?
Welk debat? Die stomme linkse troep die je loop te verkondigen?
Mooie subtiele grammaticale indicatie voor Armageddons meervoudige persoonlijkheid, ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:22 schreef cerror het volgende:
Hey Arma, houdt je een beetje van me?
Ik ga daar al mijn hele leven tegen in. Het probleem is dat je een plaat voor je harses hebt van een meter of drie.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bedoel jij die linkse troep waar je de ballen niet voor hebt om tegenin te gaan?
Loop eens niet zo te stoken moemoequote:Op zondag 17 juni 2007 03:14 schreef MASD het volgende:
[..]
het is toch niet waar hè?is Remlof nu ook al geïndoctrineerd ddor dat tuig?....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |